آهنگ چینی ابراز دوستی در طول همه گیر نتیجه معکوس با احتیاط فیلیپینی

بزرگنمایی این تصویر چینی کارشناسان پزشکی از رفتن به فیلیپین دیده می شود در طول یک مراسم قبل از خروج

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

چینی کارشناسان پزشکی از رفتن به فیلیپین دیده می شود در طول یک مراسم قبل از خروج خود را در Fuzhou جنوب شرق چین در استان فوجیان در اوایل این ماه. Xinhua News Agency/Xinhua News Agency/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Xinhua News Agency/Xinhua News Agency/گتی ایماژ

تلاش چین برای ابراز همبستگی با آسیایی, همسایه, است که, نیز مبارزه مرگبار coronavirus همه گیر شده اند دقیقا به برنامه ریزی.

هفته گذشته سفارت چین در مانیل ارسال شده در موزیک ویدیو با عنوان Iisang Dagat, و یا "یک دریا" در تاگالوگ زبان گفتاری رایج در فیلیپین. اشاره است به دریای چین جنوبی نهفته است که بین چین و فیلیپین مجمع الجزایر.

اما در سال های اخیر در دریای چین جنوبی شده است کمتر از یک وحدت آبراه از یک مرکز درگیری که پکن به طور فزاینده ای خم عضلات خود را بیش از مناقشه جزایر که در آن دریایی کشورهای همسایه از جمله فیلیپین به طور سنتی به عنوان خود را دیده.

اخیرا در هفته گذشته, مانیل در زمینه دیپلماتیک تظاهرات متهم چین با اشاره یک تفنگ رادار در کشتی های نیروی دریایی فیلیپین در دریای چین جنوبی و تلاش برای ادعا می کنند بخش هایی از فیلیپین خاک. در یک صدای جیر جیر فیلیپین وزیر امور خارجه Teodoro اهسته جونیور به نام هر دو عمل "نقض قوانین بین المللی & فیلیپین حاکمیت."

این آهنگ از آلبوم در هر دو ماندارین و تاگالوگ شد نوشته شده توسط سفیر چین هوانگ Xilian و انجام شده توسط افراد مختلف از جمله یک دیپلمات استانی معاون فرماندار در فیلیپین, فیلیپینی و چینی خواننده و ستاره تلویزیونی.

این ویدئو نشان می دهد که نقاب دار فیلیپینی در کنار صحنه های چینی تیم پزشکی و لوازم ورود در مانیل برای کمک به با این بیماری همه گیر. حتی اهسته وزیر امور خارجه بریتانیا به نظر می رسد ضمن تشکر از چین برای کمک.

این آهنگ شامل خطوط چنین به عنوان "به خاطر عشق است که جریان مانند امواج دست در دست ما حرکت به آینده ای روشن من و شما در یک دریا" با توجه به ترجمه های منتشر شده در هنگ کنگ-روزانه بر اساس جنوب چین صبح پست.

در یک خط است که بسیاری از فیلیپینی در زمان به دو معنی تاگالوگ "pagasa" به معنی "امید" مورد استفاده قرار گرفت. اما این کلمه نیز نام از 92 هکتار جزیره در Spratlys زنجیره ای است که ادعا توسط هر دو فیلیپین و چین است.

توسط بعد از ظهر دوشنبه در یوتیوب منتشر شده تا به حال بیش از 150 ، 000 مواردی در حالی که یک Change.org طومار خواستار آن برداشته شود و بعد فورا رفت واز نزدیک به 10 ، 000 امضا شده توسط سه شنبه.

یک پست در این فیلم دریافت کرده است که صدها نفر از "دوست" با اشاره به غرب دریای فیلیپین که مانیل با استفاده از به اصطلاح رسمی برای بخشی از دریای چین جنوبی است که دروغ در آن منطقه انحصاری اقتصادی است.

"ببخشید اما غرب فیلیپین دریا بوده است و همیشه خواهد بود به حق ماست. لطفا توقف بهره برداری از دریا ما و ساختمان ما سلیمان و shoals. ما را ترک ماهیگیران به تنهایی و اجازه دهید آنها را به یک زندگی از آن را به عنوان آنها همیشه انجام می شود گفت:" سینتیا دیاز که Facebook profile می گوید: او از مانیل.

بیشتر چه, فیلیپینی هستند کاملا آگاه coronavirus در چین نشات گرفته. به عنوان جنوب چین صبح پست اشاره کرد: "در حالی که پکن فرستاده است لوازم بهداشتی از جمله ماسک محافظ و تست کیت و اعزام پزشکان چینی به ارائه مشاوره به کمبود بیمارستان در پایتخت از مانیل وجود دارد فیلیپینی که هنوز بر این باورند که کروناویروس که باعث Covid-19 بیماری آورده بود به کشور توسط کارگران چینی شاغل در قمار آنلاین رسانه."

فیلیپین شده است ضربه سخت COVID-19 که کشیده است مراقبت های بهداشتی زیرساخت به حد. این کشور از 107 میلیون بیش از 7,700 مورد تأیید و 511 مرگ و میر — به آن بالاترین میزان مرگ و میر در جنوب شرق آسیا توجه کنیم.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن