سیاه و صاحب فروشگاه و گزارش سرقت می شود پانچ توسط افسر

دکتور علا. - مسلح, سیاه, صاحب کسب و کار که به نام گزارش یک سرقت در مغازه اش در آلاباما پانچ در یک پاسخ افسر پل

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399

دکتور علا. - مسلح, سیاه, صاحب کسب و کار که به نام گزارش یک سرقت در مغازه اش در آلاباما پانچ در یک پاسخ افسر پلیس که اشتباه او را برای یک مظنون به پلیس گفت:.

پس از مارس 15 درگیری کوین پن صاحب ستاره ارواح و نوشیدنی در Decatur دچار شکسته فک دندان های خود بودند زدم و او نیاز به دهن سیمی بسته, وکیل, Carl کول گفت: AL.com.

نظارت تصویری از تعامل شروع به گردش در رسانه های اجتماعی بیش از آخر هفته. دکتور رئیس پلیس Nate آلن برگزار شد یک کنفرانس خبری در روز دوشنبه به نمایش فیلم درگیری و به "شفاف" با رسانه های خبری گزارش شده است.

بدن دوربین تصویری را نشان می دهد در پاسخ افسران آمدن به فروشگاه و مشکوک را بعد از شناسایی به یک فرد درگیر در اتهام دزدی از مغازه در پن های دروغ گفتن بر روی زمین.

یک افسر پیاده گذشته مشکوک است و می گوید پن برای قرار دادن سلاح های خود را. پن حاضر گفت: "من یک راست به من تفنگ." آلن گفت که زمانی که پن نقل مکان کرد و دست خود را بیش از یک تفنگ دروغ گفتن بر ضد کنار او.

"ما می دانیم وجود دارد یک اسلحه وجود دارد ما نمی دانیم که این مجله وجود دارد ما نمی دانیم که او مجدد مجله" آلن گفت: در کنفرانس خبری.

پن وکیل گفت: مشتری خود را که قبلا گفته پلیس او برگزاری مظنون در اسلحه بود و نشان داد که تفنگ خود را به اجازه دهید آنها را می دانم که او مسلح بود. پن بود نیز حذف شده کلیپ و خارج گلوله از سلاح کول اضافه شده است. این ویدئو نشان می دهد پن گفتن ماموران او را برای رفتن به شکایت آنها آمد به او نزدیک است.

بدن دوربین فیلم نمی کند به وضوح نشان می دهد چه اتفاقی می افتد اما نظارت تصویری از فروشگاه را نشان می دهد یک افسر مشت پن و پیوست دو تن دیگر از افسران به گریبان او را به زمین. او دستگیر شد و به اتهام مانع سرقت تحقیقات با توجه به سوابق دادگاه.

نام افسر که پانچ پن منتشر نشده. او قرار داده شده بر روی میز وظیفه در حالی که این بخش به بررسی درگیری های رئیس پلیس گفت:. هویت دزدی از مغازه مشکوک نیز منتشر شده است.

پن شکایت با اداره پلیس طی درگیری است اما داده نشده است به روز رسانی در مورد وضعیت تحقیق و تفحص, وکیل او گفت:. رئیس پلیس همچنین اضافه شده دوشنبه او نمی دانم زمانی که تحقیقات آغاز شده است که در ماه مارس نتیجه گیری خواهد شد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن