حداقل 2 مرده 7 از دست رفته در قایق متصل در اندونزی

کوپانگ اندونزی - غیرمنتظره قایق ماهیگیری حامل 28 نفر واژگون در شرق اندونزی کشته شدن حداقل دو فرزند و خروج هفت

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399

کوپانگ اندونزی - غیرمنتظره قایق ماهیگیری حامل 28 نفر واژگون در شرق اندونزی کشته شدن حداقل دو فرزند و خروج هفت نفر دیگر از دست رفته یک مقام رسمی روز دوشنبه گفت:.

قایق خدمه در نزدیکی عروق بهبود اجساد دو فرزند و نجات 19 نفر از آب متلاطم گفت: Emi Frizer محلی جستجو و نجات سازمان رسمی. امدادگران به جستجو برای هفت تن دیگر که هنوز هم گم شده و دوشنبه.

این Kasih-25 غرق در یکشنبه حدود یک ساعت پس از آن به سمت چپ Tablolong ساحل در کوپانگ پایتخت East Nusa Tenggara استان چهار ساعته سفر به صدای موج جزیره Frizer گفت.

این قایق چوبی حامل 16 مسافر و 12 ماهیگیران هنگامی که آن را واژگون در Pukuafu تنگه پس از برخورد با 2 متر (6.5 فوت) موج و باد قوی Frizer گفت.

او گفت: آن را طراحی شده برای ماهیگیری فقط برای 15 نفر اما قایق کاپیتان تا به حال انجام شده مسافران بدون اجازه از رئیس محلی بندر.

تلویزیون فیلم نشان داد امدادگران کمک به یک مسافر با پوشیدن یک جلیقه نجات بر روی یک قایق نجات در حالی که دیگر افسران در زمان دو جسم سیاه کیسه ای را از یکی دیگر از کشتی در یک بندر.

قایق ها و کشتی های رایج استفاده از حمل و نقل در اندونزی یک مجمعالجزایر کشور با بیش از 17,000 سلیمان. حوادث ناشی از ازدحام بیش از حد فقیر و استانداردهای ایمنی شایع است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن