LA County Sheriff دیگر نمی خواهد به منظور بسته شدن از سلاح گرم مغازه

بزرگنمایی این تصویر Los Angeles County Sheriff الکس بیانوبا تلاش برای تعطیل کردن مغازه اسلحه و گفت:

توسط MINERALNEWS در 12 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

Los Angeles County Sheriff الکس بیانوبا تلاش برای تعطیل کردن مغازه اسلحه و گفت: آنها غیر ضروری در کالیفرنیا ایالت coronavirus ماندن در خانه سفارش دهید. او در حال حاضر معکوس البته در آن موضع. جائه C. هنگ/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جائه C. هنگ/AP

لس آنجلس کلانتر در حال حاضر می گوید که تفنگ مغازه ها و کسب و کار ضروری است و می تواند باقی می ماند باز در حال انجام coronavirus شیوع برگشت از تلاش برای شاتر سلاح گرم و لوازم جانبی فروشگاه در "امن تر در خانه" سفارش مصوب شهرستان و مقامات دولتی.

همچنین روز پس از وزارت امنیت با صدور دستورالعمل جدید برچسب زدن به کسانی که کار در صنعت سلاح گرم به عنوان ضروری در زیرساخت های حیاتی کارگران است.

کلانتر الکس بیانوبا که اقدام به تعطیل کردن فروشگاه اسلحه در شهرستان لا دو بار تایید کرد که توسعه در بیانیه ای ارسال شده به توییتر با استناد به "ورودی بیشتر از دولت فدرال است."

"اگر چه به صراحت مشاوره در طبیعت با اینحال فدرال تفاهم نامه است قانع کننده داده های ملی خود دامنه" بییانوئبا گفت.

"بر اساس این ورودی بیشتر از دولت فدرال لس آنجلس کلانتر بخش نخواهد سفارش یا توصیه می کنیم بسته شدن کسب و کار است که فروش و یا تعمیر سلاح گرم و یا فروش مهمات" بییانوئبا بیانیه بخوانید.

این در مورد چهره می آید به عنوان سلاح گرم و مهمات فروش مشخصی در سراسر کشور.

شهرداری های مختلف در سراسر کشور به ارائه تفسیرهای مختلف در مورد اینکه آیا تفنگ مغازه های ضروری کسب و کار به عنوان بیماری کروناویروس در آمریکا باعث شده است که هزاران نفر از شرکت ها برای توقف عملیات.

سردرگمی در ماده تفنگ به ظاهر روشن در طول تعطیلات آخر هفته هنگامی که DHS امنیت سایبر و زیرساخت های آژانس امنیت خود را به روز رسانی دستورالعمل در چه صنایع باید تلقی بخشی ضروری در زیرساخت های حیاتی نیروی کار است.

این CISA بیانیه لیست "کارگران حمایت از این عملیات از اسلحه یا مهمات محصول تولید کنندگان و خرده فروشان و واردکنندگان و توزیع کنندگان و محدوده عکسبرداری."

بیانوبا هفته گذشته اعلام کرد که مغازه اسلحه بودند مهم نیست کسب و کار و دستور داد آنها را به بلافاصله. وی افزود: او برای دفاع از ممنوعیت فروش اسلحه گرم اما گفت coronavirus همه گیر نشده بود بهانه ای به "وحشت تفنگ خرید."

"است که یک مجوز برای هر کس به انجام وحشت تفنگ, خرید و [راش] به فروشگاه های, است که در حال حاضر آنچه که ما در حال دیدن" او گفت:. "که ناقض تمام مسئله های اجتماعی فاصله و آن را ایجاد خود را جذاب مزاحم."

دو روز بعد در مارس 26, Villanueva گفت که او مطابق با کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اقامت در خانه نظم و موظف فروشگاه اسلحه در شهرستان "را متوقف خواهد کرد برای فروش به عموم مردم است."

که موضع درو فوری ملامت از متمم دوم فعالان از جمله انجمن ملی تفنگ که واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال در مقابل بیانوبا هفته گذشته است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن