Arc از مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus نظرات مخالف در زمین

واشنگتن - در این دوره از چند هفته رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نوسان از اطمینان اطمینان آمریکایی ها دولت

توسط MINERALNEWS در 26 اسفند 1398

واشنگتن - در این دوره از چند هفته رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نوسان از اطمینان اطمینان آمریکایی ها دولت او تا به حال شیوع کروناویروس "به خوبی تحت کنترل" به اعلام اورژانس ملی و به tweeting همه کلاه احتیاط در مورد این بیماری همه گیر است که طرح میتوانست در هر جنبه از زندگی آمریکایی.

مغلوب ساختن پیشی جستن meandered از انکار به سوء نیت و پذیرش و در کلمات خود او کشت متضاد نادرست و ابرو بالا بردن تفسیر به یک کشور, از جان گذشته برای صاف و پوست کنده حتی شوک به سیستم هدایت.

در سراسر جهانی coronavirus بحران مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات شده اند رنگی با خوش بینی بی پایه و اساس. گاهی اوقات او تفسیر شده است به صراحت اشتباه است. غالبا آن بوده است تقویت شده توسط مشاوران و متحدان با کمک رسانه های محافظه کار.

به عنوان او در برابر جدی ترین بحران ملی خود را در انتخابات ریاست جمهوری عدم دقت برش به مغلوب ساختن پیشی جستن اعتبار در لحظه ای که او به آن نیاز دارد بیشتر از همیشه تحلیلگران می گویند.

"آن را با آغاز شده واقعا چه تنها می تواند به عنوان تمام عیار انکار" گفت: Brian Ott یک مطالعات ارتباطات استاد در دانشگاه فناوری تگزاس است که انجام تحقیقات گسترده در رئيس جمهور در رسانه های اجتماعی شد. "پس از آن به عنوان بحران گسترش و آن را به عنوان یک بیماری همه گیر ... این فقط نبود قابل دوام شعارهای دیگر به دلیل آن را نبود در همه که در آن آمریکا بود."

در اوایل رئیس جمهور عنوان coronavirus به عنوان چیزی شبیه به آنفلوآنزای فصلی — چیزی که آمریکایی ها باید بیش از حد نگران و چیزی که به سرعت منتقل می کند.

خود را خوش بینانه نظرات عمومی اغلب مطابقت ندارد واقعیت بر روی زمین یا حتی چگونه بهداشت عمومی آمریکا سازمان بودند با نزدیک شدن به بحران بلندی در پشت صحنه.

در یکی از اولین اساسی عمومی از اظهارات این ویروس در طول سفر در اواخر ماه ژانویه به یک تولید کننده قطعات خودرو در میشیگان تهمت اذعان کرد که ایالات متحده تا به حال دیده می شود یک دانش سطحی از عفونت اما پیش بینی "بسیار خوب برای پایان دادن به آن است."

که در حال حاضر وجود دارد تنها تعداد انگشت شماری از موارد شناخته شده در ایالات متحده, اما virus در حال حاضر آلوده هزاران نفر در چین و سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده بود این ویروس یک "اضطراری برای بهداشت عمومی بین المللی نگرانی است."

"ما فکر می کنم ما باید آن را به خوبی تحت کنترل" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: مونتاژ کارگران است. "ما بسیار مشکل کوچک در این کشور تا این لحظه — پنج. و کسانی که مردم همه recuperating با موفقیت. اما ما در حال کار بسیار نزدیک با چین و کشورهای دیگر و ما فکر می کنم آن را برای رفتن به یک پایان خوب برای آن است. به طوری که من می توانم به شما اطمینان دهم."

روز بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفت: آن را به حالت تعلیق در ورود به ایالات متحده با هر اتباع خارجی که تا به حال در سفر به چین در سال گذشته 14 روز به استثنای اعضای خانواده از شهروندان ایالات متحده یا مقیم دائم. پس از آن بیش از 200 کشته شده بود و تقریبا 9,800 شده بود آلوده در سراسر جهان است.

هفته بعد — در فوریه. 25 — خود را بالا مشاور اقتصادی لری Kudlow به دنبال سهولت بازارهای اطمینان سرمایه گذاران که دولت تا به حال ویروس "موجود" و "آن را بسیار نزدیک به مهر و موم شده." Kudlow اضافه شده که coronavirus ممکن است یک "فاجعه انسانی" اما پیش بینی نمی شود آن را یک "فاجعه اقتصادی." در یک نقطه زمانی که بازار سهام شد و ياوه او حتی اشاره چشم انداز "خرید dip."

خوش بینی نامطلوب بود. به عنوان Kudlow در تلاش برای اطمینان بخشیدن به بازارها و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری هشدار داد در همان روز از یک ورودی "اختلال در زندگی روزمره است." گسترش کروناویروس در آمریکا, آژانس, مقامات هشدار داده بود: "نه آنقدر یک سوال اگر" بلکه "یک سوال از زمانی که."

حتی به عنوان دموکراتیک انتقاد از رویکرد خود را نصب شده رئیس جمهور — حمایت مشاوران و متحدان تبدیل به شلاق که دشمنان خود را در تلاش بودند تا با استفاده از این فاجعه به نمره امتیاز سیاسی است. اواخر ماه فوریه پس از تایید عفونت در ایالات متحده در حال شتاب ناروا معطوف به خشم با هدف مخالفان سیاسی و رسانه ها و به نام خود پاسخ جدید "جعل."

"در حال حاضر دموکرات ها سیاسی coronavirus شما می دانید که درست است؟" مغلوب ساختن پیشی جستن تاسف در طول مبارزات انتخاباتی رالی در کارولینای جنوبی روز پس از CDC هشدار. "Coronavirus آنها سیاسی است."

مغلوب ساختن پیشی جستن در چند لحظه طول بحران نیز به نظر می رسید از هماهنگی با مشاوران و کارشناسان بهداشت عمومی او ارائه راهنمایی.

در یک خانه اخبار جلسه یکشنبه شب مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا کرد که دولت او تا به حال "فوق العاده ای کنترل" در حاوی ویروس حتی به عنوان عفونت نرخ فزاینده در ایالات متحده دقیقه بعد و پس از مغلوب ساختن پیشی جستن ترک کرده بود در کنفرانس خبری—Dr. Anthony Fauci دولت ایالات متحده را بالا متخصص بیماری های عفونی به خبرنگاران گفت: "این بدترین و در عین حال پیش رو برای ما است."

کاتلین هال Jamieson, مدیر آننبرگ سیاست عمومی مرکز در دانشگاه پنسیلوانیا گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن را تلاش برای بی اهمیت جلوه دادن بحران بهداشت و درمان بود به خصوص برآمدگی چرا که مقامات بهداشت عمومی در حال حاضر هشدار داد که ویروس بود و مواد منفجره.

"اعتماد از رئیس جمهور در زمان بحران ملی است که مهم ترین دارایی" Jamieson گفت. "و هنگامی که او می گوید همه چیز ثابت است که به نادرست یا مشکل از بهداشت عمومی نظر است که کارائی خود را از اعتبار و ظرفیت کشور برای آماده سازی به اندازه کافی."

روز بعد کاخ سفید وزیر مطبوعات استفانی گریشام تکرار جمهور سرخوردگی در فاکس نیوز. "من فقط می خواهم به استرس به سیاستمداران و رسانه ها برای جلوگیری از استفاده از این به عنوان یک ابزار سیاسی به همه چیز و برای ترساندن مردم" گریشام گفت: "فاکس و دوستان".

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

اما آن را نه تنها دموکرات ها که نا امید شده توسط رئیس جمهور پیام در طول بحران.

جمهوری خواه ایالت سوزان کالینز از مین گفت: تهمت باید "گام به عقب" و اجازه دهید به بهداشت عمومی و رسمی را به صحبت کردن.

"من فکر می کنم که این پیام در سطح فدرال شده است متناقض و هنگامی که شما در حال برخورد با یک رمان ویروس مانند این بسیار مهم است که متخصصان بهداشت و درمان بود-جلو و که سازگار پیام" کالینز گفت.

کاخ سفید در تلاش برای سرزنش دموکرات ها و رسانه های جریان اصلی برای قرار دادن بیش از حد روشن از نور روی بحران بهداشت و درمان بیشتر تقویت شده توسط برخی از مفسران با فاکس نیوز و مرتبط با آن عملیات.

فاکس کشور میزبان Tomi Lahren به دنبال به حداقل رساندن بحران با افزایش کالیفرنیا بی خانمانی بیماری همه گیر. "با من تماس گرفت اما من به مراتب بیشتر در رابطه با پله در استفاده از هروئین سوزن از من گرفتن coronavirus اما شاید این فقط من," او گفت:.

فاکس کسب و کار میزبان تریش ریگان گفت: رئیس جمهور مخالفان در تلاش بودند به "ایجاد هیستری جمعی برای تشویق فروش در بازار" به فروختن خود را از انتخاب مجدد تلاش کنید. Conservative talk-رادیو میزبان Rush Limbaugh پیشنهاد کرد که رئیس جمهور این است که هدف از "ویروس تروریسم است."

نه همه Fox News شخصیت های خریداری شده را به توطئه نا مشخص. در هفته گذشته ایسنا لنگر Martha MacCallum بیان غضب هنگامی که Seema Verma تهمت را به مراکز مدیکر و مدیکید خدمات مدیر بارها و بارها او را نادیده گرفته سوال در مورد اینکه آیا بیمارستانهای آمریکایی تا به حال به اندازه کافی هواکش و واحد مراقبت های ویژه برای مقابله با بیمارانی که ممکن است زده.

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson, بدون گفتن به نام رئيس جمهور را مورد سوال حکمت بی پایه و اساس خوش بینی و ارائه مغلوب ساختن پیشی جستن برخی از مشاوره.

"در یک بحران از آن مهم تر از همیشه به آرامش" کارلسون گفت. "اما ماندن آرام است همان باقی مانده از خود راضی. این به آن معنا نیست اطمینان مردم که همه چیز خوب خواهد شد. ما نمی دانیم که. به جای آن بهتر است حقیقت را بگویید. این است که همیشه مطمئن ترین نشانه ای از قدرت است."

توسط شنبه رئیس جمهور به طور ناگهانی تغییر دوره تویت "اجتماعی فاصله!" به بیش از 70 میلیون پیروان توییتر.

___

آسوشیتد پرس نویسنده دیوید شارپ در پورتلند مین کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن