چین به طور موقت می بندد مرزهای خود را به اتباع خارجی

بزرگنمایی این تصویر به عنوان تعداد موارد جدید در چین کاسته و تکثیر خارج از کشور, این کشور تبدیل شده

توسط MINERALNEWS در 7 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

به عنوان تعداد موارد جدید در چین کاسته و تکثیر خارج از کشور, این کشور تبدیل شده است بیشتر نگران واردات موارد از خارج از کشور. در اوایل این ماه ورود مسافران از خارج از کشور ترک پایتخت و فرودگاه بین المللی در پکن. Ng هان Guan/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Ng هان Guan/AP

چین را نزدیک مرزهای خود را به خارجی ها شروع روز شنبه, مارس 28 چشمگیر مرحله سعی کنید برای جلوگیری از coronavirus در آینده از خارج از کشور.

روشن نیست چه مدت بسته شدن آن است که خارجی ها تاثیر می گذارد برگزاری معتبر ویزا و اجازه اقامت در محل باقی می ماند.

وزارت امور خارجه و مهاجرت ملی گفت: در یک اخطار آنلاین پست پنج شنبه که دیپلمات هواپیما یا کشتی خدمه و دیگران را انتخاب کنید و با انواع خاصی از ویزا معاف خواهد بود.

اعلامیه می گوید که اتباع خارجی به دنبال ورود به چین "برای لازم اقتصادی و تجاری و علمی یا تکنولوژیکی و یا فعالیت های خارج از اورژانس نیازهای انسانی" هنوز هم می توانید درخواست خود را در سفارتخانه ها و کنسولگری. آن را می گوید ویزا صادر شده پس از این اعلام خواهد شد هنوز هم مفتخر شود.

Coronavirus برای اولین بار شناسایی شده در شهر ووهان اما سخت قرنطينه و محدودیت در جریان مردم را کمک کرد شیوع بیماری تحت کنترل است. تعداد داخل کشور منتقل موارد کاهش یافته بود به نزدیک به صفر.

چین محکم غربالگری و quarantining های ورودی مسافران در روزهای اخیر اما بیشتر موارد در حال برداشت از تماس های ورودی مسافران به عنوان ویروس گسترش یافته در خارج از کشور.

"تعلیق یک اقدام موقت است که چین مجبور است به را در نور از وقوع وضعیت و شیوه های دیگر کشورها" اخطار گفت. "چین به ماندن در تماس با همه طرف و به درستی رسیدگی پرسنل مبادلات با بقیه جهان تحت شرایط خاص."

دولت گفت این اقدامات خواهد بود "کالیبره در پرتو این وضعیت در حال تحول."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن