فدرال شل ویروس قوانین اجازه دهید به کارگران ضروری بازگشت

واشنگتن - در اولین گام کوچک به سمت بازگشایی این کشور مغلوب ساختن پیشی جستن دولت با صدور دستورالعمل های جدید رو

توسط MINERALNEWS در 21 فروردین 1399

واشنگتن - در اولین گام کوچک به سمت بازگشایی این کشور مغلوب ساختن پیشی جستن دولت با صدور دستورالعمل های جدید روز شنبه به آن را آسان تر برای کارگران ضروری شده اند که در معرض COVID-19 به بازگشت به کار اگر آنها علائم کروناویروس.

دکتر رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اعلام کرد در کاخ سفید که ضروری کارکنان مانند مراقبت های بهداشتی و عرضه مواد غذایی کارگران شده اند که در عرض 6 پا از تایید و یا مورد مشکوک به این ویروس می توانید از بازگشت به کار تحت شرایط خاص اگر آنها در حال تجربه علائم.

دستورالعمل جدید در حال صادر به عنوان ملت سوگوار برخی 13,000 مرگ و میر ناشی از این ویروس و چنگ زدن با یک اقتصاد ویران و پزشکی بحران از ساحل به ساحل. کارشناسان بهداشت و درمان در ادامه به احتیاط آمریکایی ها به عمل اجتماعی فاصله و برای جلوگیری از بازگشت به فعالیت های طبیعی خود را. در همان زمان, اگر چه آنها در حال برنامه ریزی برای زمانی که جدی ترین تهدید از COVID-19 خواهد بود در این کشور را در آینه دید عقب.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که در حالی که او می داند که کارگران "رفتن هم بزنید دیوانه" در خانه او نمی تواند پیش بینی زمانی که این تهدید از ویروس افول خواهد شد.

"اعداد در حال تغییر هستند و آنها به سرعت در حال تغییر و به زودی خواهیم بود که منحنی. ما خواهید بود بیش از بالا و ما را در مسیر درست رهبری. من احساس می کنم به شدت در مورد این که" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در مورد کوروناویروس که او به نام "این جانور بد."

"من می توانم به شما بگویم که از نظر تاریخ" مغلوب ساختن پیشی جستن و افزود: در مواردی می تواند به پایین و سپس یک بار دیگر "شروع به رفتن اگر ما دقیق نیست. "

در برخی از نقطه, او گفت: در جلسه توجیهی روزانه اجتماعی فاصله دستورالعمل ها را ناپدید می شوند و مردم خواهد بود قادر به نشستن با هم در رویدادهای ورزشی. "در برخی از نقطه ما انتظار داریم به مانند قبل از آن بود," او گفت:.

Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا متخصص بیماری های عفونی گفت: اگر دستورالعمل های موجود درخواست از مردم برای عمل اجتماعی فاصله از طریق پایان ماه آوریل موفق به متوقف کردن گسترش ویروس آرامش بیشتر توصیه می شود.

او گفت که کاخ سفید نیروی کار در تلاش بود برای جفت کردن نگرانی های بهداشت عمومی با گام های عملی است که باید در جای خود که 30 روز دستورالعمل نهایی در پایان ماه تا ملت می تواند "با خیال راحت و با دقت به سوی نوعی از حالت عادی."

اگر با سقوط همه چیز شروع به بازگشت به حالت عادی آمریکایی ها هنوز هم نیاز به شستن دست های خود را اغلب بیمار است و دانش آموزان باید در خانه نگه داشته و مردم با تب نیاز به خودداری از رفتن به کار Fauci گفت: در طول یک مصاحبه آنلاین دوشنبه با سردبیر مجله انجمن پزشکی آمریکا.

مردم نیز هرگز نباید لرزش دست, دوباره, Fauci گفت: تنها نیم-شوخی.

"منظورم این است که آن را برای تلفن های موبایل دیوانه, اما این راهی است که آن را واقعا می شود," او گفت:. "تا زمانی که ما رسیدن به یک نقطه که در آن ما می دانیم که جمعیت محافظت شده است" با یک واکسن.

تحت دستورالعمل های جدید برای ضروری کارگران CDC توصیه می کند که در معرض کارکنان خود را در دماهای قبل از خود تغییرات پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله در محل کار. آنها همچنین توصیه به ماندن در خانه اگر آنها بد نیست به اشتراک گذاری هدست و یا دیگر اشیاء مورد استفاده در نزدیکی صورت و خودداری از تجمع در شلوغ اتاق استراحت.

کارفرمایان خواسته را در معرض کارگران درجه حرارت و ارزیابی علائم قبل از اجازه دادن به آنها برای بازگشت به کار به شدت تمیز کاری سطوح کارگران را به خانه اگر آنها بیمار و افزایش تبادل هوا در محل های کار است.

Fauci گفت که امیدوار است همه گیر خواهد بی درنگ ایالات متحده به نگاه بلند مدت سرمایه گذاری در بهداشت عمومی به طور خاص در سطح ایالتی و محلی. آمادگی بود که در جای خود در ماه ژانویه باید در جای اگر و یا زمانی که COVID-19 یکی دیگر از ویروس و یا کشور را تهدید می کند.

"ما یک عادت هر زمان که ما بیش از یک چالش ما بگو:" بیایید حرکت به زمان مشکل,'," او گفت:. "ما هرگز نباید در یک موقعیت از اخذ رسید مثل این و باید به تقلا برای پاسخ دوباره. این تاریخی است."

حتی دستورالعمل جدید خواهد بود نه یک ادم گارد در برابر گسترش عفونت است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

مطالعات اخیر پیشنهاد کرده اند که حدود 10 درصد از عفونت های جدید ممکن است موجب از طریق تماس با افرادی که آلوده می شوند اما هنوز نمایشگاه علائم. دانشمندان می گویند آن را نیز ممکن است که برخی از افراد که دچار علائم و پس از آن بهبود می یابند از این ویروس مسری باقی می ماند یا این که برخی از کسانی که آلوده می شوند و مسری ممکن است هرگز نشانه توسعه.

از چهارشنبه تا به حال بیش از 400 ، 000 تایید موارد عفونت است.

در طرف دیگر از جهان سفر بازگشت به حالت عادی است و بیشتر همراه است.

در ووهان چین شهر صنعتی که اولین موارد گزارش شده از جدید coronavirus مقامات به پایان رسید 76-مستند روز چهارشنبه. ساکنان می تواند سفر در داخل و خارج از شهرستان بدون مجوز ویژه اما باید با استفاده از یک برنامه گوشی های هوشمند نشان دادن آنها سالم هستند و شده اند در سال های اخیر در تماس با هر کسی تایید به ویروس.

مغلوب ساختن پیشی جستن سلف, باراک اوباما, chimed در با احتیاطی صدای جیر جیر از حاشیه نوشتن: "اجتماعی فاصله خم و منحنی را تسکین می دهد برخی از فشار بر ما قهرمانانه پزشکی حرفه ای. اما به منظور تغییر کردن زمان سیاست های کلیدی این خواهد بود که یک سیستم قوی تست و مانیتورینگ — چیزی است که ما باید در عین حال برای قرار دادن در محل در سراسر کشور."

محافظه کار صدای به سهم خود در حال هل دادن برای اقتصادی و اجتماعی راه اندازی مجدد اصرار مغلوب ساختن پیشی جستن به ابطال مقامات بهداشتی.

"در برخی از نقطه, رییس جمهور در حال رفتن به مجبور به نگاه دکتر. Fauci و Birx و می گویند ما در حال باز کردن در مارس 1," روباه مفسر Laura Ingraham توییتی. "من به شما بهترین راهنمایی در مورد پروتکل اما ما نمی تواند انکار کند ما مردم خود را از آزادی های اساسی دیگر هیچ."

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

___

AP پزشکی نویسنده لیندزی تنر در شیکاگو کمک به این گزارش. Stobbe گزارش از نیویورک است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب