کارناوال مجموعه به ادامه کشتی

بزرگنمایی این تصویر کارناوال کروز خط را " وجد " است لنگر انداخت در میان شیوع کروناویروس در مارس 27,

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

کارناوال کروز خط را " وجد " است لنگر انداخت در میان شیوع کروناویروس در مارس 27, 2020 در جکسون ویل فلوریدا. سام گرین/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سام گرین/گتی ایماژ

کارناوال کروز خط می گوید: این برنامه به ادامه قایقرانی اوت 1. کارناوال و تمام خطوط کروز ممنوع شده است از قایقرانی از U. S پورت از ماه مارس زمانی که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری با صدور "هیچ بادبان سفارش." منظور بعدها توسعه یافته به تاریخ 24 ژوئیه و یا زمانی که "وزیر بهداشت و خدمات انسانی' اعلام کرد که COVID-19 دیگر به منزله بهداشت عمومی اورژانس."

در آن اعلام کارناوال می گوید آن را به آغاز طرح با هشت کشتی قایقرانی از تگزاس (گلوستون) و فلوریدا (میامی و Ft. Lauderdale منطقه). این شرکت می گوید آن را به سطح شیب دار تا با کشتی از آمریکا و استرالیا بنادر در ماه اوت.

کارناوال می گوید آن را "متعهد به حمایت از همه بهداشت عمومی تلاش برای مدیریت COVID-19 وضعیت" است و مشاوره با کارشناسان, مقامات دولتی و ذینفعان" در حال توسعه طرح خود برای از سرگیری قایقرانی.

چندین کشتی متعلق به کارناوال بودند آمار شیوع COVID-19 چپ که بیش از ده کشته و صدها نفر دیگر از بیمار. این شرکت و شرکت تابعه آن خطوط موضوع پرونده های حقوقی متعدد ظ توسط مسافران بودند که در معرض coronavirus.

هفته گذشته کنگره اعلام کرد آن را باز رسیدگی به کارناوال اقدامات هر دو در حال آماده شدن برای و پاسخ به همه گیر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن