چگونه قدیمی دهه بیمه بیکاری سیستم اندازه گیری در همه گیر

بزرگنمایی این تصویر راه اندازی شد در طول رکود بزرگ بیمه بیکاری سیستم دیده است فشار بی سابقه ای در طو

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

راه اندازی شد در طول رکود بزرگ بیمه بیکاری سیستم دیده است فشار بی سابقه ای در طول coronavirus بحران است. اولیویه Douliery خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اولیویه Douliery خبرگزاری گتی ایماژ

پس از همه گیر آغاز شده 38.6 میلیون آمریکایی را برای ثبت تعداد مدعیان بیکاری با توجه به شماره های جدید پنج شنبه اعلام کرد.

که بیش از یک پنجم کارگران آمریکایی با استفاده از بیمه بیکاری سیستم برای اولین بار تاسیس دهه پیش برای خدمت بسیار متفاوت جمعیت.

آن سال 1935 و این کشور در تلاش برای خروج از رکود بزرگ. سیستم تمرکز افرادی که مشغول به کار در متوسط تا بزرگ تولید و یا تجارت و صنایع می گوید Indivar Dutta-Gupta, co-مدیر اجرایی جورج تاون مرکز فقر و نابرابری.

"سیاستگذاران روشن بود که آنها می خواستند جزئی دستمزد جایگزینی برای کارگران بودند که گذاشته از طریق هیچ گسل از خود را," او می گوید NPR Ari Shapiro. "اما سیاستگذاران نیز به رسمیت شناخته شده است که بیمه بیکاری را اثر ایجاد ثبات در اقتصاد و کمک به نگه داشتن کارگران متصل به نیروی کار است."

او توضیح می دهد چگونه بیمه بیکاری سیستم عملکرد به عنوان نیروی کار و اقتصاد تغییر کرده است.

در اینجا گزیده ای از این مصاحبه.

ده ها میلیون آمریکایی شغل خود را از دست این بهار. از بیمه بیکاری سیستم تا به حال هرگز به حمایت از این نوع از رویداد قبل از. چگونه آن را انجام می دهند ؟

در یک طرف, بیمه بیکاری سیستم کاملا مبارزه تحت وزن ادعا می کند که آن را تجربه. اما از سوی دیگر آنچه که ما شاهد آن هستیم به تدریج این است که واقعا فمن مردمی اخذ شده است ادعا می کند پرداخت می شود. و آن را کاملا دردناک, البته, هنگامی که شما باید صبر کنید یک هفته یا دو هفته هرگز به ذهن شش هفته برای پرداخت. اما من فکر می کنم که ما در حال دیدن این سیستم به آرامی به نوبه خود در اطراف به عنوان متحده گام و اقدامات است که آنها واقعا در بسیاری از موارد باید همیشه گرفته اما در حال حاضر در نهایت احساس فشار به.

بیمه بیکاری دولت بود و نه یک موضوع است که جلب توجه زیادی به جز زمانی که ایالات متحده می خواستم به کاهش هزینه ها در طی چه بود واقعا طولانی ترین توسعه اقتصادی در تاریخ ایالات متحده است. و در اینجا ما در یک بحران پرداخت قیمت آن است.

به عنوان بخشی از پاسخ به این بحران دولت فدرال گسترش منافع شامل کسانی است که به طور معمول واجد شرایط مانند مترجمان آزاد فرفره کارگران و مردم خود اشتغالی. همچنین افراد بیکار در حال گرفتن 600 دلار در هفته بیشتر از قبل. چگونه باید این مراحل کمک کرده و آیا شما فکر می کنم آنها به اندازه کافی دور?

یکی از نگرانی های کلیدی با بیمه بیکاری سیستم بیش از چند دهه است که چگونه بسیاری از کارگران آن در واقع برگ. بسیاری از مردم شگفت زده می شود به می دانم که تنها حدود 27 درصد از کارگران بیکار در سال 2019 در واقع دیده مزایای بیمه بیکاری.

آنچه در کنگره به رسمیت شناخته شده در این بحران بود که در صد خواهد بود فقط غیر قابل قبول امروز. و بنابراین کنگره ایجاد شده نه تنها تعدادی از مشوق ها و ارائه کمک های مالی برای کشورهای تا حدودی گسترش بیمه بیکاری, برنامه, اما آنها همچنین تاسیس آنچه به نام همه گیر بیکاری کمک برنامه برای کمک به انتخاب کنید تا برخی از کارگران شما ذکر شده است.

متاسفانه من نگران هستم که این بیماری همه گیر بیکاری کمک [برنامه] هنوز هم رفتن به ترک مقدار زیادی از کارگران است. فقط فکر می کنم در مورد تمام مردم خروج از مدرسه و خروج از زندان و زندانها خروج طولانی مدت, مراقبت, مسئولیت, و هیچ دسترسی به بیمه بیکاری و در بسیاری از موارد هیچ دسترسی به همه گیر بیکاری کمک برنامه یا.

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی بالا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب