کروناویروس در عربستان با نظام سلامت در قتلگاه

قاهره - صدها نفر از مردم در عدن در جنوب یمن را اصلی شهر فوت کرده اند در هفته گذشته با علائم آنچه به نظر می رسد

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399

قاهره - صدها نفر از مردم در عدن در جنوب یمن را اصلی شهر فوت کرده اند در هفته گذشته با علائم آنچه به نظر می رسد coronavirus محلی مقامات بهداشت گفت: در مصاحبه با آسوشیتد پرس.

مقامات نگران این وضعیت تنها به بدتر: باید از ظرفیت کمی برای تست کسانی که مشکوک به داشتن ویروس و 5 سال-جنگ داخلی اتحاد چپ نظام سلامت در قتلگاه.

یک قبرکن در عدن گفت: AP او هرگز دیده می شود یک جریان ثابت از مرده — حتی در یک شهر که شاهد چندین حملات خونین جنگ های خیابانی در طول جنگ داخلی.

رسما تعداد ویروس coronavirus موارد در ایران کم است — 106 در منطقه جنوب با 15 مرگ و میر. مقامات در این کشور تحت کنترل شورشیان در شمال خود را اعلام کرد اولین مورد در تاریخ 5 مه و گفت: تنها دو نفر تا به حال عفونت یکی از آنها — یک مهاجر سومالیایی — درگذشت.

اما پزشکان می گویند که حوثی ها در حال پوشش تعداد بیشتری از موارد برای محافظت از خود را در اقتصاد و نیروهای نظامی است. و افزایش مرگ و میر در عدن — بیش از 500 فقط در هفته گذشته با توجه به شهرستان ثبت — مطرح است این سناریو کابوس که این ویروس در حال گسترش است به سرعت در یک کشور تقریبا با ظرفیت برای مقاومت در برابر آن است.

شکوفایی در مشکوک COVID-19 نفر در یمن است صدایی هشدار دهنده در طول بهداشت جهانی جامعه نگران است که این ویروس گسترش مانند آتش سوزی در سراسر جهان ترین جمعیت های آسیب پذیر مانند پناهندگان و یا کسانی که تحت تاثیر جنگ.

"اگر شما تمام عیار جامعه انتقال در یمن به دلیل شکنندگی به دلیل آسیب پذیری به دلیل حساسیت آن فاجعه بار خواهد بود" گفت: الطاف Musani سازمان بهداشت جهانی القاعده در یمن.

چه کسی می گوید که مدل های آن نشان می دهد که در زیر به برخی از حالات نیمی از یمن جمعیت 30 میلیون می تواند آلوده و بیش از 40 ، 000 می میرند.

نیمی از یمن امکانات بهداشتی ناکارآمد هستند و 18 درصد از این کشور 333 مناطق بدون پزشک است. آب و فاضلاب سیستم های سقوط کرده اند. بسیاری از خانواده ها به سختی می تواند به پرداخت هزینه یک وعده غذایی در روز است.

یمن دارای بیش از 500 هواکش و 700 تخت ICU در سراسر کشور. وجود اکسیژن سیلندر در هر ماه برای هر 2.5 میلیون نفر است. که ارائه برخی از 6,700 کیت های آزمایش به یمن شکاف بین شمال و جنوب و دیگری می گوید: 32,000 می آیند. سلامت آژانس می گوید که در تلاش برای تهیه محافظ لوازم و تجهیزات برای مبارزه با ویروس. اما چه کسی گفت که تلاش ها مانع شده است به دلیل محدودیت های مسافرتی و رقابت با کشورهای دیگر است.

ادامه جنگ داخلی در چاله داعش که با اشغال شمال در برابر ایالات متحده و عربستان سعودی حمایت ائتلاف تشکیل شده است که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت در جنوب. در حال حاضر که ائتلاف در جنوب اتحاد تکه تکه: جدایی طلبان با حمایت امارات متحده عربی افزایش یافت و اخراج دولت از جنوب پایتخت یمن در تابستان گذشته و اعلام حکومت خودگردان در ماه گذشته. دو جناح در حال مبارزه در Abyan, استان های مجاور به عدن.

جنگ در حال حاضر به کشته شدن بیش از 100 ، 000 و میلیون ها نفر آواره.

دو طرف متخاصم در یمن جنگ داخلی گرفته اند بسیار روش های مختلف برای مقابله با این بیماری همه گیر هر کدام در راه خود سوخت امکان گسترش ویروس.

جنوب یک تصویر از فروپاشی کامل: جناح های رقیب در داخل آمریکا مورد حمایت ائتلاف در حال مبارزه برای کنترل. هیچ یک به نظر می رسد در اتهام به عنوان در حال حاضر غرق نظام سلامت به نظر می رسد به طور کامل تعطیل.

سلامت پرسنل با تجهیزات حفاظتی هستند وحشت زده از درمان هر کسی که مشکوک به داشتن coronavirus.

بسیاری از تجهیزات پزشکی در عدن بسته اند به عنوان کارکنان فرار و یا به سادگی به نوبه خود بیماران دور. هیچ کس پاسخ دادن به یک خط تلفن راه اندازی توسط U. N. آموزش دیده تیم های واکنش سریع به تست موارد مشکوک در خانه.

"اگر شما مشکوک به داشتن تاج و شما در عدن احتمالا شما صبر کنید در خانه خود را برای مرگ" محمد گفت: Roubaid معاون عدن سلامت ،

از مه 7 تا پنج شنبه در شهرستان مدنی ثبت و ضبط شده 527 مرگ و میر رئیس دفتر سند Gamel گفت: AP.

علل مرگ نیست, ذکر شده است, اما نرخ چند بار بالاتر از حد معمول متوسط نرخ مرگ و حدود 10 نفر در روز, شهرستان, بهداشت گفت. چند پزشکان گفت: آنها معتقد بودند مرگ COVID-19 مربوط. در بیانیه روز شنبه, نجات کودکان قرار داده و تلفات و مردم با COVID-19 علائم در عدن هفته گذشته در 385.

در شمال و در عین حال شورشیان در قدرت وجود دارد با راه انداختن یک کمپین به شدت سرکوب هر گونه اطلاعات در مورد مقیاس شیوع حتی به پزشکان گفت: AP افزایش عفونت و مرگ و میر.

حوثی ها حاضر به آزادی مثبت نتایج آزمون و مرعوب پزشکی کارکنان روزنامه نگاران و خانواده های کسانی که سعی می کنید به صحبت کردن در مورد موارد پزشکان و دیگر مقامات می گویند. پزشکان محلی و مقامات بهداشت گفت: آنها معتقد بودند بسیاری از مردم در حال مرگ هستند از COVID-19 در خانه های خود را مستند نشده.

پزشکان در سه استان های شمالی از جمله صنعا گفت: AP آنها دیده می شود افزایش تعداد مشکوک coronavirus موارد و مرگ و میر. تمام صحبت خواست نامش فاش نشود از ترس اقدامات تلافی جویانه از شورشیان.

شبه نظامیان حوثی را تعطیل چندین بازار در صنعا و قفل شده پایین خیابان در 10 محله محرومیت خانواده ها از ترک خانه های خود پس از موارد مشکوک به وجود آمد.

پزشکی کارکنان گفت: آنها تحت نظارت و نمی تواند صحبت در مورد آنچه آنها را در داخل مراکز بهداشتی و درمانی.

هر دو محلی و وزارت بهداشت و کمک های بین المللی به مقامات هشدار داده شده است به بحث در مورد موارد و یا ممکن است محلی انتقال این ویروس پس از شورشیان اصرار شمال را در چند مورد در آمد از خارج از کشور با توجه به دو مقام با آگاهی از این بحث.

در هفته اول ماه مه افزایش بیماران وارد کویت بیمارستان تنها به طور کامل عامل COVID-19 مرکز درمان در پایتخت گفت: چهار مقامات. یک مقام رسمی گفت: 50 نفر از آنها به احتمال زیاد مبتلا به کروناویروس و 15 فوت کرد بعد از آن درگذشت. کارکنان می گویند که آنها بر این باورند که بیماران آلوده شدند زیرا حوثی مقامات نشان داد هرگز از نتایج آزمون خود را.

"هنگامی که آن را منفی آنها به این نتایج به ما" این مقام گفت.

یک سند داخلی با نتایج آزمایش در بیمارستان در مارس 4 نشان داد سه موارد مثبت. در یک صفحه بود و با شتاب به نام یک زن که درگذشت. AP به دست آمده و یک کپی از سند آن نیز منتشر شده در رسانه های اجتماعی. دو مقام تایید صحت آن.

خانواده های کسانی که درگذشت مشکوک به عفونت کرونا ويروسی می گویند که در تاریکی باقی مانده است.

بستگان یک مردی که در صنعا گفت: به تازگی حوثی مقامات حاضر به انتشار پدر خود را از سردخانه و گفت: آنها در انتظار نتایج آزمون. آنها بر این باورند حوثی مقامات می خواستم به دفن بدن بدون توده مراسم تشییع جنازه که می تواند گسترش ویروس.

پس از سه روز تحت فشار سنگین از خانواده حوثی مقامات منتشر بدن اما نه نتایج آزمون. دو خانواده دیگر گفت: AP در مورد تجربه مشابه.

در حوثی کنترل اب استان های محلی و رسمی گفت: حداقل 17 نفر کشته شده بود. "وضعیت بسیار خطرناک و خارج از کنترل" او گفت:. دکتر رشاد گفت: آزمون در حال ارسال به یمن است اما نتایج نشان داد هرگز اضافه میکند: "مواردی وجود دارد, اما من اجازه صحبت می کنند."

در ذمار محلی پزشکی گفت: حداقل 10 مشکوک coronavirus موارد بستری شده بود و حداقل دو نفر فوت کرده است. یکی آمده بود از صنعا به معنی آن انتقال محلی.

"ما خرید ورق های پلاستیکی و کوک و سپس با هم به لباسهای محافظ و ماسک. هیچ راه دیگری وجود ندارد" یکی سلامت رسمی گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

U. N. مقامات گفت: حوثی ها کنترل اطلاعات در مورد گسترش مشکوک COVID-19 نفر را مختل کرده است پاسخ خود را به شیوع. تا زمانی که حوثی ها در یمن نمی رسما اذعان موارد U. N. نمی رالی جهانی اهدا کنندگان به ارسال تجهیزات برای مقابله با شیوع, مقامات گفت.

در جنوب, مقامات اعلام کرد برای اولین بار تایید کرد coronavirus مورد در آوریل 10, یک مرد در 70s به کار در یک پورت نشینی کردند در استان است.

بسیاری از خانواده ها از ترس شیوع فرار از نشینی کردند به عدن.

بیست روز بعد از اعلام خوشه ای از موارد در عدن را پرجمعیت منطقه منصوره.

در اوایل ماه مه مقامات شهرستان گزارش داد ده ها تن از مرگ و میر در هر روز.

خدمات اساسی در عدن شد و در حال حاضر در قتلگاه به دلیل جنگ های داخلی. وضعیت بدتر شده بعد از یک گروه تجزیه طلب در زمان بیش از.

مقامات بهداشت و درمان تقسیم شدند بین دو اردوگاه__کسانی که وفادار به سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت و کسانی که در پاسخ به یک گروه است که جدا کردن سال گذشته__بنابراین کارکنان هیچ سرنخی که به گزارش و هیچ کس مطمئن است که تصمیم گیری.

در میان سردرگمی بسیاری از امکانات بهداشتی در حال بستن درهای خود را. حداقل پنج پزشکان مشکوک به آلوده شدن با کروناویروس فوت کرده اند, با توجه به وزارت بهداشت رسمی.

به عنوان یک نتیجه است که با تست — و مقامات مشتاق هستند برای دیدن شماره های بالاتر به هر حال به گفته یکی از مقام و اضافه میکند: "کل زنجیره ناکارآمد"

نهادهای بین المللی بر این باورند coronavirus شده است گردش در یمن از ماه مارس. اما پزشکان ممکن است از دست رفته آن را در بخشی به دلیل جاری شدن سیل که زده عدن در آوریل ترک کل بخش مستغرق در فاضلاب و آب برای هفته ها.

که سیل کمک کرده و باعث شیوع بیماری های دیگر از جمله تب دانگ و Chikungunya سه مقامات بهداشت گفت. اما سلامت offiicals گفت: در گذشته شیوع این بیماری تا به حال در هیچ جا در نزدیکی همان مرگ و میر

زکریا al-Qaiti خروجی سر عدن تنها انزوا مرکز در al-امل بیمارستان گفت که او تا به حال هیچ شک و تردید در مورد علت. "من می توانم تأیید که coronavirus است شکستن در کردند."

جداسازی بخش تا کنون دریافت 60 موارد 20 نفر, مقامات گفت.

تسهیلات است که اغلب در تاریکی فرا گرفته به دلیل آن اجرا می شود از سوخت خود را برای قدرت ژنراتور. برای هفته آن را به حال هیچ مجهز آزمایشگاهی و هیچ ویژه آمبولانس به کروناویروس مبتلا ،

آن را نیز نمی باید هر گونه پول — al-Qaiti گفت که دولت کسر بودجه خود را پس از تجزیه طلبان تصاحب. پس از آن 100 کارکنان پرداخت نشده است و 15 از آنها را ترک کرده اند.

بین المللی بشردوستانه گروه پزشکان بدون مرز است که در حال حاضر در حال اجرا al-امل.

عدن ساکن Assem صبری گفت: دوست خود را Nabil Abdel-باری یک جوان تاجر بود که مبتلا به تنگی نفس و تب رد شد ورود در چهار بيمارستان.

"پزشکان در زمان یک نگاه در او و فریاد زد: "شما باید coronavirus'" صبری گفت. "پزشکان در عدن از دست داده اند و همه بشریت و رحمت است. ما در حال رفتن در یک مسیر خطرناک."

Abdel-باری به خانه بازگشت و درگذشت روز بعد صبری گفت.

در al-Qateea یکی از کوچکترین عدن شش گورستان عبدالله سالم یک قبرکن گفت: او دریافت 10 تا 15 جسد در روز حدود 10 بار بیشتر از حد نرمال است.

او گفت که او نمی داند که چگونه برای مقابله با, بدن, دلیل دفن مجوز لیست نیست علت مرگ.

"در آن است, تاج, تب دانگ یا TB? ما هیچ نشانه," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن