شرکت های هواپیمایی درخواست امداد پرداخت میان Coronavirus رکود

بزرگنمایی این تصویر

دلتا و دیگر خطوط هوایی در حال استفاده برای فدرال امداد پرداخت برای کمک به آنها را از طریق کاهش سرعت ناشی از شیوع کروناویروس. دانیل باریک/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

دانیل باریک/خبرگزاری گتی ایماژ

به نظر می رسد اگر نه همه ملت عمده شرکت های هواپیمایی باید کاربردی برای به اشتراک گذاری از 50 میلیارد دلار در فدرال coronavirus کمک.

دلتا, آمریکا, ایالات غرب و JetBlue, در میان دیگران, ملاقات 5 p. m. ET مهلت به درخواست وزارت خزانه داری برای حقوق و دستمزد و کمک های مالی و وام و یا هر دو.

شرکت های هواپیمایی نمی در ابتدا فاش دقیقا چقدر و نه کدام نوع از کمک هر یک از آنها به دنبال هر چند به نظر می رسد بسیاری از آنها تنها به دنبال بخشی از $25 میلیارد دلار تعیین شده برای حقوق و دستمزد مستقیم کمک های مالی و دیگر نه از 25 میلیارد دلار در وام های که در دسترس هستند. برای واجد شرایط برای وام های هواپیمایی نشان می دهد که باید اعتباری خصوصی یک گزینه نیست و خطوط هوایی ایالات متحده در مجموع باید قرض $12.5 میلیارد دلار از بانک ها در هفته های اخیر با توجه به اطلاعات وارد شده توسط بلومبرگ.

دیگر وجود دارد شرایط را برای کمک های فدرال بیش از حد. شرکت های هواپیمایی نمی تواند خرید سهام, پرداخت سود سهام سهامداران یا اجرایی پرداخت پاداش. آنها همچنین باید از ادامه پرواز به هر شهر خدمت آنها قبل از شیوع کروناویروس منجر به کاهش شدید تقاضای سفر. و آنها باید نشان می دهد که چگونه آنها برنامه ریزی برای پرداخت دولت و مالیات دهندگان برای کمک. وزارت خزانه داری می تواند سهام مالکیت در شرکت های هواپیمایی به عنوان جبران خسارت.

شرکت های هواپیمایی در حال درد و رنج عظیم ضرر و زیان از یک افت بی سابقه ای در سفر هوایی تقاضا است.

هواپیمایی متحده گزارش در یک پرونده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار است که درآمد آن پایین است 100 میلیون دلار در روز است. دلتا می گوید که انتظار دارد در سه ماهه دوم درآمد به پاییز 90 درصد آن را به عنوان سوختگی از طریق 60 میلیون دلار در روز است.

آمریکا در حال حاضر کاهش پروازها از تابستان آن روم و خبر ندارد بهتر است در غرب, JetBlue و شرکت های هواپیمایی دیگر که در تمام نیروبخش برای طولانی مدت رکود اقتصادی است.

“ما فکر می کنیم آن خواهید بود 2022 یا 2023 در اولین قبل از ما می تواند هر چیزی مانند یک سال نرمال می گوید:” صنعت هواپیمایی تحلیلگر مالی Helane بکر سرمایه گذاری بانک Cowen.

“ما نمی فکر می کنم کسب و کار سفر هرگز دوباره به جایی که آن را در سال 2018 و یا قبل از سال 2020 سطوح,” او اضافه می کند. “ما فکر نمی کنیم که اوقات فراغت سفر برای حداقل دو تا سه سال است.”

زمانی که شرکت های هواپیمایی انجام بازیابی “این صنعت در حال رفتن به یک کل خیلی کوچکتر” بکر می گوید.

بدون اضافی کمک دولت او انتظار دارد که شرکت های هواپیمایی برای شروع قابل توجهی اخراج در ماه اکتبر پس از کمک های مالی نگه داشتن کارکنان شرکت هواپیمایی در حقوق و دستمزد اجرا کنید.

“صنعت به پایان رسید 2019 با 750,000 مردم (برای خطوط هوایی ایالات متحده) و ما فکر می کنیم آن را تا پایان سال 2020 با کمتر از 600,000 مردم” بکر می گوید.

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de