Ennio Morricone, صدای آمریکا, غرب می میرد 91

بزرگنمایی این تصویر آهنگساز Ennio Morricone شمار خود را با بهترین امتیاز اصلی اسکار برای این نفرت هش

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

آهنگساز Ennio Morricone شمار خود را با بهترین امتیاز اصلی اسکار برای این نفرت هشت در مراسم اعطای جوایز در ماه فوریه 2016. رابین بک/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رابین بک/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ

یاد نمره خوب, بد و زشت: این صدا از غرب آمریکا حداقل فیلتر از طریق گوش ایتالیایی — به طور خاص, آهنگساز, Ennio Morricone. او یک غول در دنیای فیلم, نمرات نوشت که موسیقی برای بیش از 500 فیلم.

موریکونه درگذشت دوشنبه در رم در سن 91.

زمانی که Morricone نوشت: یک نمره برای یک غربی او با استفاده از کلاهبرداری اب زیر کاه به کسانی که خاطره انگیز برای تلفن های موبایل مانند سوت حیوانات تماس creaks, صدای شلیک گلوله و ناله. و معروف ترین صدا ؟

"من با استفاده از یک کایوتی howl: Aie-aie-aaah. است که موضوع فیلم" Morricone گفت NPR در سال 2014.

YouTube

موریکونه کار کرده و از نزدیک با مدیران برای ایجاد یک نوع جدید از نمره. Dialogue بود که اغلب حداقل; در عوض, موسیقی متن فیلم, آیا صحبت کردن.

مورخ کریستوفر Frayling نوشت: یک کتاب در مورد وسترن ایتالیایی. او گفت: NPR در سال 2007 که آهنگساز و مدیران او با — می خواستم به دم آن فیلم با, در میان چیزهای دیگر حس شوخ طبعی است.

"آنها می خواستند چیزی بود که خیلی بیشتر هیپ بسیار بیشتر مربوط به پاپ" Frayling گفت. "پس از آن محلی ایتالیایی ابزار به علاوه موسیقی راک از اواسط دهه 1960 و به آن به طرز حیرت انگیزی خشن و پر سر و صدا صدای."

خالق که صدای متولد شد و در رم در سال 1928. Ennio Morricone شروع به نوشتن موسیقی در سن 6 و هرگز متوقف شد. در اواسط دهه 1960 او کشف موسیقی معاصر در ایتالیا پیوست و جمعی به نام Gruppo di Improvvisazione چای Consonanza که تحت تاثیر قرار بود توسط جان کیج آوانگارد آزمایش.

YouTube

"به عنوان یک شوخی من به این دوستان از معدن" Morricone NPR گفت. "و من شروع به گفتن آنها را به انجام یک نوع صدا مانند ناله یا بسیار عجیب و غریب برای تلفن های موبایل و شروع کردم به انجام آنها است. و من هم برای تلفن های موبایل خودم."

از آن اوایل تجربه Morricone شد خاموش و در حال اجرا به سمت یکی از مشهور ترین فیلم گل مشاغل تمام وقت است. آن آغاز شد و با Il Federale در سال 1961 و در ادامه از طریق همکاری با مدیر سرجیو لئون در یک سری معروف از وسترن که شامل یک مشت دلار برای چند دلار بیشتر; خوب, بد و زشت; و روزی روزگاری در غرب. اما بود که او انجام داد.

برخی از بهترین و شناخته شده شامل نمرات سیاسی, درام, فیلم The Battle of Algiers; برایان د پالما در دهه 1930 gangsters The Untouchables; و این ماموریتمورد یک کشیش یسوعیون در آمریکای جنوبی است.

Frayling تا به حال فرصتی برای دیدار با رهبر گروه کر که مشغول به کار در یکی دیگر از Morricone فیلم و پرسید که چه کلمات گروه کر بود و در واقع آواز. "او گفت:" من نمی توانم به یاد داشته باشید' " Frayling بازگو کرد. "'آنها فقط برای تلفن های موبایل شما می دانید و صدای انسان استفاده می شود به عنوان یکی دیگر از ابزار موسیقی است.' "

اما در حالی که این کلمات ممکن است مبهم که استاد دست هنوز هم هدایت هر جنبه ای از تولید. بسیاری از آهنگسازان فیلم در نوشتن موسیقی و سپس دست به نمره به شخص دیگری به هماهنگ. اما Morricone اصرار بر اینکه بخشی از هر مرحله در این فرآیند است.

"از آنجا که یک آهنگساز به مراقبت از تمام موسیقی" Morricone NPR گفت. "و کسانی که در واقع فقط نوشتن ملودی و سپس آن را به شخص دیگری نیست. به نظر من آنها واقعی نیست آهنگسازان."

YouTube

این توجه به جزئیات پرداخت. در طول این دوره از کار خود را Morricone شد و نامزد شش جایزه اسکار. او با ارائه افتخاری اسکار در سال 2007.

او در نهایت موفق به کسب بهترین امتیاز اصلی جایزه آشکار در سال 2016 برای کوئنتین تارانتینو را به نفرت هشت, اما هیچ یک از آن را به نظر می رسید برای رفتن به سر خود را. او NPR گفت که او فکر نمی کنم از خود را به عنوان داشتن ایجاد شده که یاد جهان غرب وحشی.

"من درک می کنم و من می دانم که یک فیلم به نوعی متعلق به یک مدیر," او گفت:. "بنابراین آنچه که من انجام دهید این است که به دنبال او است. آنچه که من فکر می کنم من انجام داده اند مشخص شده است و واضح تر چه شخصیت های احساس شد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب