دوچرخه فروش چرخ دنده به عنوان خانه نشین سعی اجتماعی دور ورزش

بزرگنمایی این تصویر مدیر فروشگاه جاش هیدن, چپ به راست, گفتگو با کی Amey و جکی هی در مورد دوچرخه های

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مدیر فروشگاه جاش هیدن, چپ به راست, گفتگو با کی Amey و جکی هی در مورد دوچرخه های جدید در ادی فروشگاه دوچرخه در روز سه شنبه در ویلووگبی هیلز, Ohio. مغازه دوچرخه در اکثر کشورهای معاف بودند از خاموش کردن سفارشات و خرید و فروش بوده است. تونی Dejak/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تونی Dejak/AP

خرید و فروش پررونق در بسیاری از مغازه ها دوچرخه در سراسر کشور به مردم گیر در خانه سعی کنید چیزی جدید برای ورزش و ضروری کارگران در انطباق با مدرج به پایین حمل و نقل عمومی.

آن را به خصوص زمان مناسب برای کسانی که ممکن است در غیر این صورت نگرانی در مورد به اشتراک گذاری خیابان ها با اتومبیل — شهرداران سراسر کشور بسته اند خیابان ها به تشویق دوچرخه سواران و جاگر به ورزش است.

"فروشگاه انجام می دهند واقعا خوب و صاحبان فروشگاه که من صحبت کردم به گذشته ماه تقریبا ترسو در اعتراف به این که چرا که آنها درک آن را یک بیماری همه گیر می گوید:" مورگان Lommele مدیر از دولت و سیاست محلی در صنعت ائتلاف گروه مردم برای دوچرخه.

در اکثر متحده صادر شده است که اقامت در خانه, سفارشات, مغازه دوچرخه تلقی می شد ضروری کسب و کار است که می تواند باز بماند با توجه به پیگیری توسط لیگ آمریکا و دوچرخه سواران.

دوچرخه فروش در ماه مارس شد تا 50 درصد بیش از سال گذشته با توجه به بازار شرکت تحقیقاتی NPD Group. از جمله ثابت, دوچرخه ورزش, فروش رشد 31 درصد در سه ماهه اول سال بیش از زمان مشابه در سال گذشته.

"ما شاهد خانواده های افراد دوچرخه سواری در خیل بیشتر از ما دیده ایم بیش از 20 سال گذشته گفت:" Lommele در مصاحبه با NPR همه چیز در نظر گرفته شود.

بسیاری از خرده فروشان در حال اجرا هستند کم در دوچرخه که اغلب به سفارش از تولید کنندگان کنون در پیشبرد. "هیچ راهی وجود دارد واقعا پیش بینی این بازگشت در ماه دسامبر و ژانویه" Lommele می گوید.

بهترین-فروش دوچرخه شده است در $600 $1500 طیف او می گوید که بخش عمده ای از بازار است.

همه گیر نیز مجبور جدید تنش بر روی فروشگاه دوچرخه کارکنان که در حال حاضر باید با ادعا اجتماعی فاصله و پاکیزگی دستورالعمل در یک دست بر روی کسب و کار.

و بخش بزرگی از هر فروشگاه دوچرخه عملیات هستند و نه فقط فروش خدمات. هنگامی که کسی که تا حالا زده در سال, گرد و غبار, کردن, پیر Schwinn برای اجتماعی فاصله سوار آن خواهد شد نیاز به یک tuneup.

اما بسیاری از مغازه ها بسته شده اند به طور داوطلبانه و یا ارسال از کارکنان خانه. همانطور که از یک ماه پیش حدود 20-30 درصد از مغازه ها بسته بودند با توجه به دوچرخه خرده فروش و اخبار صنعت.

این بدان معناست که تقاضا بیشتر برای تعمیرات در مغازه ها که باز ماند. مستقل دوچرخه مغازه ها دیدم تعمیرات تا 20 درصد گروه NPD در بر داشت.

"وجود دارد این محیط که در آن, مطمئن, مغازه ها دیدن رکورد-سطح فروش ضبط-سطح تقاضا برای خدمات کارکنان خود هستند یا ماندن در خانه و یا محدود در برنامه" Lommele می گوید.

خرده فروشان و تولید کنندگان در حال صحبت کردن در مورد یک "مینی دوچرخه بوم." این تغییر از تمرکز از سال گذشته — تعرفه.

اکثریت قریب به اتفاق از دوچرخه و قطعات در ایالات متحده از چین آمده. اما برگ برنده دولت در دور از تعرفه قرار داده و بسیاری از قطعات دوچرخه تحت تعرفه از 25 درصد بالاتر از نرخ طبیعی است.

بسیاری از محصولات دوچرخه را پس داده شده است استثنائات به تعرفه ها, اما این محرومیت به پایان می رسد در ماه اوت و سپتامبر.

"این صنعت به طور کلی نگران است که اگر آن محرومیت منقضی کسانی اضافی تعرفه ها خواهد شد قرار داده و در آن محصولات" Lommele می گوید. "و که واقعا آسیب توانایی ما برای ارائه یک محیط امن و کم هزینه محصول به آمریکایی ها که می خواهید به سوار دوچرخه."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب