روسیه در دفاع از خود چوب خط حساب کردن از Coronavirus مرگ و میر پس از گزارش از Undercounting

بزرگنمایی این تصویر پزشکی کارگر کمک می کند تا یک مرد مشکوک به عفونت با کوروناویروس از یک آمبولانس در

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

پزشکی کارگر کمک می کند تا یک مرد مشکوک به عفونت با کوروناویروس از یک آمبولانس در یک بیمارستان در Kommunarka در خارج مسکو است. پاول Golovkin/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاول Golovkin/AP

به عنوان روسیه coronavirus عفونت باید رسید ناظران را متعجب و متحیر شده بیش از یک رمز و راز: چگونه است که یک کشور با بیش از 250.000 موارد مشکوک و لرزان سیستم مراقبت های بهداشتی تا به حال تعداد نسبتا کمی از مرگ است ؟

پاسخ به نظر می رسد روسیه با رویکرد آسیب شناسی — رویکردی است که کرملین و دولت مقامات بهداشتی در تلخ دشمنی با سازمان های رسانه ها بیش از چگونه مسکو تفسیر یا احتمالا دخالت در آن داده است.

پس از شیوع بیماری در زمان برگزاری در روسیه, کرملین تبلیغ دولت پاسخ — در ابتدا برای برگزاری این شیوع در خلیج و بعد از آن برای نگه داشتن مرگ و میر به حداقل به عنوان عفونت افزایش یافته است.

در حال حاضر روسیه دوم در رتبه بندی جهانی برای عفونت اما 18th در مرگ و میر — با بیش از 2,300 مرگ و میر ناشی از COVID-19 گزارش شده است.

برخی از آمار به مدت طولانی چشم این اعداد و ارقام با سوء ظن.

"من فکر می کنم آن را ایمن می گویند که اگر شما ضرب رسمی تعداد مرگ توسط یک عامل از سه شما بیشتر و یا کمتر تصویر واقعی" می گوید: آلکسی Raksha مستقل متخصص در مسکو.

"من کار با اعداد و اعداد به من بگویید چه خبر است, مردم," او می گوید NPR.

Raskha بود در میان یک گروه از محققان که کشف شواهد ممکن است پنهان COVID-19 مرگ و میر در میان اخیر شهر مسکو و میر آمار و ارقام.

داده ها برای اولین بار منتشر شده در این هفته توسط مسکو بارنشان داد نزدیک به 20 درصد بیشتر مرگ و میر این آوریل نسبت به ماه مشابه در گذشته 10 سال است.

پس از آن گزارش از نیویورک تایمز و فایننشال تایمز مشابه ساخته شده ادعا می کند.

روسیه مقامات بهداشتی باید به شدت مورد مناقشه یافته ها و پیشنهادات از دستکاری داده ها — گفت تفاوت صرفا منعکس کننده روسیه رویکرد دقیق به صدور گواهینامه علت بیمار مرگ و میر.

"در سنت پزشکی علت اصلی مرگ باید علت شکست های خاص ارگان" یادداشت Raksha این جمعیت.

تمایز اجازه می دهد تا پزشکان به اختصاص COVID-19 بیماران در حال مرگ از عوامل دیگر — از جمله قلب و تنفسی و یا نارسایی کلیه — مگر اینکه این ویروس نقش مستقیم در نقش یک بیمار مرگ است.

روز چهارشنبه در مسکو وزارت بهداشت تایید کرد که رویکرد و گفت: 60 درصد از بیماران مبتلا به ویروس درگذشت از دیگر عوامل است.

اما منتقدان اشاره به آماری اشکالات در مناطق که در آن ولادیمیر پوتین رئیس جمهور قرار داده فرمانداران مسئول coronavirus پاسخ.

منتقدان استدلال می کنند بسیاری از پنهان خبر بد.

"این یک سلسله مراتب است. آمار در روسیه به طور سنتی موفق شده است با توجه به جاه طلبی های سیاسی در بالا بسیار از دولت می گوید:" آناستازیا Vasilyeva از گروه پزشکی پزشکان داد.

"این تقریبا به عنوان اگر فرمانداران اعلام کرده اند هیچ کس در آنجا اجازه مردن از COVID-19 می گوید:" جمعیت Raksha. "من نمی دانم که چرا آنها در حال انجام آن است, اما من یک امار شناس و من آن را ببینید."

به عنوان داستان تولید شده جهان تیتر, روسیه, دولت, هل دادن به عقب.

در یک کنفرانس خبری این هفته معاون نخست وزیر تاتیانا Golikova اصرار کمتر روس ها در حال مرگ بودند از COVID-19 از در دیگر کشورها به دلیل هوشمند سیاست های دولت و نه شماره های جعلی.

"ما هرگز دستکاری آمار" گفت: Golikova.

روسی, نمایندگان پیشنهاد کرده اند رسانه های خارجی در حال انجام یک کمپین اسمیر از طرف ایالات متحده آمریکا و دیگر دولت های غربی مشتاق برای منحرف کردن اذهان از خود افزایش مرگ و عوارض در خانه.

"این یک, سیاسی, آمار," گفت: آندره کلیموف از امور خارجه شورای روسیه Upper House در مصاحبه ای با دولت Rossiya-24 کانال.

"سنتی ارگان های ضد روسی تبلیغات به خصوص در ایالات متحده باید شروع به هل دادن این ایده که ما — گفته — کاهش تعداد افراد آلوده و تعداد مرده است."

روسیه وزارت امور خارجه نیز خواستار retractions از فایننشال تایمز و نیویورک تایمز در طول تحقیقات خود را — و در اشاره کشیدن مطبوعات اعتبار برای روزنامه نگاران درگیر است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن