Elon Musk بازگشایی کالیفرنیا تسلا گیاه هجوم محلی مقامات بهداشتی (دوباره)

بزرگنمایی این تصویر وسایل نقلیه پارک شده دیده می شود در تسلا ماشین گیاه در فرمونت کالیفرنیا در روز د

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

وسایل نقلیه پارک شده دیده می شود در تسلا ماشین گیاه در فرمونت کالیفرنیا در روز دوشنبه. پارکینگ تقریبا کامل; تسلا از سر تولید در سرپیچی از سفارش از شهرستان مقامات بهداشتی. بن مارگوت/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بن مارگوت/AP

برق خودروساز تسلا از سر گرفته است و تولید آن در فرمونت کالیفرنیا کارخانه — در تمرد از بهداشت محلی مقامات.

مدیر عامل شرکت Elon Musk تایید این خبر در توییتر در روز دوشنبه بعد از عکس از این گیاه تقریبا کامل پارکینگ شروع به ساخت عناوین. او گفت که او مایل به بازداشت در صورت لزوم. (خلیج مساحت پناهگاه در محل سفارشات که در چندین استان ها تحمیل کرده اند هستند تا حد زیادی در حال اجرا توسط هشدارهای یا استناد.)

آالمدا کانتی می گوید آن است که انتظار تسلا برای ارسال ایمنی آن طرح برای تصویب و تا زمانی که مورد تایید شرکت نمی رزومه طبیعی تولید. این شهرستان می گوید که امیدوار تسلا مانند شرکت های دیگر که قبلا نقض محلی منظور خواهد شد "پیروی بدون بیشتر اجرای اقدامات است."

تسلا tussled با آالمدا کانتی در ماه مارس ابتدا هجوم شهرستان تصمیم به تعطیل کردن غیر ضروری کسب و کار. در هفته های اخیر این شرکت معروف نامنظم مدیر عامل شرکت شده و نرده در برابر خاموش کردن سفارشات در توییتر و در تماس با سرمایه گذاران است.

روز شنبه, مشک رفت تا آنجا را تهدید به انتقال کارخانه به خارج از کالیفرنیا به دلیل پناهگاه محلی در محل سفارشات طراحی شده است که برای محدود کردن گسترش بیماری همه گیر کوروناویروس.

آالمدا کانتی مقامات گفته بودند "برقراری ارتباط مستقیم و همکاری نزدیک با تسلا تیم در زمین در فرمونت" در یک "مشترک با حسن نیت تلاش برای توسعه و اجرای طرح ایمنی" برای بازگشایی در حالی که حفاظت از سلامت کارگران.

در ضمن تسلا شکایت county, ادعای آن را تا به حال هیچ حق قانونی برای تعطیل کردن گیاه.

در آن طرح دعوی در دادگاه تسلا گفت که منظور از کالیفرنیا فرماندار جایگزین سیاست های بهداشت محلی که تحت فرماندار سفارش تسلا باید مجاز به باز کردن. در توییتر مشک دوباره گفت که تسلا بازگشایی شده بود "تایید شده" توسط دولت است.

در مورد گیاه بازگشایی در دوشنبه کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت که او غافل است که این گیاه تا به حال از سر گرفت ، او گفت: اختلاف بیش از بازگشایی خواهد بود به حل و فصل "در سطح شهرستان."

خودکار گیاهان در سراسر کشور در حال بازگشایی این ماه است. برخی از گیاهان بازگشایی در اوایل ماه مه در حالی که فورد و جنرال موتورز و فیات کرایسلر در حال هدف قرار دادن مارس 18 راه اندازی مجدد.

جدول زمانی برای گیاهان مختلف بازگشایی شده اند شکل گرفته در بخش های متفاوت دولت و پناهگاه های محلی-در-محل سفارشات.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب