مذاکرات مقامات می گویند آنها انتظار 50,000 در شارلوت جمهوریخواه کنوانسیون

بزرگنمایی این تصویر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه سخنرانی در جمهوری 2016 کنوانسیون ملی. با وجود

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه سخنرانی در جمهوری 2016 کنوانسیون ملی. با وجود coronavirus جمهوری خواهان می گویند که آنها در حال حرکت به جلو با برنامه های خود را برای سال 2020 کنوانسیون. دیوید هیوم Kennerly/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید هیوم Kennerly/گتی ایماژ

جمهوری خواهان می گویند که آنها در حال حرکت به جلو با برنامه های برای جمع آوری ده ها هزار نفر از مردم در انتخابات ریاست جمهوری نامزد کنوانسیون در کارولینای شمالی در این تابستان – حتی به عنوان دموکرات وزن گزینه های خود را برای برگزاری در طول coronavirus بیماری همه گیر.

در بیانیه روز شنبه مارک 100 روز تا قبل از سال 2020 جمهوری خواه ملی کنوانسیون کمیته ملی حزب جمهوری خواه گفته است که انتظار نزدیک به 50 ، 000 شرکت کنندگان از جمله نمایندگان و اعضای رسانه ها در کنوانسیون برنامه ریزی شده برای هفته Aug. 24 در شارلوت.

و در یک op-ed منتشر شده جمعه برای فاکس کسب و کار, کنوانسیون, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت مارسیا لی کلی گفت جمهوری خواهان در حال آماده سازی برای جمع آوری "هزاران نفر" به علامت رسمی نامزدی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس به رهبری حزب 2020 بلیط. او گفت: سازمان در حال کار بر روی جزئیات از جمله فرش و روشنایی در این کنوانسیون.

کلی گفت: کنوانسیون برنامه ریزان باید "به رسمیت شناخته شده که حوادث در مقیاس بزرگ نیاز به نگاه متفاوت در نور COVID-19."

کلی مشخص نیست چگونه این کنوانسیون متفاوت خواهد بود چرا که این ویروس هر چند او به فاکس که سازمان به دنبال دستورالعمل از فدرال و ایالتی و مقامات محلی از جمله مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. او اشاره کرد که RNC استخدام Dr. Jeffrey W. Runge یک پزشک سابق مدیر پزشکی ایالات متحده وزارت امنیت داخلی و رئیس سابق اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی برای نظارت بر سلامت و ایمنی برنامه ریزی برای کنوانسیون.

در مصاحبه با NPR عضو ایستگاه WFAE در پنجشنبه ملی حزب جمهوری خواه رئیس کمیته Ronna McDaniel گفت: RNC متعهد به برگزاری کنوانسیون در شارلوت در حالی که با اضافه کردن آن را ممکن است شرکت کنندگان ممکن است پوشیدن ماسک یا برگزاری برخی از وقایع در سالن های کوچکتر و یا در خارج.

رهبران شهر در شارلوت تقسیم شده اند بیش از چگونه به حرکت به جلو با کنوانسیون برنامه ریزی با توجه به بهداشت عمومی را انتخاب کنید. برخی از اعضای شورای شهر در به شدت دموکراتیک جامعه ابراز نگرانی است که در جمع هزاران نفر از مردم در یک منطقه نسبتا کوچک می تواند سریع افزایش COVID-19 موارد است. این شهر همچنان تحت اقامت در خانه نظم و محدود تجمع جرم برای بیش از 10 نفر.

و برخی از جمهوریخواهان از جمله کارولینای شمالی ایالت تهم Tillis اند شک و تردید در امکان حرکت های آینده به عنوان برنامه ریزی شده. Tillis گفته است که میزبانی این کنوانسیون می تواند "بسیار دشوار" تحت این شرایط است.

در مصاحبه این هفته با واشنگتن آزما تهمت تصریح کرد: عزم خود را برای برگزاری این کنوانسیون گفت: "من فکر می کنم ما می تواند در شکل خوب در آن زمان." رئیس جمهور گفت که او نگران بود در مورد امکان کارولینای شمالی رژیم صهیونیستی است. Roy کوپر دموکرات "بازی سیاست" با کنوانسیون. کوپر در حال اجرا است برای انتخاب مجدد در سال جاری و مانند هر فرماندار متهم به تصمیم گیری در مورد چگونه به سرعت دوباره باز دولت در طول این بیماری همه گیر.

در ضمن دموکرات ها را با تاخیر کنوانسیون ملی دموکرات ها در اصل برنامه ریزی شده برای هفته 13 ژوئیه در میلواکی هل دادن آن را به عقب به روز از اوت. 17 — یک هفته قبل از RNC. رهبران حزب شده اند بررسی گزینه های برای با خیال راحت برگزاری یک رویداد که در آن معاون رئیس جمهور جو بایدن است که انتظار می رود به طور رسمی به نام حزب نامزد در میان همه گیر.

دموکرات ها در حال حاضر گامهای اجازه می دهد تا نمایندگان برای شرکت از راه دور و در حال بررسی دیگر برنامه های احتمالی. مجلس نانسی پلوسی (D-کالیفرنیا.) به بیرون پرتاب پیشنهادات که شامل کوتاه شدن این کنوانسیون و یا فاصله از شرکت کنندگان در یک "غول پیکر ورزشگاه."

در مصاحبه با NPR, کنوانسیون دموکراتیک را اجرایی جو Solmonese گفت: آن را بیش از حد به زودی برای سازمان به می دانم که دقیقا چه برنامه های نیاز به تنظیم شود از آنجا که از virus.

"چگونه بسیاری از مردم ما که در مقابل چگونه بسیاری از اتاق های هتل ما اشغال در شهر میلواکی چگونه بسیاری از اتوبوس ها و چه نوع از زیرساخت های امنیتی ما به پایان رسید تا داشتن در شرایط عدم اطمینان از بهداشت عمومی و محیط زیست باقی مانده است دیده می شود" Solmonese گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب