دولت باراک اوباما برای کمک به مهاجران Misspent توسط آژانس مرزی

یک سال پس از کنگره تصویب اضطراری بشردوستانه بودجه به معنای به نفع پناهجویان دستگیر و در امتداد مرز مکزیک یک دو

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399

یک سال پس از کنگره تصویب اضطراری بشردوستانه بودجه به معنای به نفع پناهجویان دستگیر و در امتداد مرز مکزیک یک دولت ناظر گزارش منتشر شده در روز شنبه نشان می دهد که برخی از این پول رو به جای صرف در چیزهایی که از خاک دوچرخه به سگ غذا به سیستم دوربین های امنیتی.

عنوان جدید دفتر پاسخگویی دولت آمریکا گزارش منظمی مبالغ آن استرن پیام به وزارت امنیت داخلی گمرک و حفاظت مرزی agency: "CBP نیاز به افزایش نظارت از بودجه مراقبت های پزشکی و گزارش از مرگ و میر."

این گزارش به دنبال یک حقوقی پیدا کردن توسط گائو در ماه ژوئن که با این بودجه اضطراری برای خرید آیتم های دیگر از "مواد مصرفی و مراقبت های پزشکی" برای آن بود که CBP نقض کرده آنچه شناخته شده به عنوان "هدف قانون."

دیده بان آژانس اطلاع CBP که اگر آن را پیدا کند و پول را در جای دیگر برای جبران آن غیر مجاز خرید "آن را باید گزارش نقض Antideficiency عمل به عنوان مورد نیاز قانون است."

در یک خانه میهن کمیته امنیت مجازی شنیدن شنبه در گائو را یافته دموکرات که صندلی که پنل تأکید کرد که ماموران مرزبانی در حال صرف پول از جیب خود برای کمک به نیازمندان و بیمار مهاجران در حالی که این سازمان در آنها مشغول به کار بود برای misspending بودجه فدرال به طور خاص اختصاص داده شده برای کمک.

"هیچ چیزی به طور جدی اشتباه با این تصویر" Rep. Bennie Thompson, D-Miss., اعلام کرد که او gaveled در این جلسه "فقط به عنوان وجود دارد این است که چیزی به طور جدی اشتباه با دولت رویکرد به مراقبت از پناهجویان از جمله کودکان است."

در شماره 112 میلیون دلار برای کمک های انسان دوستانه است که بخشی از یک $4.5 میلیارد امنیت مرزی اورژانس هزینه های لایحه درخواست مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. غیر مجاز مصرف برخی از این پول کشف شد توسط گائو در طول یک سال بررسی CBP شیوه های در امتداد مرز جنوبی.

ربکا قمار باز گائو امنیت و عدالت مدیر که نظارت است که آژانس تحقیقات گفت: در این پانل که CBP هنوز تعیین چه مقدار از بودجه بودند misspent.

"آنها شناسایی 13 میلیون دلار است که آنها برنامه ریزی برای تنظیم حساب میان از سال گذشته اورژانس مکمل," قمار باز گفت و اشاره کرد که برخی از 112 میلیون دلار صرف شده در مواردی که برای آن در نظر گرفته شده بود.

اما DHS بازرس کل یوسف Cuffari گفت پانل دفتر او تا به حال تنها "چند هفته پیش" آغاز حسابرسی از نحوه کمک های بشر دوستانه پول صرف شده. Cuffari کاهش یافته است می گویند وقتی که ممیزی می توان نتیجه گرفت اگر چه او اطمینان داد که قانونگذاران آن انجام می شود "را به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

در آن گزارش گائو امتیاز از دو عامل آن را یافت تا به حال کمک به نقض حقوق بشر در CBP را صرف.

یکی نبود دستورالعمل در مورد چگونه است که پول باید صرف شود. "CBP فراهم نیست کافی راهنمایی و توضیح داد که چگونه دفاتر و قطعات می تواند متعهد و ملتزم بودجه برای مواد مصرفی و مراقبت های پزشکی" این گزارش اشاره می کند "و به عنوان یک نتیجه, برخی از دفاتر و قطعات ممکن است درک کرده اند که با وجود محدودیت های در مورد چگونه آنها می تواند با استفاده از آن وجوه است."

از سوی دیگر عدم نظارت و نظارت از نحوه بودجه صرف شد. گائو در بر داشت که از پنج داخلی واحد است که صرف بودجه به معنای برای اهداف بشردوستانه تنها یک بررسی کرده که آیا آن هزینه شد سازگار با کنگره در نظر گرفته شده است که پول مورد استفاده قرار گیرد.

چهار خانه دموکرات ها به طور گسترده ای شناخته شده به عنوان "تیم ملی" — اسکندریه Ocasio-کورتز نیویورک Ayanna پریسلی ماساچوست, ایلهان, Omar از مینه سوتا و رشیدا Tlaib میشیگان -- می گویند که گائو گزارش نشان می دهد که آنها حق را به مخالفت با سال گذشته بودجه اضطراری.

"در سال گذشته چهار نفر از ما رای دادند در برابر این CBP بودجه آسمان چشم که CBP و یخ هستند rogue سازمان است که عمل به تحمیل آسیب در جوامع ما و الگوی رفتار سوء استفاده و سوء مدیریت وجوه" نمایندگان مجلس می گویند در بیانیه ای ارسال به سیاسی. "این خانه باید نگه CBP پاسخگو برای خود فاحش نقض قانون توسط خودداری از هر گونه کمک های مالی بیشتر و تحمیل اضافی پاسخگویی اقدامات با عواقب واقعی."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب