دولت استرالیا سفارشات 'بدون هیچ آواز و از هیچ Mingling' به توقف COVID-19

بزرگنمایی این تصویر نیو ساوت ولز برتر Gladys Berejiklian صحبت می کند در یک کنفرانس خبری در سیدنی در

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

نیو ساوت ولز برتر Gladys Berejiklian صحبت می کند در یک کنفرانس خبری در سیدنی در اوایل این هفته. بروک میچل/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بروک میچل/گتی ایماژ

استرالیا نیو ساوت ولز دولت در حال اجرای محدودیت در "فعالیت های پرخطر" مانند مانند آواز خواندن در گروه کر و رقص در کاباره ها و کافه ها در میان نگرانی از شیوع COVID-19 که ریخته بیش از یک کشور همسایه است.

آخرین ممنوعیت آن نیز محدود رزرو در رستوران ها و کافه ها و کافه ها به بیش از 10 نفر به اثر از نیمه شب در تاریخ 24 ژوئیه (10 صبح 23 ژوئیه ET) NSW برتر Gladys Berejiklian جمعه اعلام کرد.

"ما نیاز به مطلقا همه نشسته زمانی که آنها در یک محل است. بدون هیچ آواز و از هیچ mingling" او گفت:.

Berejiklian گفت: مراسم ازدواج و رویدادهای شرکت نیز محدود به 150 نفر در حالی که مجالس ترحیم و مذهبی و خدمات خواهد بود محدود به 100.

آخرین محدودیت های اعمال شده در دولت است که به سیدنی می آید به عنوان یکی دیگر از رکورد روزانه عفونت در نوشته شده بود همسایه ویکتوریا که در آن 428 مورد جدید گزارش شده است.

سهشنبه مشخص شده 12th روز متوالی دولت ثبت سه رقمی افزایش coronavirus موارد است. قبلی بالاترین واحد-تعداد روز شد 317 و راه اندازی شد تنها یک روز قبل از.

در بسیاری از موارد در ویکتوریا در ملبورن این کشور دومین شهر بزرگ است که در مستند از هفته گذشته.

مقامات بهداشتی دولت گفت: 57 از آخرین موارد مرتبط شده اند به شیوع بیماری شناخته شده در حالی که یک مورد از یک مسافر در هتل قرنطینه و 370 تحت بررسی هستند.

ویکتوریا برتر Daniel Andrews گفته شده سه جدید COVID-19 مرگ و میر — انسان در 70s و دو نفر دیگر یک مرد و یک زن خود را در هر دو 80s.

"من می تواند به ارائه اطلاعات بیشتر در مورد این سه تراژدی اما ما ارسال و ما بهترین آرزوها و افکار ما," او گفت:.

اندروز گفت: دولت افزایش تعداد تست سایت های خارج از ملبورن.

در اوایل این هفته, Victoria, وزیر بهداشت جنی Mikakos اعلام کرد که همه رده 3 اعمال جراحی الکتیو تعریف شده به عنوان شرایط بیمار است که بعید است که به سرعت رو به زوال و یا تبدیل شدن به یک اورژانس خواهد بود مکث در ملبورن بیمارستان های دولتی برای حفظ فضای تخت.

در ولز جنوبی جدید که در آن دولت بزرگترین coronavirus خوشه شده است مربوط به یک بازدید کننده از ملبورن که آلوده به دیگران در سیدنی, میخانه, هشت مورد جدید ثبت شد در روز جمعه خبر داد.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن