قاضی سابق پرسید: برای ارزیابی اینکه آیا برای برگزاری فلین در تحقیر

واشنگتن - قاضی ریاست مایکل فلین پرونده منصوب بازنشسته فقیه در چهار شنبه برای ارزیابی اینکه آیا سابق مغلوب ساخت

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399

واشنگتن - قاضی ریاست مایکل فلین پرونده منصوب بازنشسته فقیه در چهار شنبه برای ارزیابی اینکه آیا سابق مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مشاور امنیت ملی برگزار می شود باید در جنایی تحقیر.

قاضی دستور دوم سیگنال در بسیاری از روز ثبت نام مقاومت خود را به سرعت پذیرش وزارت دادگستری حرکت به رد همه اتهامات علیه فلین.

در سفارش ایالات متحده در منطقه قاضی مورچه سالیوان منصوب سابق قاضی فدرال جان Gleeson به عنوان یک amicus curiae — یا دوست-of-the-دادگاه — و از او خواست برای کشف این که آیا سالیوان باید نگه فلین در "جنایی تحقیر برای دروغ."

فلین گناه التماس کرد به عنوان بخشی از ویژه مشاور رابرت مولر روسیه تحقیقات به دروغ به اف بی آی در مورد گفتگو با روسیه سفیر ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری دوره گذار است.

به عنوان بخشی از درخواست او تا به حال به اعتراف در دادگاه تحت سوگند که او دروغ گفته به اف بی آی و نقض قانون فدرال است. آن است که یک جرم به دروغ تحت سوگند در دادگاه.

وزارت دادگستری سخنگوی Kerri Kupec کاهش یافته است به نظر سالیوان سفارش.

در ماه ژانویه فلین ثبت مدارک دادگاه به برداشت خود را از گناه گفته دادستان فدرال عمل کرده بود در "ایمان بد" و شکسته پایان خود را از معامله زمانی که آنها به دنبال زمان زندان برای او.

در ابتدا دادستان گفت: فلین عنوان شد برای جلوگیری از زمان زندان به دلیل او تا به حال شرکت-عمل گسترده با دولت اما در رابطه با بازنشسته ارتش سپهبد رشد فزاینده ستیز در ماه های قبل از او کناره گیری کرد تقاضای خود را به خصوص پس از او به استخدام یک مجموعه جدید از وکلا و حقوقدانان مطرح سوء اتهامات علیه دولت است.

اما وزارت دادگستری ثبت, حرکت, در هفته گذشته به اخراج این مورد گفت که اف بی آی بود و اساس کافی برای سوال فلین در وهله اول و که اظهارات او در طول مصاحبه نمی شد مواد را گسترده تر ضد جاسوسی تحقیقات مربوط به روابط بین روسیه و تهمت و مبارزه است.

مقامات گفته اند که آنها به دنبال اخراج این مورد به نفع عدالت و بنا به توصیه وکیل ایالات متحده که منصوب شده بود توسط دادستان کل ویلیام Barr به بررسی و مدیریت فلین بررسی است.

اما سالیوان که به تایید حرکت روشن ساخته جمعه که او نمی خواهد بلافاصله حکومت در درخواست و اجازه خارج افراد و گروه ها در وزن با نظرات خود در دادگاه اسناد و مدارک.

Gleeson شد یک قاضی فدرال در نیویورک برای بیش از دو دهه است. قبل از تبدیل شدن به یک قاضی او شده بود دادستان فدرال جابجایی های متعدد با مشخصات بالا موارد از جمله پرونده اواخر Gambino, جرم, خانواده, رئیس, John Gotti. او شده است در عمل خصوصی پس از سال 2016.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

___

آسوشیتد پرس نویسنده اریک تاکر کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن