در Richmond, Va., معترضان تبدیل یک مؤتلفه مجسمه

بزرگنمایی این تصویر بالرین کندی جورج 14 و آوا Holloway, 14, pose, در مقابل یک بنای تاریخی از مؤتلفه

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

بالرین کندی جورج 14 و آوا Holloway, 14, pose, در مقابل یک بنای تاریخی از مؤتلفه general Robert E. Lee پس از ویرجینیا فرماندار رالف نرتهم دستور حذف آن پس از گسترده ناآرامی های مدنی پس از مرگ در مینیاپولیس پلیس بازداشت جورج فلوید, در, Richmond, Va., در تاریخ 5 ژوئن. جولیا Rendleman/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جولیا Rendleman/ایسنا

مؤتلفه بناهای تاریخی در پایتخت سابق این کنفدراسیون در حال تبدیل به یک نوع جدید از آیکون به عنوان فعالان تغییر و ژست برای عکس در این مجسمه که یکی از آنها در مرکز یک مبارزه قانونی بیش از برنامه ریزی شده خود را حذف.

در روزهای اخیر عکس های پدید آمده آنلاین نوجوان بالرین, رقص, فعالان برگزاری پرچم و نما غالبانه و جمع شدن اعضای خانواده ها در پایه یک مجسمه به ژنرال رابرت E. Lee و دیگر مؤتلفه یادبود در Richmond, Va. - در حال حاضر پوشش داده شده در نقاشی های دیواری از جمله ضد شعارهای نژادپرستانه و پیام.

گرگوری Carden, 38, یک ریچموند هیپ هاپ هنرمند شناخته شده به عنوان رادیو B بود در میان یک گروه از هنرمندان و تولید کنندگان و نویسندگان از محلی هیپ هاپ جامعه که به جمع آوری برای مطرح در این هفته در مقابل لی مجسمه.

زمانی که او به تازگی مطرح شده وجود دارد برای آلبوم آینده پوشش او گفت: آن را نزدیک او می خواهم تا به حال شده است برای این بنای تاریخی است.

"آنچه من در مورد این بود که چگونه گسترده از یک ساختار آن چگونه دقیق آن بود" Carden گفت. "وجود دارد مقدار زیادی از پول و مقدار زیادی از نیروی انسانی و بسیاری از نمادهای که رفت به ایجاد این بنای تاریخی ... چقدر تلاش و چقدر مراقبت قرار داده بود به معنای آنچه که وجود دارد برای که ظلم و ستم از مردم است."

Carden می بیند نوشتن در بنای تاریخی — که شامل نام از افراد کشته شده در بازداشت پلیس — به عنوان راهی برای تبدیل این بنای تاریخی است.

"برای برخی از مردم آن را مانند به نظر می رسد تخریب; به من به نظر می رسد مانند هنر" او گفت:.

دیگر محلی هیپ هاپ هنرمند راب زمینه, 37, گفت که او امیدوار است این جنبش اعتراضی و خواستار حذف سفید supremacist نمادهای منجر به سیاسی و تغییرات سیستمیک به آدرس نژادی و بی عدالتی است.

بزرگنمایی این تصویر

ریچموند هیپ هاپ هنرمند راب زمینه شناخته شده به عنوان سیاه و سفید Liq به شمار در مقابل لی مجسمه. رابرت کول پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رابرت کول

"من می خواهم مردم به مراقبت در مورد اینکه آیا یا نه وجود دارد یک مجسمه. من می خواهم مردم را به تمرکز بر روی ... چگونه ما ایجاد دیرینه تغییر," او گفت:. "اگر این نوک کوه یخ است و ما نمی توانیم اجازه دهید این نکته می تواند مهم تر از واقعی یخ خود را."

بسیاری از فعالان ابراز امید که حذف مؤتلفه نمادها خواهد بود بیش از نمادین است.

متی باربور که 30 و با این نسخهها کار در امور مالی به تازگی مطرح شده در مقابل لی بنای تاریخی در همه سیاه, افتخار, سیاه زندگی مهم جنبش است. او گفت که او خوشحال بود برای دیدن فعالان از همه نژادی هویت جمع آوری در اطراف مجسمه به اعتراض و مطرح در روزهای اخیر.

"ایستاده در مقابل آن رقص — این نماد یک سطح از آزادی که مردم تا به حال هرگز قبل از" باربور گفت. "به آمریکایی های آفریقایی تبار این آزادی ما را قادر به ارتباط با ما از همتایان سفید مردم است. من نمی خواهم برای نشستن وجود دارد و صحبت کردن با شما در مورد لی بنای تاریخی در همه زمان ها; ما نیاز به قادر به جلو رفتن و صحبت کردن در مورد چیز دیگری است بدون اینکه در پس زمینه."

بزرگنمایی این تصویر

مردم جمع آوری در اطراف Robert E. Lee مجسمه در بنای تاریخی در خیابان, Richmond, Va., در ژوئن 4, میان آمریکا مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس. Ryan M. Kelly/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Ryan M. Kelly/خبرگزاری گتی ایماژ

این مجسمه نیز تبدیل به یک محل تجمع برای خانواده ها آمده است که به سند این لحظه با هم. Abriana Northington-وینستون, 15, زندگی با خانواده اش در خارج ریچموند. آنها را در انتخاب مجسمه غول پیکر را به عنوان بعید است نقطه به جشن او برادر بزرگتر فارغ التحصیلی دبیرستان; او مطرح در کلاه خود و لباس شب.

"این در DNA ما به استقامت" Northington-وینستون گفت. "همه این موانع ما پرتاب — ما را چیزی منفی و تبدیل آن به چیزی مثبت چیزی زیبا چیزی است که نشان دهنده گذشته ما و آینده ما آمده است."

بزرگنمایی این تصویر

خانواده ها جمع آوری در Jefferson Davis یادبود در Richmond, Va., در ژوئن 7, پس از یک هفته ناآرامی در آمریکا علیه خشونت پلیس و نژادپرستی در پلیس. J. Scott Applewhite/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
J. Scott Applewhite/AP

Northington-وینستون گفت که او امیدوار است برای دیدن این مجسمه به خودی خود پایین آمده اما او می خواهم برای دیدن پایه تحت پوشش ضد نژادپرستانه پیام در محل باقی می ماند.

لی بنای تاریخی ایستاده بود برای 130 سال است. در پاسخ به سراسر کشور تظاهرات پس از مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس در مینیاپولیس ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم گفت: آن زمان برای مجسمه به پایین آمده است.

که اعلام کرده است از شما خواسته دعاوی از ویرجینیایی که می گویند تاریخی است که بخشی از کشورهای مشترک المنافع تاریخچه و باید در محل باقی می ماند از جمله مردی که توصیف خود را به عنوان یک نسل از یکی از اعضای خود را اهدا می کنند. طرح دعوی در دادگاه می گوید: کشورهای مشترک المنافع وعده داده شده به "محبت محافظت" و گارد مجسمه.

در حال حاضر گروه از معترضان در این شهر را حذف کرده و بناهای تاریخی به جفرسون دیویس رئیس جمهور از کنفدراسیون و ایتالیایی اکسپلورر کریستف کلمب که شناخته شده است برای میراث خود را از خشونت در برابر مردم بومی. در سراسر کشور وجود دارد در حال رشد جنبش برای حذف مؤتلفه مجسمه ها و تغییر نام سایت تجلیل کنفدراسیون.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن