یونان بازگشایی به گردشگران اما برخی از Coronavirus اعمال محدودیت

بزرگنمایی این تصویر مسافران وارد در فرودگاه آتن دوشنبه پس از یونان برای بازگشایی برخی پروازهای بین ا

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مسافران وارد در فرودگاه آتن دوشنبه پس از یونان برای بازگشایی برخی پروازهای بین المللی. DPA/تصویر داد via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
DPA/تصویر داد via Getty Images

یونان بازگشایی آن فرودگاه به مسافران بین المللی در امید محور این سال را به فصل گردشگری و کاهش پیش بینی رکود اقتصادی ناشی از کوروناویروس مستندات.

گردشگران که از کشورهای با میزان عفونت — مانند ایالات متحده — باید یک COVID-19 آزمون و قرنطینه می شود و تا دو هفته. مسافران از مناطق با کم عفونت نرخ خواهد بود موضوع را به صورت تصادفی تست خواهد شد اما اجتناب از قرنطینه.

محدودیت در مسافران از انگلستان و ترکیه باقی می ماند.

یونان یکی از پایین ترین عفونت کروناویروس نرخ در اروپا با 3,134 مورد تأیید و 184 مرگ و میر. نخست وزیر Kyriakos Mitsotakis گفت: تلویزیون یونان ایستگاه SKAI که این کشور بهتر آماده برای آنچه اپیدیولوژی پیش بینی خواهد بود و موج دوم از عفونت در پاییز.

"اجتماعی فاصله است و در حال حاضر به طبیعت دوم" Mitsotakis گفت SKAI اضافه کرد که بیمارستان های مجهز هستند بیشتر در واحد مراقبت های ویژه تخت و دولت است دقیق مورد آزمایش و قرارداد ردیابی.

"این بدان معناست که ما نمی خواهد که به اقدامات شدید دوباره," او می گوید. "ما یک مدرسه و یا یک محله بلوک و یا شاید یک شهر است."

بررسی های اخیر توسط رای گیری آژانس پالس نشان می دهد تنها 21 درصد از یونانیان پشتیبانی از دیگری سخت مستند. یونان انتظار دارد اقتصاد خود را کوچک خواهد شد 10 ٪ در این سال فقط دو سال پس از آن در نهایت به بهبود از یک رکود اقتصادی ناشی از بحران بدهی و تنبیهی اقدامات ریاضت خواستار یورو در ازای کمک مالی وام.

یونان با تکیه بر گردشگری برای کمک به آن را بهبود می یابند. گردشگری شامل 20 درصد از یونانی اقتصادی خروجی و حدود 700,000 مشاغل وابسته به آن است. در سال گذشته کشور دریافت 33 میلیون گردشگران خارجی است.

"من علاقه مند به ساخت یونان شماره 1 مقصد در اروپا, من علاقه مند به ساخت یونان به مقصد امن در اروپا" Mitsotakis به خبرنگاران گفت: این هفته در whitewashed جزیره Santorini, یکی از کشور محبوب ترین مقصد. "ما در حال تلاش برای صرفه جویی هر چه ما می توانیم از آنچه که بسیاری به عنوان یک به طور کامل از دست داده گردشگری نجومی."

او گفت: هر کس در صنعت مهمان نوازی را ملزم به پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله به اجرا گذاشته خواهد شد. "شما می توانید نشستن بر روی یک ایوان با این نمایش فوق العاده او گفت:" به عنوان خورشید مجموعه در طول دهانه (caldera) از این جزیره آتشفشانی. "شما می توانید خود را خوب Assyrtiko شراب لذت بردن از ساحل اما ما نمی خواهیم شما شلوغ در یک نوار."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن