صدها نفر از Rohingya مسلمانان گیر در دریا در مهاجرانی با 'صفر امید"

بانکوک—جایی در آب های فیروزه ای شاید که در آن خلیج بنگال در دیدار دریای آندامان قایق های چوبی پر از Rohingya پ

توسط MINERALNEWS در 12 اردیبهشت 1399

بانکوک—جایی در آب های فیروزه ای شاید که در آن خلیج بنگال در دیدار دریای آندامان قایق های چوبی پر از Rohingya پناهندگان فهرست سر گردان در حال حاضر برای بیش از 10 هفته.

آنها مانع از متصل کردن در مالزی مورد نظر خود را به مقصد بنگلادش و پورت خود را از مبدا. به عنوان این هفته گروه های حقوق که تا به حال شده است در تلاش برای پیگیری این قایق توسط ماهواره از دست نزد آنها. هر قایق — حداقل سه وجود دارد — انجام صدها Rohingya مسلمانان از جان گذشته برای پناهگاه و در رحمت قاچاقچیان انسان.

"من احساس می کنم مثل گریه تحقق وضعیت برادران و خواهران من که هنوز شناور در دریای عمیق" گفت: محمد یوسف رئیس امام در یکی از اردوگاه های پناهندگان در بنگلادش که در آن حدود یک میلیون Rohingya پناه گرفته اند پس از فرار امواج از آزار و اذیت و خشونت در کشور همسایه میانمار.

قایق گرفتار شده بود در چه سازمان ملل متحد به نام خطرناک "بازی انسان پینگ پنگ." دولت بنگلادش خودداری کردند در پذیرش آنها با این استدلال که آن را در حال حاضر گرفته شده در بسیاری از Rohingya و برن به مراتب سهم بیشتری از بار در پناهندگان بحران بیش از هر کشور دیگری است.

اما با مالزی امتناع از اجازه می دهد تا قایق به اسکله در میان ملی coronavirus مستند و بیگانه خلق و خوی فراگیر, منطقه, قایق تا به حال در هیچ جای دیگری برای رفتن.

"بنگلادش به شانه بسیار سنگین مسئولیت برای Rohingya پناهندگان و باید از سمت چپ به تنهایی برای مقابله با این چالش ها" گفت: استیون Corliss, شورای امنیت سازمان ملل متحد نماینده در بنگلادش است. "اما تبدیل مردم از جان گذشته دور نمی تواند پاسخ دهد."

مرگبار نتایج چنین رد روشن شد در 15 آوریل که یکی دیگر از Rohingya قایق بود که مانع از متصل کردن در مالزی بود نجات توسط بنگلادش گارد ساحلی. نزدیک به 400 دچار سوء تغذیه و کم آبی و ارقام بسیاری از آنها فرزندان پدید آمده از نگه دارید که در آن آنها تا به حال نگه داشته شده است و توسط قاچاقچیان انسان.

شورای امنیت سازمان ملل متحد که ارزیابی پناهندگان وضعیت نه کمیت چگونه بسیاری از Rohingya جان در سفر به سادگی گفت که "بسیاری کشته شدند و پرتاب در دریا." تعداد قابل توجهی دچار سوء استفاده فیزیکی در دست قاچاقچیان آژانس گفت.

Rohingya که جان سالم به در این سفر در حال حاضر در قرنطینه برای coronavirus در یک اردوگاه موقت در بنگلادش است.

به قاچاقچیان انسان که قاچاق Rohingya از اردوگاه های اقامت اجباری در میانمار یا اردوگاه های پناهندگان در بنگلادش, شکار در برخی از آسیب پذیر ترین مردم روی زمین است. عمدتا بدون تابعیت و صدمه دهه از آزار و اذیت توسط میانمار نظامی بسیاری از Rohingya ناامید هستند برای رسیدن به مالزی که در آن آنها می توانند پیدا کردن کار به عنوان مستند نشده کارگران. حدود 100 ، 000 ثبت نام با شورای امنیت سازمان ملل متحد و بسیاری از زندگی در حاشیه جامعه بدون کاغذ در همه.

تجارت در Rohingya زنان و دختران منابع همسران به Rohingya مردان اطمینان حاصل کرد که در حال حاضر محروم جامعه همچنان به رنج می برند در یک کشور دیگر.

صدها نفر از Rohingya اند و در تلاش برای رسیدن به مالزی. برخی از آنها پرتاب دریا از غیرمنتظره قایق هنگامی که سفر طولانی به دلیل کشورها خودداری کرد و آنها را امن هاربر. دیگران به خاک سپرده شدند و در گورهای دسته جمعی در جنگل زمانی که خانواده های آنها نمی تواند استطاعت قاچاق هزینه های است که به طور ناگهانی افزایش یافته و در طول این سفر یک تاکتیک معمول توسط قاچاقچیان انسان به فشار بیشتر پول از تجارت است.

یوسف اسلام در بنگلادش اردوگاه پناهندگان گفت که او و دیگر روحانیون توصیه کرده اند که خانواده ها در برابر دریا خطرناک اعزامی است.

اما حس ناامیدی در اردوگاه ها که در آن صدها هزار نفر از مردم مزمن بیکار شده رو Rohingya برای قرار دادن زندگی خود را در دست قاچاقچیان.

"مجازات باید با توجه به قاچاقچیان انسان نه این گناه Rohingya," یوسف گفت.

شرایط قایق تشبیه شده اند به کسانی که از مدرن و روز کشتی برده با Rohingya زنان و کودکان با هم بسته بندی شده به طوری محکم در تاریک نگه دارید که آنها به سختی می تواند از کشش.

زمانی که ساحل پاسداران و نیروی دریایی در تایلند و مالزی را ره قایق آنها گاهی اوقات پرتاب بسته های اطلاعاتی از طریق مسنجر رشته فرنگی و موارد نوشیدن آب روی عرشه کشتی. اما در امتناع از آنها را به پناهگاه های جنوب شرق آسیا مقامات محکوم بسیاری از Rohingya به مرگ و گروه های حقوق بشر می گویند.

در مصاحبه با بازماندگان گفت: آنها به ریتم روزانه از بدن پرتاب در دریا.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

در 2015, پلیس مالزی از کشف نزدیک به 140 قبر و قفس های ساخته شده از شاخه در جنگل اردوگاه برای قاچاق Rohingya و بنگلادشی که در تلاش بودند تا راه خود را از تایلند به مالزی.

مقامات هر دو کشور شده اند متهم به همدستی در تجارت و مانع تلاش ها برای ریشه کن کردن آن است. در حالی که تایلند در نهایت به اعدام محکوم شده و نه مقامات شرکت کننده در, قاچاق انسان, طرح های, هیچ, مالزیایی شده اند پاسخگو باشند.

آزار و اذیت Rohingya شدت در سال 2017 زمانی که بودایی-اکثریت نظامی در میانمار به راه انداخته چه U. N. مقامات باید به عنوان یک کمپین با نسل کشی قصد. صدها نفر از هزاران نفر از Rohingya ریخت سراسر میانمار در مرز با بنگلادش با آوردن آنها را به داستان از اعدام و به جرم تجاوز به عنف.

بسیاری از Rohingya در حال حاضر زندگی در اردوگاه های پناهندگان در سراسر برهنه تپه یک بار ضخیم با بامبو و باغ های میوه در شرق بنگلادش. شرایط که شلوغ شد و حتی قبل از coronavirus بیماری همه گیر در حال حاضر حتی بیشتر وخیم با توجه به سازمان های بشردوستانه.

هیچ Rohingya تایید شده است که قرارداد این ویروس در اردوگاه ها اگر چه تست محدود است. نگران گسترش این ویروس در میان پناهندگان دولت بنگلادش ممنوع اعلام کرده است بیشترین کمک های اولیه کارگران است. با خاص اجتماعی فاصله قوانین در اثر برخی از Rohingya از دست داده اند چند کم-شغل با درآمد آنها بود.

در حال حاضر که حدود 80 درصد از کارگران کمک منع شده اند از اردوگاه های مهم پزشکی, کمپین مانند واکسن سرخک متوقف شده است. توالت سیل در حالی که وجود دارد نه به اندازه کافی آب برای دوش ساکنان گفت. اینترنت همراه بان نهاد توسط دولت بنگلادش ساخته شده است که شرایط بدتر است.

با وجود خطرات ناشی از سفر برخی از ساکنان اردوگاه گفت: خطر ناک عبور به آسیای جنوب شرقی هنوز هم ممکن است ارزش آن.

یکی از پناهندگان که فرار به بنگلادش در سال 2017 گفت: اگر او می تواند آن را تحمل او ارسال خواهد فرزندان خود را به مالزی. یکی دیگر از نفرین او این پول را از دست داده بود از یک شکست خورده سفر در اوایل قایقرانی فصل است.

"مردم همیشه به دنبال امن و زندگی بهتر" گفت: Sirajul مصطفی زندگی می کند که در Kutupalong اردوگاه جهان تک بزرگترین پناهندگان حل و فصل است. "کارگزاران نگه دارید و برگشتاندن آنها. آنها خطرات مصرف بدون دانستن عواقب."

از بامبو زیستن در Kutupalong محمد نور خلاصه Rohingya بیماری است.

"هیچ بزرگ امید قبل از," او گفت: "اما در حال حاضر صفر امید است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن