شرکت های هواپیمایی می گویند که آنها را تا سطح شیب دار اجرای پوشش چهره سیاست

بزرگنمایی این تصویر یک مسافر می پوشد صورت پوشش در فرودگاه بین المللی دنور به او چک های خود را در کیس

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مسافر می پوشد صورت پوشش در فرودگاه بین المللی دنور به او چک های خود را در کیسه های. دیوید Zalubowski/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید Zalubowski/AP

خطوط هوایی خواهد شد و عزم خود را در اجرای چهره-پوشش سیاست های, با توجه به شرکت های هواپیمایی برای امریکا یک انجمن صنعت.

قبل از هر پرواز آلاسکا, آمریکا, ایالات, دلتا شمال غرب هاوایی و JetBlue Airways ارتباط برقرار خواهد کرد به مسافران سیاست خود را بر فرد پوشش صورت که باید پوشش مسافر بینی و دهان.

هنگامی که در هیئت مدیره خدمه را تکرار سیاست. اگر مسافران همکاری انجمن گفت: در آزادی مطبوعات هواپیمایی را از اقدامات است که می تواند شامل قرار دادن افراد در لیست پرواز ممنوع.

صنعت پیمان می آید پس از دموکرات ها و خدمه پرواز را تحت فشار قرار دادند برای فدرال در سطح قانون که مورد نیاز همه مسافران به پوشیدن ماسک در پرواز.

ایران اعلام کرد که با شروع پنج شنبه هر سواری که نیست به دنبال هواپیمایی ماسک سیاست قرار داده خواهد شد در یک سفر داخلی محدودیت لیست.

کسانی که در لیست خواهد بود محروم از پرواز با United برای مقدار از زمان تعیین شده توسط "جامع بررسی حادثه" با توجه به آزادی مطبوعات.

"ما شده اند نیاز به مشتریان ما را به پوشیدن ماسک پردازنده ایالات هواپیما پس از آوریل 4 و ما خوشحال شده است که اکثریت قریب به اتفاق مسافران به آسانی مطابق با سیاست های ما" گفت: ایالات ارشد مشتری افسر توبی Enqvist در بیانیه ای. "امروز اعلام کرد که بی تردید سیگنال است که ما در حال آماده برداشتن گام های جدی در صورت لزوم برای محافظت از مشتریان و خدمه."

اگر یک مسافر سقوط تحت معافیت و نیست با پوشیدن ماسک در ایالات پرواز یک پرواز را تکرار سیاست ارائه یک ماسک در صورت نیاز و تلاش برای د-تشدید این وضعیت با توجه به هواپیمایی آزادی مطبوعات.

اگر یک مشتری منطبق نیست این عضو خدمه خواهد شد و سپس فایل حادثه گزارش.

آن را تا اواسط ماه مارس که خطوط هوایی آغاز شد که درخواست مسافران پوشیدن ماسک در پروازهای اما بسیاری از کسانی که سیاست را ندارد آن را اجباری برای مشتریان به پوشیدن پوشش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب