فلوریدا پارک نگه داشتن چشم در ویروس به عنوان رخصتی بهار نزدیک

اورلاندو فلوریدا. - به عنوان فلوریدا مشغول شکستن بهار فصل لگد کردن در این ماه coronavirus تزار معاون رئیس جمهو

توسط MINERALNEWS در 19 اسفند 1398

اورلاندو فلوریدا. - به عنوان فلوریدا مشغول شکستن بهار فصل لگد کردن در این ماه coronavirus تزار معاون رئیس جمهور مایک پنس خطاب چیزی که در ذهن ده ها هزار نفر از خانواده ها در حال آماده شدن برای سفر به, پارک,: آن است بی خطر است ؟

بیش از آخر هفته پنس تاکید کرد آن را بی خطر است برای سالم آمریکایی ها به سفر اشاره کرد "یکی از مکانهای مورد علاقه برای رفتن به زمانی که فرزندان من جوان بودند و حتی قبل از فرزندان من آمد و شد در اورلاندو است."

"این که آیا آن بود Disney World, که آیا آن قسمت دیگر آن است که آیا کشتی های کروز ... کسانی که بیشتر در معرض خطر هستند سالمندان با جدی یا مزمن زمینه ای شرایط بهداشتی است."

"در غیر این صورت آمریکایی ها اطمینان می توانید سفر در این کشور" پنس گفت: در دیدار با کروز مقامات صنعت در فورت لادردیل در روز شنبه.

هنوز هم به عنوان COVID-19 نگرانی تکثیر این موضوع وزن آن به شدت در صنعت گردشگری است.

"قطعا وجود دارد نگرانی است. در خصوص چگونگی و زمانی که آن را می تواند آشکار خود را در ایالات متحده گفت:" دنیس Speigel رئیس جمهور از بین المللی پارک Services Inc., مستقل صنعت مشاور.

او شده است به تماشای گسترش coronavirus برای هفته ها به عنوان پارک در آسیا بسته شده اند. او تخمین زده موقت بسته شدن دیزنی پارک در شانگهای و هنگ کنگ خواهد شد و هزینه شرکت در هر نقطه از $175 میلیون دلار به 300 میلیون دلار است.

Coronavirus نگرانی نهفته اند دولت کروز صنعت و همایش, کسب و کار, اما پارک شده اند بخشوده تا کنون هر چند که می تواند در هر لحظه.

اورلاندو کشور پر بازدید ترین مقصد توریستی آوردن تعداد زیادی از مردم از سراسر جهان به آن عمده, پارک, که همچنین شامل Universal Orlando و سی ورلد اورلاندو. شهرستان جذب 75 میلیون بازدید کننده در سال 2018 است.

از جمعه این شهر بود که حداقل 65 مایل (105 کیلومتر) از نزدیکترین فرد آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

هر چند چندین کنوانسیون در اورلاندو لغو شده اند به دلیل نگرانی های فردی اوقات فراغت سفر نکرده اند و تحت تاثیر انتخابات ،

جنیفر مورالس یک زن 47 ساله و مادر از سن آنتونیو گفت: شیوع تغییر نکرده است برنامه های خود را برای هشت روز والت دیزنی تعطیلات با دخترش. او شده است به دیزنی جهان 20-plus بار و دخترش در یک گروه راهپیمایی برنامه ریزی شده بود در یک پارک رژه. آنها را ترک یکشنبه.

"من فکر نمی کنم این حکم لغو تعطیلات در حال حاضر," او گفت:, و اضافه کرد که او را بیشتر نگران در مورد نشستن در هواپیما با افراد مبتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا. "من یک نوع germaphobe. همه ما شخصی خود دست عفونی ما سخت کوش در مورد شستن دست ها در پارک ها به خصوص پس از سواری. در حال حاضر ما صرف کمی وقت اضافی شستن دست. من در حال حاضر سفر با کوچک می توانید از Lysol و شلنگ همه چیز را در اتاق های هتل ها."

دولت تساوی انبوهی از کالج سن دانش آموزان و خانواده ها با کودکان کلاس مدرسه در طول بهار فصل آغاز می شود که به صورت جدی در اواسط ماه مارس و اجرا می شود به ماه آوریل است. لغو می تواند ویرانگر در یکی از شلوغ ترین زمان از سال در دولت آفتاب.

هفته گذشته پنج کنوانسیون های بزرگ گفت: آنها لغو کنفرانس در اورلاندو به دلیل coronavirus نگرانی. بیش از آخر هفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می شود که مسافران تسلیم تمام کروز, سفر, به خصوص اگر آنها در زمینه مسائل مربوط به سلامت.

ایالات متحده در انجمن سفر روز سه شنبه پیش بینی 6% کاهش بازدید کنندگان بین المللی به ایالات متحده بیش از سه ماه آینده به عنوان یک نتیجه از coronavirus. اگر این پیش بینی دارای آن خواهد بود که بزرگترین کاهش در بین المللی به درون سفر پس از رکود اقتصادی یک ده سال پیش این انجمن گفت.

Coronavirus ترس ضربه فلوریدا در هفته گذشته به عنوان دیزنی جهان باز سوار بر میکی ماوس یک پارک برای اولین بار. رفت و آمد مکرر پیش بینی ترین زمین های جدید در سال, Star Wars: Galaxy s Edge عرضه تنها در ماه اوت گذشته.

اگر یک دیزنی بازدید کننده را نشان می دهد coronavirus علائم یا اولین پاسخ دهندگان فکر می کنند که آنفولانزا هر دو بیمار و پیراپزشک یک ماسک صورت گفت: تیم Stromsnes رئیس اتحادیه محلی برای آتش نشانان در دیزنی جهان.

Speigel گفت: پارک ها و جاذبه های زیاد را متحمل خواهد شد "بسیاری از گند و ضد عفونی در حال حاضر نه تنها در مقابل خانه اما پشت خانه."

مقامات با Busch Gardens و سی ورلد نمی پاسخ به ایمیل سوالات در مورد چگونه coronavirus تا به حال آنها را تحت تاثیر قرار.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

دیزنی مقامات در بیانیه ای گفت که اضافی دست عفونی می شد قرار داده شده در طول آن چهار پارک و بیش از دو دوجین هتل ها.

تام شرودر سخنگوی Universal Orlando گفت: این تقویت کننده "بهترین تمرین سلامت و بهداشت روش" در پاسخ به شیوع کروناویروس و اضافه کردن ضد عفونی کننده دست واحد به آن پارک.

"ما همچنان نزدیک به نظارت بر وضعیت و آماده برای عمل به عنوان مورد نیاز است."

اشپیگل اضافه شده است که در بسیاری از پارک ها تحویل خواهد شد طلبه و کارگران خواهد بود باز آموزی در نظافت روشهای. پارک ها نیز ممکن است محدود کارمند سفر به بالاتر خطر کشورهایی مانند چین و ایتالیا و کره جنوبی — اندازه گیری Legoland در حال حاضر گرفته شده است.

روز چهارشنبه روز افتتاحیه از میکی و مینی فراری راه آهن در استودیوهای دیزنی هالیوود در حدود 1000 نفر در انتظار بودند برای ورود به این پارک گفت: کورت اشمیت صاحب داخل سحر و جادو گسترده جامعه آنلاین و سایت خبری برای طرفداران دیزنی.

هیچ کس با پوشیدن یک ماسک اشمیت گفت.

"از جایی که من نشسته وجود دارد مطلقا هیچ تفاوت در چه چیزهایی را احساس می کنید," او گفت:. "من نمی توانید ببینید هر چیزی که متفاوت است."

___

شکوه گزارش از سنت پترزبورگ ،

___

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن