با وجود افزایش Coronavirus موارد تهمت تمرکز به نظر می رسد در جای دیگر

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمی به حال به می گویند در مورد کوروناویر

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمی به حال به می گویند در مورد کوروناویروس در سخنان جمعه در کوه راشمور یادبود ملی در نزدیکی کیستون, S. D. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در یک سخنرانی جمعه در کوه راشمور که به طول انجامید بیش از 40 دقیقه با تمرکز بر مجسمه ها و انصراف از فرهنگ و متهم کردن مخالفان سیاسی خود را از فاشیسم است. اما او در امان فقط چند کلمه برای این بیماری همه گیر است که کشته 130,000 آمریکایی ضمن تشکر از "پزشکان, پرستاران و دانشمندان در حال کار خستگی ناپذیر برای کشتن ویروس." و آن بود.

او به آن توجه کمی بیشتر شنبه شب در کاخ سفید قبل از اینکه جمعیت از اولین پاسخ دهندگان و خانواده های آنها شعار تعدادی از آزمایشات انجام شده در ایالات متحده "ما نمایش موارد 99% که بی ضرر هستند" مغلوب ساختن پیشی جستن و افزود: در کشور باید یک درمان یا واکسن راه حل طولانی قبل از پایان سال است. معلوم نیست چه او مبتنی بر این ادعا است.

حتی با کروناویروس موارد خونتان از کالیفرنیا به فلوریدا تهمت تا حد زیادی خود را نگه عمومی تمرکز در جای دیگر: "نظم و قانون" "میراث ما" توسط مجسمه ها که هدف از ضد نژادپرستی تظاهرات و سود کار خود را — حتی به عنوان فرمانداران خود را مجبور به خاموش شدن ناگهانی از میله های سینما و سواحل محبوب.

در اوایل سال جاری زمانی که coronavirus موارد به اوج خود رسید اولین بار کاخ سفید نیروی کار مقابله با این بیماری همه گیر ملاقات هر روز و تهمت برگزار شد نزدیک به روزانه تلویزیونی جلسات. در حال حاضر وظیفه نیروی دیدار تنها به صورت پراکنده تصمیم گیری ساخته شده به صورت محلی و تهمت تقریبا نامرئی است که آن را به صحبت کردن به مردم در مورد این بیماری همه گیر.

در حال بارگذاری...

پنجشنبه گذشته برای اولین بار از اواخر ماه آوریل تهمت بازگشت به کاخ سفید نشست خبری اتاق. او وجود ندارد به بحث در مورد افزایش coronavirus موارد اما در مورد آخرین شغل گزارش نشان میلیون ها نفر از مردم در محل کار.

"شما در حال رفتن به یک فوق العاده سه ماهه سوم. آن خواهید بود یک سه ماهه سوم دوست دارد که هیچ کس تا کنون ندیده به نظر من" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: آوردن مجددش پیام به اتاق جلسه. "و این چیز خوبی است که در شماره آینده خواهد شد فقط قبل از انتخابات. بنابراین مردم قادر خواهد بود برای دیدن آن اعداد."

مغلوب ساختن پیشی جستن هیچ سری از این واقعیت است که برای او در این لحظه دوباره انتخابات است و در مرکز صحنه. اذعان به این واقعیت دشوار از این بیماری همه گیر است که سخت به فروش حتی به تازگی به عنوان یک چند روز پیش مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این ویروس بود "رفتن به مرتب کردن بر اساس فقط ناپدید می شوند" — یک پیام است که او مکرر از اوایل روز از این بیماری همه گیر.

در مناسبت نادر او به صحبت در مورد coronavirus تهمت اهمیت جلوه بدی. مورد خوشه او اصرار دارد فقط اون سوی خاکستر سوخته. "ما برخی از مناطق که در آن ما در حال قرار دادن شعله های آتش یا آتش سوزی و آن را کار خوب" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: پنج شنبه.

چهار ماه از انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن انتهایی در هر عمده ملی نظرسنجی و متعدد نوسان دولت پای صندوقهای رای است. او در شمارش قوی اقتصادی دوباره بجای اول برگشتن و یک زمین که بهترین است برای سوق دادن او به پیروزی در ماه نوامبر.

"مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهد به تمرکز بر شغل و اقتصاد" گفت: استفن مور که به توصیه رئیس جمهور در مورد مسائل اقتصادی است. "من فکر می کنم بسیاری از افراد در رئيس جمهور در مبارزات انتخاباتی و رئیس جمهور خود را بر این باورند که اقتصاد چیزی است که او نیاز به تمرکز بر روی اگر او برای رفتن به ضرب و شتم [presumptive دموکراتیک نامزد] جو بایدن."

اما کارشناسان بهداشت عمومی در حال صدایی زنگ و فرمانداران که قبلا مقاومت ماسک حکم در حال حاضر التماس هر کس به ماسک ،

"ما در حال رفتن در جهت اشتباه است و ما در حال رفتن وجود دارد به سرعت گفت:" تام Frienden سابق مدیر مراکز کنترل و پیشگیری بیماری که در حال حاضر سر حل برای صرفه جویی در زندگی و ابتکار حیاتی استراتژی جهانی بهداشت غیر انتفاعی. "آنچه که ما شاهد در ایالات متحده امروز است که این ویروس در بالا دست و چه ما شاهد سیستماتیک است به طور منظم اطلاعات داده شده به آمریکایی ها در مورد آنچه اتفاق می افتد با این ویروس و آن چه که اتفاق می افتد با پاسخ و چگونه می توانیم آن را بهتر است."

در هفته های اخیر مغلوب ساختن پیشی جستن را ترک کرده است تحویل بهداشت عمومی پیام در مورد ویروس به دیگران از جمله معاون رئیس جمهور مایک پنس آورده است که coronavirus نیروی کار جلسات پس از بیش از دو ماه بدون آنها.

یک نیروی کار رسمی NPR گفت لازم نیست برای این گروه به دیدار به عنوان اغلب به عنوان آن را در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر از آنجا که کمتر فوری و فوری تصمیم گیری ساخته شده از زمانی که آن را همه آغاز شد.

در روز پنج شنبه پنس ملاقات با فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در تمپا کانون در کانون دولت است. معاون رئیس جمهور عینک ماسک به عنوان او پا کردن نیروی هوایی دو استقبال توسط یک نقاب DeSantis. پنس پیام: "فقط می دانم که اگر همه ما انجام بخشی از ما را از این طریق دریافت کنید."

جاد Deere یک سخنگوی کاخ سفید در زمان umbrage در این ایده که مغلوب ساختن پیشی جستن انجام نمی دهد به اندازه کافی در کروناویروس گفت: در یک بیانیه "هر پیشنهادی که رئیس جمهور است و نه مشغول به کار در سراسر ساعت برای حفاظت از سلامت و ایمنی از همه آمریکایی ها سرب کل-از-پاسخ دولت به این بیماری همه گیر از جمله تسریع واکسن توسعه و بازسازی اقتصاد ما این است که کاملا نادرست است."

در اظهارات شنبه مورد شغل اعداد تهمت را به طور خلاصه آمده است در مورد به عنوان نزدیک به عنوان او تا به حال برای تشویق مردم به پوشیدن ماسک. او ساخته شده اخبار به سادگی با ذکر ماسک در یک لیست از بهترین شیوه.

"که شامل چهره, پوشش, اجتماعی, فاصله, تست و بهداشت شخصی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: خواندن از اظهارات. "دستهای خود را بشویید."

و فقط به مطمئن شوید که همه متوجه شده و پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در سمت چپ و بدون در نظر گرفتن سوالات, خزانه داری, منشی, Steven Mnuchin با اشاره به رئيس جمهور در سخنان خود اشاره کرد: "رئیس جمهور به طور خاص قرار داده و در سخنرانی خود تشویق آمریکایی ها به پوشیدن ماسک."

سوال این است که اگر تهمت حامیان نمی بینید او با پوشیدن یک ماسک خواهد شد و آنها بر این باورند که دیگران می گویند این مهم به سرعت گسترش ویروس?



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب