Coronavirus کست پال بیش از صنعت کروز در ارتفاع رزرو نجومی

بزرگنمایی این تصویر کارکنان اورژانس در لباس های محافظ خروج از قرنطینه الماس شاهزاده کشتی کروز که در

توسط MINERALNEWS در 23 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

کارکنان اورژانس در لباس های محافظ خروج از قرنطینه الماس شاهزاده کشتی کروز که در آن بود که resupplied دوشنبه کردن یوکوهاما, ژاپن. کارل دادگاه/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارل دادگاه/گتی ایماژ

الماس شاهزاده کشتی کروز تبدیل به یک نماد جهانی بهداشت کابوس. تا به امروز 135 مورد از coronavirus — این بیماری عفونی سازمان بهداشت جهانی در حال حاضر خواستار COVID-19 — تایید شده اند روی عرشه کشتی.

دیوید آبل یکی از باقی مانده 3,600 مردم بر روی تخته, قرنطینه در آبهای سواحل ژاپن حداقل تا فوریه. 19. او شده است مستند زندگی در قرنطینه: کادر پزشکی انجام معاینات از طریق شب به قایق های کوچک گذر گاه تامین مواد غذایی و پزشکی است.

هابیل گفت: بریتانیا, Channel 4 News: "24/7 ما مجاز به باز کردن درب تا زمانی که یک دست کشیدن بر روی درب و آنها را به مواد غذایی به ما. دیگر از آن ما مانند زندانیان است."

نگهداری و گسترش ویروس های موجود در آن محله های نزدیک نه تنها بزرگ پزشکی و چالش های لجستیکی آن نیز می تواند یک گاز بزرگ از خط کروز کسب و کار در این سال است.

"اوه همه چیز را به پایین" با ابراز تاسف Monish Luthra, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Odysseus Solutions, میامی شرکت نرم افزاری است که دسته رزرو برای کروز شرکت.

حدود 10 روز پیش او می گوید: رزرو شروع به نازل شدن, شروع با رزرو پرواز در آسیا است. "ما دیده ایم حدود 40% افت" در کروز رزرو Luthra می گوید.

چه چیزی بدتر از آن اوج رزرو نجومی برای خطوط کروز.

Luthra خود را برنامه ریزی شده است به کشتی سوار در یک سفر دریایی از سیدنی در حدود یک هفته است. در ابتدا او قرار بود به پرواز را از طریق هنگ کنگ اما او جایگزین برای جلوگیری از این ویروس داغ منطقه. او می گوید هنوز هم دوست دارد کروز, اما نمی توانید تصور کنید که صرف هفته پناه با دو بچه.

"من نمی دانم که چگونه به آن را توضیح دهید به من 6 ساله یا 8 ساله که چرا آنها نمی توانند ترک آن اتاق" او می گوید.

چین باعث می شود تا کوچک اما رو به رشد بخش از 45 میلیارد دلار کروز صنعت می گوید: امیلی Flippen یک تحلیلگر ارشد با لباس رنگارنگ دلقک ها احمق. "این یک گام بزرگ به عقب" او می گوید.

در همین حال یکی دیگر از بوش کروز, کشور هلند, امریکا MS Westerdam شده است دست خوش پیشامد میشه در سراسر آسیا شده را تکذیب کرد, مطلب را در پنج پورت های مختلف با وجود این واقعیت آن است که هیچ تایید موارد ویروس.

اما شیوع این بیماری است و نه یک مشکل گسترده است که می تواند این صنعت در بلند مدت می گوید: برایان سالرنو معاون ارشد رئیس جمهور از دریایی سیاست خط کروز انجمن صنعت.

او می گوید: صنعت بود سریع به اقدامات احتیاطی از غربالگری هر کسی که بیمار یا انکار ورود به هر کسی که به تازگی از سفر به چین و یا که در تماس با کسی که وجود دارد.

به علاوه او استدلال می کند کشتی خود را امن هستند چرا که مراقبت های پزشکی است که در هیئت مدیره. "هنگامی که شما را در یک سفر دریایی در یک کشتی کروز شما در سفر خود را با بیمارستان در یک معنا" او می گوید.

صنعت کروز متزلزل کردن بدتر از بحران می گوید: ژن اسلون یک نویسنده برای امتیاز یک وب سایت سفر.

به یاد داشته باشید چشمگیر غرق شدن کشتی کوستا کونکوردیا که به کشته شدن 32 نفر ؟ "در آن زمان بسیاری از گمانه زنی ها این است که بکشم کروز, کسب و کار," او می گوید.

هر سال به ارمغان می آورد یک چالش جدید: نورو ویروس, Zika طوفان و یا از دست دادن قدرت است. اسلون می گوید کروز صنعت رشد کرده است از طریق همه آنها را. به طوری که این ویروس بیش از حد بگذرد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب