AP VoteCast: رأی دهندگان میشیگان می گویند مراقبت های بهداشتی است که موضوع بالا

واشنگتن - رای دهندگان در میشیگان دموکراتیک اولیه رتبه بندی مراقبت های بهداشتی به عنوان مهم ترین مسئله پیش روی

توسط MINERALNEWS در 21 اسفند 1398

واشنگتن - رای دهندگان در میشیگان دموکراتیک اولیه رتبه بندی مراقبت های بهداشتی به عنوان مهم ترین مسئله پیش روی کشور و بالاتر از تغییرات آب و هوایی اقتصاد روابط سیاست خارجی و بسیاری از مسائل اجتماعی دیگر.

در مورد 4 در 10 به نام بهداشت و درمان یک موضوع است که به شدت تقسیم شده و زمینه دموکراتیک نامزدها. تقریبا 2 در 10 هر حال تغییر آب و هوا و اقتصاد را در ذهن خود را با توجه به گسترده AP VoteCast بررسی مقدماتی حزب دموکرات رای دهندگان در میشیگان.

آسوشیتد پرس اعلام کرد جو بایدن برنده روز سه شنبه در میشیگان.

در اینجا یک عکس فوری از رای دهندگان دموکرات در میشیگان — آنها چه کسانی هستند و چگونه آنها رای دادند — بر اساس نتایج اولیه از AP VoteCast یک نظرسنجی از 2,460 رای دهندگان برای انجام آسوشیتد پرس با NORC در دانشگاه شیکاگو است.

آیا آنها می خواهند یک تغییر بزرگ?

رای دهندگان در میشیگان دموکراتیک اولیه بودند از نزدیک تقسیم بر اینکه آنها می خواستند یک نامزد که می تواند تغییر اساسی به واشنگتن و یا کسی که بازگرداندن نظام سیاسی به, چگونه آن را قبل از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب شد در سال 2016.

چه چیز دیگری رای دهندگان می خواهند

نزدیک به 9 در 10 گفت: بسیار مهم بود که یک نامزد می تواند ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن. حدود 8 در 10 در نظر گرفته و آن را بسیار مهم است که نامزد یک رهبر قوی و مورد مراقبت از مردم آنها را دوست دارم.

تقریبا 7 در 10 گفت: یک نامزد باید بهترین ایده های سیاست و "تجربه مناسب."

در حال حاضر به کار در سراسر راهرو در نظر گرفته شد بسیار قابل توجهی برای یک نامزد دموکرات در حدود 6 در 10 رای دهندگان.

تقسیم مسابقه

در میان رای دهندگان سفید در میشیگان بایدن به حال یک مزیت بیش از برنی ساندرز.

که منجر گسترده تر در میان رای دهندگان سیاه. حدود 6 در 10 رای دهندگان به حمایت از معاون سابق رئیس جمهور بیش از سناتور ورمونت.

تقسیم سن

ساندرز ادامه داد: برای نشان دادن قدرت در میان رای دهندگان جوان زیر 30. حدود 70 درصد از آنها حمایت 78 ساله سناتور.

مسن رای دهندگان به احتمال زیاد به حمایت بایدن از ساندرز با حدود دو سوم از کسانی که 45 و حمایت معاون سابق رئیس جمهور.

تا حد زیادی یکپارچه در برابر تهمت

اکثریت گسترده ای می گویند که آنها قطعا رای برای نامزد حزب دموکرات در برابر تهمت در انتخابات عمومی ، هنوز حدود 2 در 10 می گویند تصمیم خود را بستگی دارد که حزب دموکرات در انتخابات ماه نوامبر.

اولیه فرایند شک و تردید

رای دهندگان عمدتا با اعتماد به نفس است که حزب دموکرات را نامزدی روند عادلانه است. هنوز فقط حدود یک چهارم می گویند که آنها بسیار با اعتماد به نفس است که این فرایند را برای انتخاب یک نامزد ریاست جمهوری عادلانه است. سی و یک درصد کمی به هیچ اعتماد به نفس در حالی که 45 درصد می گویند که آنها تا حدودی اعتماد به نفس.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

بحث مراقبت های بهداشتی

کمپین ویژه ستیز بحث در میان نامزدها بیش از بهترین راه برای مقابله با بهداشت و درمان یک مسئله دیده می شود به عنوان مهم ترین مواجهه این کشور با حدود 4 در 10 رای دهندگان.

وجود حمایت اکثریت برای یک دولت-اجرای سیستم مراقبت های بهداشتی برای همه آمریکایی ها با نزدیک به دو سوم از رای دهندگان گفت: آنها به نفع. تقریبا یک سوم مخالف هستند.

اما حمایت از یک گزینه که در آن هر آمریکایی می تواند خرید به یک دولت-اجرای طرح بیمه اگر آنها می خواستند به حتی بالاتر است. حدود 8 در 10 نفع.

بیش از نیمی از رای دهندگان 55% هستند به نفع هر دو پیشنهاد در حالی که حدود 3 در 10 می گویند آنها به نفع یک گزینه اما مخالفت یک سیستم پرداخت.

تغییرات آب و هوایی اقتصاد و مسائل دیگر

تقریبا 2 در 10 رای دهندگان گفت: تغییر اقلیم مهم ترین مسئله در مواجهه با ملت است. اکثریت گسترده ای — حدود 7 در 10 — حمایت مالیاتی در استفاده از مواد مبتنی بر کربن سوخت هایی مانند زغال سنگ و نفت و گاز.

در مورد یکی دیگر از 2 به 10 به نام اقتصاد این موضوع بالا. قابل توجه اکثر توصیف سیستم اقتصادی در این کشور به عنوان ناعادلانه است. که شامل حدود یک سوم که گفت: این بسیار ناعادلانه است.

کوچک سهام از رای دهندگان در نظر گرفته شده روابط, مهاجرت, تفنگ سیاست و یا سقط جنین مهم است.

___

AP VoteCast یک نظرسنجی از رای دهندگان آمریکایی انجام شده توسط NORC در دانشگاه شیکاگو برای آسوشیتدپرس و فاکس نیوز. بررسی 2,460 رای دهندگان در میشیگان انجام شد به مدت هفت روز عقد به عنوان نظرسنجی بسته شده است. مصاحبهها در زبان انگلیسی یا اسپانیایی. بررسی ترکیبی از یک نمونه تصادفی از ثبت نام رای دهندگان کشیده شده از دولت رای دهندگان فایل و خود شناسایی و ثبت نام رای دهندگان انتخاب شده از بروش آنلاین پانل. حاشیه خطای نمونه گیری برای رای دهندگان است که تخمین زده می شود به علاوه یا منهای 3.4 درصد است.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب