آیا ویروس زامبی — مانند آنفلوآنزای 1918 — ذوب در پرمافراست?

اعتبار: Vahram Muradyan برای NPR یادداشت سردبیر: در آنجا بوده است گمانه زنی ها در رسانه ها و از ط

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399
zombie viruses

یادداشت سردبیر: در آنجا بوده است گمانه زنی ها در رسانه ها و از طریق توییتر است که قطعاتی از DNA که در حال حاضر از بین رفته 1918 آنفولانزا پاتوژن می تواند تحت حفظ پرمافراست و در برخواهد داشت ممکن است یک تهدید بالقوه برای انسان اگر گرم شدن زمین ادامه به ذوب شدن لایههای یخ زده خاک. چند سال پیش ما به بررسی این سوال است: آیا این پاتوژن — و دیگران — بود را احیا کرد ؟

در تابستان گذشته زک پترسون در ماجراجویی از طول عمر است.

25 سال معلم بود به کمک باستان شناسان حفاری 800 سال ورود به کابین بالای دایره قطب شمال در ساحل شمالی آلاسکا است.

آنها تا به حال تن به تن, چادر مناسب در ساحل. در طول دوره از یک ماه پترسون تماشا عظیم غلاف از فیل ماهی نهنگ شنا در کنار ساحل آمد چهره به چهره با یک گرسنه خرس قطبی حمله به اردوگاه خود را و کمک حفاری از جمجمه یک نوع نادر از خرس قطبی.

اما به یاد ماندنی ترین چیزی که اتفاق افتاد درست در پایان سفر.

"من متوجه یک نقطه قرمز در جلوی پای من" پترسون می گوید. "آن را به اندازه یک سکه است. این احساس داغ و صدمه زدن به لمس است."

نقطه سرعت رشد. "پس از چند روز آن به اندازه یک, بیسبال دارای توپ نرم," او می گوید.

پترسون متوجه او تا به حال به سرعت در حال گسترش عفونت پوست. و او فکر کرد که او می دانست که در آن او ممکن است آن را برداشت: یک موجود حفظ شده در پرمافراست.

نانو-زامبی ها و یا red herrings?

در چند سال گذشته شده است وجود دارد رشد ترس در مورد یک نتیجه ممکن است از تغییر آب و هوا: زامبی عوامل بیماری زا. به طور خاص باکتری ها و ویروس ها حفظ شده و برای قرن ها در زمین یخ زده — بازگشت به زندگی به عنوان قطب شمال را پرمافراست شروع به گرم شدن.

این ایده مطرح در تابستان 2016 زمانی که یک بزرگ سیاه زخم شیوع زده سیبری.

یک موج گرما در قطب شمال ذوب یک لایه ضخیم از پرمافراست و یک دسته از گوزن های شمالی لاشه شروع به گرم کردن. حیوانات مرده بود از سیاه زخم و به عنوان بدن خود را گرم کرده بود و باکتری ها. اسپور سياه زخم در سراسر تندرا. ده ها تن از مردم در بیمارستان بستری شد و 12 سال درگذشت.

در سطح آن نگاه به عنوان اگر زامبی سیاه زخم بود و به نوعی بازگشت به زندگی پس از منجمد برای 70 سال است. چه پاتوژن خواهد بود بعدی ؟ آبله? 1918 آنفولانزا ؟

رسانه ها در زمان ایده "زامبی پاتوژن" و با آن زد.

"تغییر آب و هوا می تواند بیدار زمین را فراموش کرده پاتوژن" آتلانتیک نوشت: در ماه نوامبر. "بسیاری از این عوامل بیماری زا ممکن است قادر به زنده ماندن ملایم گرم شدن — و اگر آنها, محققان هشدار می دهند آنها می تواند reinfect بشریت است."

"دانشمندان شاهد نظری تبدیل به واقعیت: عفونی و میکروب های در حال ظهور از یک عمق یخ" علمی آمریکا نوشت.

اما چیزی است که یک ماهی کمی در مورد این "زامبی پاتوژن" داستان: مدارک و شواهد ارائه شده است به عنوان holey به عنوان پنیر سوئیسی.

کلید محقق ذکر شده است که یک زیست شناس که مطالعات آمیب ویروس ها و انسان ها در کامپیوتر است. این به اصطلاح هیولا ویروس تکامل یافته اند به زندگی در سرد خاک در اعماق زمین نه در گرم گوشت انسان بالاتر از زمین.

و در شرایط زامبی باکتری سیاه زخم یک شاه ماهی قرمز. سیاه زخم بوده است "برخاسته" از خاک در سراسر جهان برای هزاران سال حتی طولانی تر است. باکتری زنده ماندن با hibernating در زمین تا زمانی که شرایط مناسب و سپس در بهار و برگشت به زندگی است. در قرون وسطی رایج بود برای دیدن رشته های مرده گوسفند در اروپا محو "زامبی" anthrax. فرانسه به نام این زمینه شانزه mauditsیا "لعنت زمینه است."

در حال حاضر وجود دارد برخی از وسوسه انگیزی نکات که در قطب شمال است که, در واقع, منجمد قهرمان mauditsپر از پاتوژن حتی خطرناک تر از سیاه زخم. در سراسر پرمافراست — را پوشش می دهد که یک منطقه دو برابر اندازه ایالات متحده وجود دارد ده ها هزار نفر از بدن حفظ در خاک یخ زده. برخی از این افراد در اثر آبله. و برخی از درگذشت از سال 1918 آنفولانزا — فشار از آنفلوانزا که جاروب جهان و کشته شدن بیش از 50 میلیون نفر است.

اما وجود دارد در واقع هر گونه شواهدی وجود دارد که این ویروس مرگبار می تواند زنده ماندن "نسیم ملایم گرم شدن" و سپس شروع به شیوع جدید?

به شکل که من سر تا به بالای جهان که در آن زک پترسون بود در تابستان گذشته به دیدن دقیقا چه نوع از موجودات — و بیماری ها — پنهان شده در پرمافراست.

من نا امید شده بود.

"ما باید یک سر حق در اینجا"

تا در بالای اقیانوس بلوف زک پترسون و چند دانش آموزان بر روی زانو های خود را حفر داخل یک سوراخ است که در حدود اندازه یک فولکس واگن وانت.

در سال 2013 یک طوفان شدید پاره پاره کردن یک تکه بزرگ از پرتگاه. در حال حاضر 800 سال کابین teetering در لبه یک صخره در نزدیکی شهر Utqiagvik در آلاسکا است. این تیم در تلاش است به جلو و اضطراری حفاری قبل از کابین اینو بدونیم به اقیانوس.

یک تیم از داوطلبان است عجله به حفر باستانی شکار کابین در نزدیکی Utqiagvik آلاسکا شهر که قبلا شناخته شده به عنوان بارو. Zachary پترسون پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Zachary پترسون

شکارچیان شده اند با استفاده از این نقطه برای هزاران سال. در یک طرف خانه کسی که ذخیره سازی های تازه می کشد.

"ما باید یک سر حق در اینجا و یک بدنه اصلی سمت راست وجود دارد می گوید:" پترسون او به عنوان امتیاز به دو مومیایی مهر و موم دروغ در یک سوپ ذوب پرمافراست و پوسیدگی دریا پستانداران گوشت در داخل کابین.

مهر و موم شروع به گرم کردن. اندام خود را در حال تراوش از بدن خود را و شروع به پوسیدگی. کل منطقه بوی فاسد ساندویچ ماهی تن. پترسون شلوار پوشش داده شده در سیاه و سفید روغنی, ماده چسبنده و لزج.

در چند سال گذشته طوفان شدید باید پاره پاره کردن تکه های بزرگ از آلاسکا خط ساحلی است. این کیسه های سفید استفاده می شود سعی کنید برای جلوگیری از باستان کابین ورود به سیستم از کشویی به دریا. Zachary پترسون پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Zachary پترسون

مهر و موم شده اند به خاک سپرده شده در پرمافراست برای حدود 70 سال است. آنها فوق العاده به خوبی حفظ شود. شما می توانید پوست خود را سبیل و حتی چیزی که به نظر می رسد مانند یک باله شنا.

"این چیزی است که بسیار شگفت انگیز در مورد قطب شمال سایت می گوید:" آن Jensen, یک باستان شناس با Ukpeavik Iupiat Corp. است که منجر به حفاری. "حفظ شگفت انگیز است," او می گوید. "آن را مانند حیوانات فقط keeled و درگذشت, درست, سپس."

پس از آن چیزی حتی creepier به نظر می رسد در یخ: یک انسان مولر.

"این فقط یک دندان" جنسن می گوید. "مردم از دست دادن آنها را در همه زمان ها. و سپس پرتاب آنها را."

در حال حاضر این شکار کابین نیست ساخته شده در زمین دفن. جنسن فکر نمی کند هر گونه اجساد به خاک سپرده شد در نزدیکی اینجا. اما جنسن جهان متخصص در حفاری بقایای انسانی از قطب شمال پرمافراست.

"من احتمالا حفر کردن به عنوان بسیاری از تدفین به عنوان کسی," او می گوید. "من ترجیح می دهم نه به excavating تدفین. اما من صرف مقدار زیادی از زندگی حرفه ای من انجام دهد."

او به کاوش های باستان شناسی همه چیز را از فرد بدن — یک بار او فقط یک بازو در یخ او می گوید: — به یک گورستان حق در اینجا در امتداد ساحل.

در اواخر 1990s قبر در قبرستان شروع به شستن به دریا به دلیل این کشش از آلاسکا ساحل فرسایش. دولت محلی به نام جنسن به نجات بدن. او نجات ده. اما چند صد باقی می ماند در معرض خطر فرسایش.

گاهی اوقات این مومیایی بدن انسان — است که می تواند قرن ها قدیمی هستند فقط به عنوان به خوبی حفظ شده و به عنوان مهر و موم در ورود به کابین جنسن می گوید.

"کمی یخ زده دختر از Uquitavik او در واقع بهتر حفظ از مهر و موم" جنسن می گوید. "او در مورد سن دختر من بود در زمان, پس از آن واقعا غم انگیز است."

مدفون در گوشت انبار با سورتمه حمل کردن

در سال 1994 در معرض فرسایش بدن از 6 سال به طور کامل در روکشی از یخ برای حدود 800 سال است. "آب تا به حال چشمانداز به دفن او" جنسن می گوید. "بنابراین ما در زمان او را به عنوان یک بلوک از یخ."

دختر کمی با دقت پیچیده شده در یک اردک-پوست نیمتنه پوست حیوانات با خز کمرنگ یقه. پدر و مادر او به خاک سپرده شد او با سورتمه حمل کردن داخل گوشت انبار.

بدن او را به خوبی حفظ شده است که جنسن حمل او را به لنگرگاه بنابراین پزشکان می تواند انجام کامل کالبد شکافی. یکی از این پزشکان مایکل زیمرمن یک paleopathologist در دانشگاه پنسیلوانیا که در حال مطالعه مومیایی اجساد برای 30 سال است.

"هنگامی که شما برای باز کردن منجمد بدن از آلاسکا تمام ارگان ها درست در جای خود و به راحتی شناسایی" زیمرمن می گوید. "آن را مانند مومیایی مصری که در آن همه چیز را منقبض و خشک شده بود."

پزشکان به راحتی می توانید ببینید که چرا یک فرد درگذشت. برای کمی یخ زده دختر آن گرسنگی است. اما زیمرمن دیده است عفونت در بدن کاوش های باستان شناسی از پرمافراست. در یک مورد یک مومیایی از Aleutian به نظر می رسید که از ذات الریه درگذشت. زمانی که زیمرمن نگاه برای باکتری ها در داخل بدن وجود دارد که در زمان منجمد.

"ما می توانیم آنها را در زیر میکروسکوپ داخل ریه ها" زیمرمن می گوید.

اما این "زامبی" باکتری ها ؟ می تواند آنها را به زندگی می آیند و آلوده کردن افراد دیگر ؟ زیمرمن تلاش برای احیای باکتری است. او در زمان smidge از بافت ریه ها. گرم آن است. تغذیه آن است.

"اما هیچ چیز رشد" زیمرمن می گوید. "یک سلول واحد."

زیمرمن می گوید او تعجب نیست باکتری ها مرده بودند. پنومونی باکتری ها تکامل یافته اند به زندگی در مردم و در درجه حرارت بدن سرد خاک.

"ما در حال برخورد با موجودات زنده که منجمد شده است برای صدها سال," او می گوید. "بنابراین من فکر نمی کنم آنها را دوباره به زندگی است."

اما آنچه در مورد ویروس ها مانند آبله و یا 1918 آنفولانزا ؟ "من فکر می کنم آن را بسیار بعید است" زیمرمن می گوید.

در سال 1951 یک دانشجوی کارشناسی ارشد تصمیم به آزمایش این است. Johan Hultin رفت به یک شهر کوچک در نزدیکی Nome, آلاسکا و حفر یک گور دسته جمعی از افراد که مرده بود از سال 1918 آنفولانزا.

او برش قطعات کوچک از مردم ریه آورده و آنها را در بازگشت به خانه. سپس او سعی کرد به رشد این ویروس در آزمایشگاه است.

"من امیدوار بودم که من قادر خواهد بود برای منزوی کردن یک زندگی ویروس" Hultin گفت NPR در سال 2004. "و من نمی توانستم. این ویروس مرده بود.

"نگاهی به گذشته شاید که یک چیز خوب" Hultin اضافه شده است.

یک چیز خوب بله. اما در اینجا قسمت ناراحت کننده. Hultin تلاش به تصرف خود در سال 1918 ویروس آنفولانزا دوباره 45 سال بعد.

در این زمان او یک آسیب شناس در سان فرانسیسکو. او شنیده دانشمندان در تلاش بودند به توالی ویروس ژنوم. بنابراین در سن 73, Hultin رفت و برگشت به آلاسکا. و او در زمان یک قطعه از ریه از یک زن او به نام لوسی.

"با استفاده از خود را هرس قیچی Hultin باز لوسی مومیایی صدری. در آنجا او دو منجمد ریه ها و بافت بسیار مورد نیاز او و" سان فرانسیسکو کرونیکل گزارش شده است.

"ریه ها او بودند با شکوه پر از خون" Hultin مقاله گفت.

در همان زمان, کانادا یک تیم از دانشمندان شکار رفت برای سال 1918 ویروس آنفولانزا در نروژ است. آنها حفر هفت بدن. اما هیچ یک از آنها را منجمد شد و این تیم موفق به بازیابی هر گونه ویروس ذرات.

در دهه 1990 دانشمندان روسی به عمد سعی در احیای آبله از بدن خود را در پرمافراست. آنها بازیافت قطعات virus اما نمی تواند رشد این ویروس در آزمایشگاه است.

این همه تلاش و این همه شکست های خود را به شما تعجب می کنم که: شاید آن را از ذوب شدن پرمافراست ما باید به نگرانی در مورد زمانی که آن را می آید به زامبی پاتوژن اما آنچه که دانشمندان در آزمایشگاه است.

بیش از این نمی تا زمانی که چربی را مهر و موم می خواند

هنگامی که من به پایان رسید نوشتن این داستان در ماه دسامبر من به پایان رسید آن را با یک ضعف هشدار در مورد خطرات ناشی از انسان کنجکاوی است. من متقاعد شده بود که تنها راه "پاتوژن" خواهد رفت تا از پرمافراست بود اگر یک دانشمند خم رو به عقب برای احیای موجودات در آزمایشگاه است. احتمال این اتفاق می افتد به طور طبیعی به نظر می رسید infinitesimally کوچک است.

اما پس از آن من دریافت یک ایمیل از زک پترسون: "پس از زانو زدن در یخ پستانداران دریایی گو ... پزشکان برای مهر و موم انگشت عفونت" پترسون نوشت. یک عکس نشان داد متمایل به رنگ ارغوانی قرمز عفونت پوشش جلو از زانو خود را.

مهر و موم انگشت است یک عفونت باکتریایی است که شکارچیان قرارداد از دست زدن به قطعات بدن مهر و موم. عفونت می تواند به سرعت در حال گسترش به مفاصل و استخوان ها است. گاهی اوقات مردم از دست دادن انگشتان و دست.

پزشکان هرگز مورد آزمایش قرار پترسون است عفونت را به دیدن اگر آن را واقعا بود, مهر و موم ، آن را به خوبی پاسخ داده به روش ساده آنتی بیوتیک — درمان برای مهر و موم ،

تنها مهر و موم پترسون به کار گرفته شد و کسانی که در کابین وارد شوید. کسانی که مهر و موم شده بود و یخ زده در یخبندان دائمی برای چند دهه.

"حتی اگر این امکان وجود دارد آن چیزی دیگری" پترسون نوشت: "من هنوز هم به مردم بگویید که من آلوده 800 سال سویه از یک مهر و موم شکارچی بیماری که به دام افتاده در یخ."

پترسون فقط ممکن است اولین قربانی "زامبی باکتری" افزایش از آلاسکا ذوب پرمافراست.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن