پذیرش کالج رسوایی: وارث داغ جیب ثروت محکوم به 5 سال

میشل Janavs heiress به مواد غذایی منجمد ثروت محکوم شد سه شنبه به مدت پنج ماه در زندان به پرداخت $100,000 به رف

توسط MINERALNEWS در 7 اسفند 1398

میشل Janavs heiress به مواد غذایی منجمد ثروت محکوم شد سه شنبه به مدت پنج ماه در زندان به پرداخت $100,000 به رفع دخترش " امتحانات ورودی کالج و موافقت به پرداخت دو برابر این مبلغ به دزدکی حرکت کردن یک دختر به USC به عنوان یک ساختگی والیبال ساحلی بازیکن.

Janavs ساکن Newport Coast, التماس گناه در ماه اکتبر به توطئه برای ارتکاب تقلب و پولشویی اعتراف او پرداخت ویلیام "ریک" خواننده یک نیوپورت بیچ پذیرش کالج مشاور به دکل عمل امتحانات برای دختران و رشوه USC مدیر برای بدجلوه دادن به دختر بزرگتر به عنوان نخبگان والیبال ساحلی بازیکن.

پنج ماه مدت تحویل توسط ایالات متحده در منطقه قاضی ناتانیل M. Gorton آمد کوتاه از 21 سال است که دادستان فدرال درخواست کرده بود. آنها می خواستند یک بهبود برای آنچه که آنها به نام سوء استفاده از اعتماد گفت Janavs با استفاده از موقعیت خود را به عنوان امانت از دخترش " مدرسه حکیم تپه مدرسه ای در نیوپورت بیچ "به عایق خودش از تقلب."

مدرسه نمی سوال بپرسید اگر او روشن دخترش آزمون محل به مدرسه ای که در آن خواننده به حال رشوه یک مدیر Janavs گفت: خواننده در ثبت تماس تلفنی و اطمینان او "آنها نمی توانند هر چیزی را می گویند به من."

تبلیغات

علاوه بر این او باید جریمه پرداخت از $250,000 باقی می ماند و نظارت بر انتشار به مدت دو سال.

Janavs 15 پدر و مادر محکوم به اعدام در پذیرش رسوایی بود در میان چهار پدر و مادر که معکوس خود را نه از گناه درخواست سال گذشته پس از یادگیری آنها خواهد بود به احتمال زیاد به اتهام رشوه خواری.

یکی Douglas Hodge محکوم شد در اوایل این ماه به نه ماه در زندان است. هاج سابق اجرایی Pimco با توطئه خواننده به چهار نفر از فرزندان خود را به USC و جورج تاون به عنوان جعلی ورزشی استخدام در هزینه $850,000. دو نفر دیگر الیزابت و مانوئل Henriquez خواهد بود محکوم ماه آینده. دادستان خواسته اند Gorton به ارتکاب آنها را به زندان برای 26 و 18 ماه بود.

مایکل مرکز سابق تنیس مردان مربی در دانشگاه تگزاس در آستین محکوم شد دوشنبه به مدت شش ماه در زندان است. در ازای 100000 دلار — $60,000 از آن به صورت نقدی و مابقی پرداخت به برنامه تنیس — مرکز استخدام پسر خواننده مشتری آنها بار قبلا شناخته شده به عنوان کریس Schaepe بالا-مشخصات سرمایه داری. سخنگوی Schaepe که نبود به اتهام جرایم گفت که او "شوکه" و "عمیقا ناراحت" به یاد خواننده را ساز و برگ کمتر بود بالاتر از هیئت مدیره.

تبلیغات

در مدارک دادگاه واصل قبل از صدور Janavs' وکیل مدافع گفت که خواننده که التماس گناه به چهار جنایات و همکاری با دولت ساخته شده Janavs باور USC ایده آل بود برای دخترش و سپس متقاعد Janavs "که تقلب تنها راه به در."

Janavs مرتب با خواننده به دانشگاه هاروارد تحصیل همدست علامت Riddell, رفع, جق زدن, چاق, مادر عمل می کنند ، دختر او را در زمان آزمون در سال 2017 در یک مدرسه خصوصی در غرب Hollywod که مدیر ایگور Dvorskiy اجازه خواننده و Riddell به رشوه دادن امتحانات در ازای رشوه. Riddell و Dvorskiy مجرم و در حال همکاری با دولت است. Riddell مشبک Janavs' دختر بزرگتر یک پرواز نمره و Janavs پرداخت خواننده شم بنیاد $50,000.

دو سال بعد Janavs فرستاده خواننده $25,000 بررسی و پیامک او را که او می خواست او دختر جوان برای دریافت 33 یا 34 از 36 در او عمل می کنند. Riddell بریده 34 و Janavs سیمی خواننده یکی دیگر از $25,000. او دستگیر شد و یک ماه بعد "دستبند در زور اسلحه" توسط ماموران اف بی آی او وکلای نوشت: در دادگاه مقالات.

Janavs' وکیل پرسید: Gorton قاضی به یدکی زندان او در دسترس نباشد. Janavs با توطئه خواننده برای یک زمان کوتاه و به او پرداخت شود به مراتب کمتر از بسیاری از دیگر مشتریان آنها گفت. او باید زندانی به بازداشتن دیگران از ارتکاب مشابه جنایات در آینده آنها نوشت.

"میشل مسیر از احترام و مادر نیکوکار به تمسخر جانی است که بر روی صفحه نمایش برای همه برای دیدن" آنها نوشت.

در نامه ای به قاضی Janavs که خانواده اختراع داغ جیب ظروف تنقلات و وقف مدرسه کسب و کار در دانشگاه UC Irvine, گفت که او تا به حال هرگز فکر نمی کردم از دیدن فرزندان او حضور در یک دانشگاه بود "پایان همه تمام شود."

او حتی به یک مالکوم گلدول کتاب به مدیر کالج مشاوره در دختران "مدرسه او نوشت و پیشنهاد کرد که او را تشویق هر پدر و مادر به عنوان خوانده شده فصل سوم که مورد بحث چگونه ارسال یک کودک به یک مدرسه نخبگان به خاطر نام" می تواند صدمه دیده است یک کودک اعتماد به نفس.

"اما هنگامی که زمان برای من به قوانین بازی," او گفت: "من فریب خورده است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب