در چهارم جولای سخنان تهمت حملات "رادیکال چپ"

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در چهارم جولای "سلام به امریکا" رویداد در جنوب چمن ک

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در چهارم جولای "سلام به امریکا" رویداد در جنوب چمن کاخ سفید در روز شنبه. پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

در چهارم جولای سخنرانی با هدف بزرگداشت نظامی در شنبه رئیس جمهور تهمت آمار در آشنا تفرقه تم محکوم کردن این "چپ رادیکال" و رسانه ها او را متهم به "تهمت."

در دومین سالانه "سلام به امریکا" رویداد برگزار شد در جنوب چمن رئیس جمهور جلب مقايسه تاریخی آمریکا در زمان جنگ پیروزی و توقف "چپ رادیکال است."

"آمریکایی قهرمانان شکست نازی ها سرنگون فاشیست, سرنگون کمونیست ذخیره ارزش های آمریکایی را تایید کرد آمریکا اصول و تعقیب تروریست ها به پایان می رسد از زمین" رئیس جمهور گفت: شرکت کنندگان. "ما در حال حاضر در روند شکست رادیکال چپ های مارکسیست ها و آنارشیست ها و آشوبگران این غارتگران و افرادی که در بسیاری از موارد باید مطلقا هیچ سرنخی چه چیزی آنها انجام می دهند."

تهمت نیز رفت و پس از معترضان ایم که بسیج را به پایین مجسمه ها و بناهای تاریخی که به افتخار رهبران مؤتلفه و دیگران شناخته شده حمایت کرده اند و یا سود کردن برده داری و نژاد پرستی.

"ما هرگز اجازه خواهد داد که مردم خشمگین به پاره کردن ما مجسمه پاک کردن تاریخ ما تلقین فرزندان ما و یا پایمال آزادی های ما," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: رسانه ها "تهمت" او و "دروغ و به طور مداوم برچسب مخالفان خود را به عنوان نژادپرستان."

رئیس جمهور همچنین بازگشت به تماس خود را برای ایجاد باغ ملی آمریکا, قهرمانان, برای او که یک فرمان اجرایی را امضا روز جمعه.

او گفت که دولت او در حال حاضر انتخاب "30 افسانه" مردان و زنان است که عبارتند از: جان Adams, Susan B. Anthony کلارا بارتون دانیل بون جاشوا لارنس چمبرلین هنری رس Davy Crockett, فردریک داگلاس آملیا ارهارت, بنجامین فرانکلین, بیلی گراهام, الکساندر همیلتون, Thomas Jefferson, Martin Luther King, Jr., آبراهام لینکلن, داگلاس مک آرتور Dolley, Madison, James Madison, Christa McAuliffe, Audie Murphy, George S. Patton رونالد ریگان Jackie Robinson, Betsy Ross, Antonin Scalia, هریت بیچر استو, Harriet Tubman, بوکر تی واشنگتن جورج واشنگتن و اورویل و ویلبر رایت.

جشن می آید که ایالات متحده می بیند افزایش عفونت کروناویروس. واشنگتن شهردار موریل Bowser خود توصیه عمومی به دنبال CDC توصیه می شود اقدامات بهداشتی برای جلوگیری از گسترش این ویروس از جمله پوشیدن پوشش صورت و اجتناب از اجتماعات بزرگ.

در حالی که وزارت کشور گفت که بیش از 300,000 پارچه ماسک در دسترس خواهد بود برای بازدید کنندگان از حضور در بازار ملی جشن تهمت رو تا حد زیادی maskless جمعیت در جنوب چمن.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب