وفادار پیدا کردن راه های خلاقانه برای جشن عید پاک با هم به طور جداگانه

هنگامی که اسقف اعظم جثه H. گومز پا به تریبون یکشنبه عید پاک خود را مشاهده و از منبر متفاوت از سال گذشته است. P

توسط MINERALNEWS در 25 فروردین 1399

هنگامی که اسقف اعظم جثه H. گومز پا به تریبون یکشنبه عید پاک خود را مشاهده و از منبر متفاوت از سال گذشته است. Pews داخل کلیسای جامع بانوی ما از فرشتگان که در آن نسل از مؤمنان هنگامی که نشسته در انتظار تعطیلات خود را, پیام, شد و در حال حاضر بی ثمر.

"این است که های مختلف جشن در این سال به دلیل تقریبا همه در سراسر جهان مجبور شده است برای جشن گرفتن این عید پاک یکشنبه در خانه های خود" لس آنجلس " اسقف اعظم گفت. "از آنجا که ما می دانیم که جهان ما تعطیل است با این بیماری همه گیر کوروناویروس."

در این سال مخاطبان خود را به تماشای از خانه های خود را به عنوان قلمرو مذهبی اسقف اعظم جریان خدمات آنلاین در یک زمان هنگامی که مردم در سراسر جنوب کالیفرنیا مجبور شدند خود را تغییر دهید برنامه های عید پاک در میان سفارشات به خود شده است.

به عنوان دولت و مقامات محلی تا سطح شیب دار محدودیت در کالیفرنیا' حرکات ترین خانه عبادت منتقل شده اند خدمات خود را در کلاس و گروه نماز آنلاین.

تبلیغات

لس آنجلس مقامات درخواست هفته گذشته که هر گونه برنامه ریزی در شخص و یا ماشین گردهمایی برای هفته مقدس یا عید فصح بود لغو شد. L. A. شهرستان باغ گیاه شناسی, دریاچه ها و پارک ها نیز بسته به یکشنبه. بسیاری از شهرهای دیگر به دنبال کت و شلوار و مقامات هشدار داد که مقامات خواهد بود را به زور به مطمئن شوید که مردم آن را با استفاده از امکانات.

سن برناردینو کانتی بود در ابتدا دستور داد که همه مذهبی خدمات به صورت الکترونیکی برگزار می شود اما بعد از آن سست محدودیت و گفت که سازمان هایی که در حال حاضر برنامه ریزی شده و برای پرداخت drive-ins برای آخر هفته باید "با ادامه این خدمات اگر آنها را انتخاب کنید برای انجام این کار و هر تلاش برای جلوگیری از تماس بین عبادت."

Greg and Jaylene Valentine listen to the Rev. Robert A. Schuller.

گرگ و Jaylene ولنتاین از هانتینگتون بیچ جمع آوری با دیگر نمازگزاران در داخل اتومبیل خود را به شنیدن Rev. Robert A. Schuller.

(Christina خانه / لس آنجلس تایمز)

در اورنج کانتی, برگرد., Robert A. Schuller احیا رانندگی-وزارت — یک تمرین است که به کمک پدرش کشیش ساخته شده است که کلیسای جامع کریستال, افزایش, از آغاز فروتن به تبدیل شدن به یکی از اواخر قرن 20 شناخته شده ترین چهره های مذهبی. محله های کشیش نشین کشیده به سانتا آنا پارکینگ و تنظیم به Schuller خدمات خود را از رادیو ماشین او به عنوان موعظه از طبقه دوم بالکن.

تبلیغات

لس آنجلس گزارش مسئولین اضافی 25 مرگ و میر مرتبط با این ویروس حدود ظهر شنبه و 456 مورد جدید. ساحل طولانی است که خود را عمومی وزارت بهداشت همچنین گزارش یک مرگ.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom خواسته وفادار که "به شما دعا حرکت پاهای خود را حداقل شش فوت جدا از شخص دیگری است."

"تمرین ایمان خود را," او گفت: "اما انجام این کار در راه است که اجازه می دهد تا شما را به نگه داشتن خود را سالم نگه دارید دیگران سالم و عدالت به تدریس مسیح خدا و دیگران است."

برگرد. کایل یواخیم از Silverlake Community Church جریان خدمات از حیاط خلوت خود را در یک دکمه پایین پیراهن کراوات و پف ژاکت آبی رنگ.

"عید پاک مبارک!" او با لبخند گفت:. "ما به دنبال به جلو به این روز در حالی که برای. ما می دانستیم که قرنطینه اتفاق افتاده است که در این روز قرار بود به می آیند که در آن ما می رویم به ما بزرگترین یکشنبه از سال اتفاق می افتد از اتاق نشیمن ما نیمکتها."

گله خود را تماشا سرویس یوتیوب از راه دور صدا می کند از طریق زمان واقعی نظرات که نمایش داده شده در سمت راست از روی صفحه نمایش. آنلاین نمازگزاران آمد از گوشه های مختلف جهان از جنوب کالیفرنیا به تگزاس به برلین.

"من نان و یک (کوچک) بطری شامپاین آماده به پاپ! بیایید این رستاخیز حزب آغاز شده!" یکی نوشت.

تعاملی خدمات متناسب با شرایط منحصر به فرد از لحظه, و کشیش از او پرسید که کسانی که شرکت می کنند در لحظات مختلف با استفاده از تلفن های خود را.

تبلیغات

در مدت کوتاهی به جریان یواخیم دستور دیجیتال خود را مخاطب به بیرون بکشد تلفن خود را به یک عکس و به اشتراک گذاشتن یک پیام مایل دیگر عبادت عید پاک مبارک. به عنوان او صحبت کرد, محله های کشیش نشین texted او آرزوهای خوب.

کشیش شوخی که او مدام به خود او خواهد رسیدن به مردم بیشتر از طریق تلفن خود-قرنطینه تنها برای دریافت در یک Netflix شراب خواری. او پیشنهاد کرد که کسانی که اجازه نمی دهد قرنطینه را به زندگی خود احساس می کنید ،

"اجازه صحبت به افراد دیگر, متن, یکدیگر," او گفت:. "زندگی بزرگتر از فضای ما محدود است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن