دادگاه تجدید نظر به شنیدن فلین پیشنهاد به نیروی قاضی برای رها کردن پرونده علیه او

بزرگنمایی این تصویر سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی, مایکل فلین تصویر در ایالات متحده داد

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی, مایکل فلین تصویر در ایالات متحده دادگاه منطقه در سی در دسامبر سال 2018 یک جلسه جدید در روز جمعه در مورد وزارت دادگستری را به رها کردن پرونده علیه او. Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ

یک دادگاه تجدید نظر فدرال خواهد شنیدن استدلال جمعه در مایکل فلین پیشنهاد به زور دادگاه بدوی به اخراج از وزارت دادگستری این پرونده جنایی علیه رئیس سابق مشاور امنیت ملی.

جلسه قبل از سه قاضی پانل در ایالات متحده دادگاه تجدید نظر برای ناحیه کلمبیا آخرین مقابل در طولانی مدت قانونی پرونده فلین که التماس گناه در سال 2017 به دروغ به اف بی آی در مورد مخاطبین خود را با سفیر روسیه.

این موضوع قبل از دادگاه تجدید نظر ناشی از وزارت دادگستری را بسیار غیر معمول حرکت ماه گذشته به رها کردن آن 2 1/2 سال پرونده فلین. این گروه استدلال می کند اف بی آی هرگز باید مصاحبه او است و هر گونه اظهارات نادرست فلین ساخته شده ممکن نمی شد مواد قانونی بررسی است.

ایالات متحده قاضی دادگاه منطقه مورچه سالیوان است که ریاست فلین مورد هنوز اعطا دولت حرکت به اخراج. به جای او منصوب سابق قاضی فدرال جان Gleeson به عنوان مشاور خارج از سازمان به استدلال می کنند در برابر دولت حرکت می کند.

Gleeson ثبت داغدار 73-صفحه مختصر در روز شنبه که به نام وزارت دادگستری را به رها کردن در مورد یک "ناخالص سوء استفاده از دادستانی قدرت" و به او توصیه می شود که سالیوان انکار حرکت و به جای آن اقدام به صدور حکم فلین.

Gleeson استدلال کرد که این بخش را اعلام کرد دلایل که مایل به اخراج مورد "بنابراین بدیهی است که pretextual که آنها دچار کمبود هستند." آنها نیز فاقد اعتبار هستند زیرا "قطعی رد" توسط خود دولت براده قبلا در این مورد.

"علاوه بر این حقایق اطراف پر از دولت حرکت را تشکیل می دهند شواهد روشن ناخالص دادستانی سوء استفاده," او نوشت. "آنها نشان می دهد یک مخدوش و تلاش برای پنهان به عنوان مشروع تصمیم به اخراج است که صرفا بر اساس این واقعیت است که فلین سیاسی متحد از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن."

فلین و هواداران خود را همراه با وزارت دادگستری را به شدت مورد انتقاد قرار سالیوان برای انتصاب Gleeson. آنها استدلال می کنند که دادستان باید این قدرت تنها به رها کردن و موردی که قاضی باید تسلیم به خود را در اختیار دادستانی.

ماه گذشته فلین وکلا صورت گرفت این موضوع به DC مدار دادگاه تجدید نظر که آنها درخواست برای نیروی سالیوان به اخراج و مورد تخلیه Gleeson انتصاب.

سه قاضی پنل خواهد شنیدن استدلال جمعه از فلین تیم حقوقی; وزارت دادگستری به عنوان به خوبی به عنوان یک وکیل به نمایندگی از قاضی سالیوان, بث Wilkinson.

در مختصر به دادگاه تجدید نظر ویلکینسون گفت: قاضی سالیوان تصمیم گرفته است به انکار حرکت دولت در مورد رد. همه که سالیوان انجام داده است او می نویسد: در محل قرار داده است یک فرایند به "کمک های خود را در نظر گرفتن مسائل مربوط به آن را ارائه کنند." وی تاکید کرد: دادگاه تجدید نظر به اجازه دهید که روند بازی.

فلین التماس کرد گناه را به دروغ به اف بی آی در مورد گفتگو با سفیر روسیه, سرگئی Kislyak در طول ریاست جمهوری انتقال.

پس از درخواست Flynn همکاری گسترده با مشاور ویژه رابرت مولر را بررسی اما معکوس البته در تابستان گذشته پس از استخدام جدید وکلا — رئیس در میان آنها Sidney پاول بود که مکرر منتقد مولر در فاکس نیوز.

در اوایل این سال فلین نقل مکان کرد و به برداشت خود را از گناه و گفت او توسط اف بی آی و اعلام بی گناهی خود را.

به تازگی منتشر شده متن فلین تماس تلفنی با Kislyak نشان می دهد که این دو نفر هم بحث در مورد تحریم ها علیه روسیه — یکی از مسائل فلین التماس کرد گناه را به دروغ گفتن در مورد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب