Coronavirus گسترش Hits 1-بعد از بالا, سازمان بهداشت جهانی می گوید

سازمان بهداشت جهانی مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus در یک کنفرانس خبری در مارس. چن Junxia/Xinhua N

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399

سازمان بهداشت جهانی مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus در یک کنفرانس خبری در مارس. چن Junxia/Xinhua News Agency/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چن Junxia/Xinhua News Agency/گتی ایماژ

این بیماری همه گیر کوروناویروس رسیده یک روز بالا پنج شنبه با 150,000 جدید تایید موارد با توجه به سازمان بهداشت جهانی است.

تقریبا نیمی از این موارد گزارش شده در آمریکا که مدیر کل دکتر Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

"در این دنیای جدید و خطرناک فاز" Tedros گفت. "بسیاری از مردم طبعا تغذیه با بودن در خانه. کشورهای در حال طبعا مشتاق برای باز کردن جوامع و اقتصادهای اما این ویروس هنوز در حال گسترش سریع است. آن است که هنوز مرگبار و بسیاری از افراد هنوز هم حساس هستند."

Tedros کشور خواست ها و سازمان ها برای ادامه تمرکز بر روی اصول پیشگیری از جمله بهداشت مناسب و اجتماعی فاصله. وی همچنین با اشاره به افزایش نگرانی در مورد گسترش coronavirus در جوامع پناهنده در سراسر جهان به عنوان به خوبی به عنوان پناهندگان متزلزل شرایط اقتصادی.

وی با ذکر صلیب سرخ گزارش منتشر شده در پنج شنبه است که در بر داشت که در حدود 70 درصد از پناهندگان گزارش از دست دادن شغل خود را از زمان شروع این بیماری همه گیر در حالی که 80 ٪ گفت که آنها هزینه های روزانه افزایش یافته بود در آن زمان.

با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز بیش از 8.5 میلیون نفر از coronavirus تایید شده است در سراسر جهان با بیشترین تعداد موارد مرگ و میر ناشی در ایالات متحده است. نزدیک به 119,000 های مردمی در آمریکا از coronavirus و اعداد در ادامه به فلات و یا حتی افزایش در برخی از ایالات آمریکا.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب