بی خانمان در نیویورک: سخت تر از همیشه در میان COVID-19 همه گیر

نیویورک - سه ساعت قبل از صرف غذا یک خط شروع به شکل در پیاده رو خارج St. Bartholomew را اسقفی کلیسا رو به خیابا

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399

نیویورک - سه ساعت قبل از صرف غذا یک خط شروع به شکل در پیاده رو خارج St. Bartholomew را اسقفی کلیسا رو به خیابان پارک در یکی از شهر نیویورک poshest محلات.

5:30 p. m. هنگامی که کیسه های پلاستیکی از حمل دور suppers در حال تخلیه از یک ون و آماده برای انتخاب کنید تا بر روی یک میز تاشو خط را پیچیده در اطراف دو گوشه به طرف مقابل بلوک — نزدیک به 300 نفر بی خانمان انتظار صبورانه حدود 6 فوت از هم جدا برخی منظمی لباس برخی از heartbreakingly خیس.

گوش دادن به برخی از آنها و به کارکنان که کار با برنامه غذایی روزانه این مقدار روشن است: با این حال دشوار است همیشه به بی خانمان در نیویورک آن را سخت تر و ترسناکتر در حال حاضر در میان coronavirus بیماری همه گیر.

برای کسانی که زندگی در محله های نزدیک در شهرستان اجرا پناهگاه وجود دارد ترس از قرار گرفتن در معرض COVID-19. این بخش از خدمات بی خانمان کرده است شناسایی بیش از 650 مورد و بیش از 50 COVID-19 مرگ و میر در میان 17,000 بزرگسالان تنها در آن پناهگاه سیستم.

برای برآورد 3,500 بی خانمان در نیویورک زندگی می کنند که در خیابان ها از جمله بسیاری از کسانی که در صف خارج خیابان بارت نگرانی در مورد بیماری همراه با دیگر جدید indignities.

نمرات از آنها امید بستن به خواب در مترو برداشته شد از قطار توسط پلیس در یک عملیات مشترک در هفته گذشته. و با بسیاری از بسته شدن از کافی شاپ ها مراکز بازتوانی حتی دستشویی در Grand Central Station, آن را سخت تر از همیشه برای پیدا کردن یک حمام آنها می توانید استفاده کنید و یا یک محل به دوش.

Juan de la Cruz که مسئول نظارت بر سنت بارت سرویس غذا در نمایندگی نیویورک به ائتلاف برای بی خانمان می گوید: بسیاری از مشتریان خود را -- با وجود محرومیت -- نمی خواهید به ماندن در شهر اجرا کرد.

"مردم از ترس به وجود دارد," او گفت:. "آنها نمی خواهند به داخل به دلیل COVID-19 وضعیت است."

اما در خیابان های, او می گوید: بسیاری از عدم "این چیزهای کوچک و ساده ما را برای اعطا."

قبل از همه گیر de la Cruz گفت: خدمات غذا منوها بودند اغلب با افزایش مواد غذایی و کمک های مالی از نزدیکی شرکت ها سالن های غذاخوری. در حال حاضر اکثر ادارات بسته وعده هستند و تکراری: کارتن شیر, پرتقال, سوپ, ساندویچ ساده.

رایان اوکانر است دوست بسیاری از آشپزخانه سوپ مشتریان در طول پنج سال با بی خانمان ائتلاف. یکی از غم انگیزترین مکالمات اخیر بود که با یک مرد بی خانمان که می شده اند قادر به دوش گرفتن به طور منظم با تشکر از تخفیف عضویت در بدنسازی -- و در حال حاضر نمی تواند به دلیل ورزشگاه بسته شده است.

اوکانر می گوید: مشتریان اغلب می پرسند که آنها باید به ماندن در شب. او به ارائه یک لیست از پناهگاه اما ارائه نمی دهد توصیه های.

"نشان می دهد کسی که از رفتن به پناهگاه — در حال حاضر به نظر نمی رسد حق," او گفت:.

در میان صدها نفر از افراد بی خانمان که بوده ام خواب در مترو است رابین گیبس 50. او شده است بی خانمان پس از از دست دادن شغل خود به عنوان یک سرپرست انبار چهار سال پیش.

"چیزهایی که فقط از کنترل خارج رفت," او گفت:. "من ضربه خیابان — این یک کابوس از آن.'"

او هیچ علاقه ای به بازگشت به شهرستان اجرا کرد. مردان با آنها آشنا صحبت در مورد کارکنان سوخته با کار زیاد و تازه وارد مشتریان مبهوت به عنوان اموال خود را — از جمله کفش های خود را — به سرقت رفته است.

"بسیاری از مردم نمی خواهید برای رفتن به آنها" گیبس گفت. "وجود دارد بیش از حد بسیاری از دعوا های بیش از حد بسیاری از مواد مخدر بیش از حد بسیاری از باندهای."

گیبس اهل ترینیداد آمد به نیویورک به عنوان یک نوجوان. بدترین بخشی از زندگی خود را در حال حاضر او می گوید:, محدود دسترسی به حمام و دوش. او و دیگر به طور منظم از غذا عمل در سنت بارت را که قبلا با استفاده از حمام های داخل کلیسا; در حال حاضر آن را بسته است.

"این دشوار است زمانی که شما به نوبه خود به کلیسا و به آنها نزدیک درب" گیبس گفت.

این بیماری همه گیر را مطرح کرد بسیاری از چالش های جدید برای این بخش از خدمات بی خانمان است که مبارزه برای به حداقل رساندن گسترش این بیماری در آن پناهگاه است. آن را نقل مکان کرد و چند هزار واحد بزرگسالان به اتاق های فردی از جمله بیش از 1000 اتاق های هتل ها. شورای شهر است هل دادن یک لایحه که نیاز به اتاق های فردی برای همه 17,000 تک بزرگسالان است.

در تمام این شهرستان دارای بیش از 57,000 مردم در آن پناهگاه اما بسیاری از خانواده ها در تسهیلات کمتر خطر ابتلا به عفونت کرونا ويروسی و دسترسی بیشتر به دستشویی و حمام.

در هفته گذشته در این شهرستان اجرا یک طرح جدید برای کاهش تعداد افراد بی خانمان خواب در مترو بسته شدن end-of-the-ایستگاه های خط یک شبه با هر کس روی این اواخر قطار نیاز به خروج. تخلیه افراد بی خانمان در حال ارائه خدمات توسط تیم توسعه از جمله اسکان موقت پزشکی و ارزیابی.

"این شده است یک دلخراش تجربه برای همه ما" گفت: این شهرستان موقت ترانزیت رئیس سارا فینبرگ.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

در علاوه بر این به این شهر پناهگاه سیستم وجود دارد پناهگاه های اجرا شده توسط سازمان های خیریه از جمله باوری ماموریت که در خدمت گرسنه و بی خانمان در نیویورک از سال 1870.

ناتالیا Boscodoss که کمک می کند تا ثبت نام تازه واردان گفت: این بیماری همه گیر را مجبور تغییرات — از جمله مجددا مرتب و ماموریت 194 تخت به طوری که آنها حداقل 6 فوت از هم جدا. کلید خدمات ادامه و شده است وجود دارد افزایش تقاضا از افرادی که از دست داده ام شغل و محل سکونت.

در دسترس شامل خدمات تلفن همراه واحد حمام. غیر-ساکنان که می خواهید برای استفاده از آن باید ثبت نام کنید و در زمان صبحانه و بعد از بازگشت در روز است.

در میان ساکنان Kenneth Bovain, 56, که بی خانمان به مدت دو سال. او امیدوار به بازگشت به کار به عنوان یک راننده کامیون پس از این بیماری همه گیر را برطرف می کند.

"بسیاری از مردم می ترسند — آنها نمی خواهید به لمس چیزهایی که آنها نمی خواهید به صحبت کردن با هیچ کس" او گفت:.

یکی دیگر از منهتن و سرپناه و مسکن بیش از 100 جوان بی خانمان مردم اجرا شده توسط میثاق در خانه. آن باقی مانده است به طور کامل عملیاتی در طول همه گیر و حتی در حالی که اجرای اجتماعی فاصله. برخی از دفاتر تبدیل شده اند به اتاق انزوا برخی از مددکاران اجتماعی در حال حاضر انجام "مجازی" بررسی یو پی اس و یکی از فعالیت های جدید برای شهروندان است که ساخت ماسک صورت.

"ما در حال برخورد با جوانان که در حال حاضر دچار آسیب های روانی شده و این است که بیشتر حادثه به آنها گفت:" خواهر نانسی داونینگ مدیر اجرایی میثاق خانه, NY. "ترس بود که ما را تعطیل و آنها را ترک."

در میان بسیاری از بی خانمان در نیویورک که در تلاش زندگی در پناهگاه و سپس به خیابان ها ریختند است Kyle Devlin 37 ساله سابق کارگر ساختمانی که در حال حاضر زندگی می کند در یک خوشه از چادر در یک ریگ پچ آسفالت تحت بروکلین و کوئینز بزرگراه.

او می گوید او شده است در خیابان ها به مدت شش سال و صحبت با صراحت در مورد گذشته خود را اعتیاد به هروئین و چگونه panhandling تولید شد درآمد کمتر در طول بیماری همه گیر. او به یاد می آورد که چگونه جهان را ناگهان از طرح میتوانست با شیوع.

"آن را مانند یک شب همه چیز را تغییر داد — همه فقط شروع به پوشیدن ماسک و شما مجاز به راه رفتن به یک friggin' رستوران برای غذا خوردن," او گفت:. "همه این جاهایی که من به طور معمول رفتن و نشستن — همه آنها خاموش کردن دستشویی و حمام."

در حال حاضر زمانی که او می کند تکدی او موی زمانی که مردم به او بگویید که به یک کار.

"خودتان را در این وضعیت. اگر شما نشستن در اینجا در حال حاضر شما می خواهید کسی به شما کمک کند ؟ Don't judge همنوعان خود. کمک به همنوعان خود."

___

AP تصویری روزنامه نگار مارشال Ritzel کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب