انتشار گازهای گلخانه ای پیش بینی به سقوط نزدیک به 8 درصد — بزرگترین کاهش تا کنون

بزرگنمایی این تصویر سن گابریل کوه ها دیده می شود در زیر آسمان پوشیده از ابر فراتر از مرکز شهر لس آنج

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

سن گابریل کوه ها دیده می شود در زیر آسمان پوشیده از ابر فراتر از مرکز شهر لس آنجلس است. کیفیت هوا در ایالات متحده و جاهای دیگر بهبود یافته با کاهش ترافیک از coronavirus محدودیت و هفته rainstorms. دیوید McNew/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید McNew/گتی ایماژ

این COVID-19 همه گیر است ارائه بزرگترین شوک به بازار جهانی انرژی سیستم در هفت دهه با توجه به یک گزارش جدید توسط آژانس بین المللی انرژی.

جهانی تقاضای انرژی است که انتظار می رود به سقوط 6 درصد در سال جاری هفت برابر کاهش آورده از بحران مالی 10 سال پیش. آژانس بین المللی انرژی پیش بینی ها نشان می دهد نفت و گاز ضربه سخت است. اما تقاضا برای زغال سنگ می تواند فوق العاده 8% — بزرگترین کاهش از زمان جنگ جهانی دوم است.

نه تمام رها کردن در تقاضا شد با توجه به کروناویروس در آمریکا به خصوص سهم زیادی بود به دلیل گرمتر از دمای زمستان.

آژانس بین المللی انرژی می گوید: کاهش تولید گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد مضر گازهای گلخانه ای که منجر به تغییرات آب و هوایی تقریبا 8 ٪ در این سال خواهد بود که بزرگترین کاهش سالانه تا کنون ثبت شده است.

اما سازمان ملل گفته است جهانی تولید گازهای گلخانه ای باید قطع شود که مقدار هر سال برای دهه آینده به منظور محدود کردن گرمایش جهانی به 1.5 درجه سانتیگراد و جلوگیری از آن بدترین اثرات.

آژانس بین المللی انرژی هشدار می دهد که تولید گازهای گلخانه ای خواهد ارتجاعی زمانی که اقتصاد بهبود مگر اینکه کشورهای تمرکز اقتصادی خود را تسکین بسته بر افزایش انرژی پاک.

آژانس پیش بینی نیز می تواند تغییر بسته به اینکه چگونه کشورها تنظیم سیاست های خود را در ماه های آینده. اگر stay-at-home سفارشات در حال برداشته سریع تر از انتظار می رود به عنوان مثال عادی تولید گازهای گلخانه ای می تواند به بازگشت سریع تر است.

"این [زمین] نیازهای ساختاری کاهش تولید گازهای گلخانه ای رانده بهتر سیاست های ایم" Fatih Birol آژانس بین المللی انرژی اجرایی مدیر.

حتی بدون این تغییرات آژانس می گوید: انرژی های تجدید پذیر را در واقع کرایه خوبی در سال 2020 است. در حالی که آن را نمی خواهد رشد کند تا آنجا که در گذشته آژانس بین المللی انرژی پروژه های تولید برق از باد و انرژی خورشیدی و نیروگاه های برق آبی 5 درصد افزایش می دهد. گزارش دیگری در این هفته دریافتند که انرژی خورشیدی و باد در حال حاضر ارزان ترین منبع قدرت در جهان است.

هنوز هم ایالات متحده در صنعت انرژی خورشیدی برآورد آن را به از دست دادن نیمی از آن از 250 ، 000 شغل در این سال اگر هیچ چیز انجام شده است. آن بوده است لابی کنگره فدرال برای کمک به.

"ما در ایجاد بسیاری از فرصت های اقتصادی. ما ایجاد تعداد زیادی از پایه های مالیاتی. اما ما همچنین کمک به حل بحران آب و هوا می گوید:" ابیگیل راس قیف سر از انرژی خورشیدی انجمن صنایع.

تا کنون هر چند مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شده است بیشتر علاقه مند در تلاش برای کمک به صنعت سوخت فسیلی که هم چهره های سرسام آور زیان کار است.

"ما هرگز اجازه بزرگ ایالات متحده در صنعت نفت و گاز پایین ایم" رئیس جمهور تهمت به تازگی از او به عنوان کارگردانی وزرای انرژی و خزانه داری به آمده تا با یک طرح. تا کنون روشن نیست آنچه که طرح خواهد بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب