A&E را محبوب نشان می دهد زندگی می کنند PD' لغو شده است به درگیری میان پلیس و خشونت

بزرگنمایی این تصویر در این تصویر ساخته شده از مارس 28 2019 بدن, دوربین ارائه شده توسط Austin, Texas

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

در این تصویر ساخته شده از مارس 28 2019 بدن, دوربین ارائه شده توسط Austin, Texas Police Dept., Williamson County Sheriff نمایندگان را پایین نگه دارید خاویر Ambler به عنوان یکی از آنها را با استفاده از یک تفنگ بی حس کردن در Ambler در طول بازداشت خود. Ambler در نهایت درگذشت. اداره پلیس آستین از طریق AP/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اداره پلیس آستین از طریق AP/AP

به روز شده در 12:05 صبح و پنج شنبه

کابل شبکه A&E چهارشنبه اعلام کرد که آن را لغو کرده است تولید خود را محبوب unscripted سری زنده PD میان مداوم در سراسر کشور تظاهرات پس از مرگ یک مرد سیاه و سفید, جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس در ماه گذشته در مینیاپولیس, Minn.

لغو می آید پس از Austin, Texas, روزنامه و ایستگاه تلویزیونی, گزارش, تازه, جزئیات مورد خاویر Ambler, یک مرد سیاه و سفید که درگذشت در حالی که نیروهای اجرای قانون در سال 2019. یک دوربین خدمه با زنده PD وجود دارد و ضبط فیلم از این حادثه.

"این یک زمان بحرانی در کشور ما و تاریخ ما را ساخته اند این تصمیم به توقف تولید در زنده PD," A&E که تولید این برنامه در بیانیه ای گفت.

"رفتن به جلو ما را تعیین خواهد کرد اگر وجود دارد یک مسیر روشنی به داستان هر دو جامعه و افسران پلیس که نقش آن است که به آنها خدمت می کنند. و با آن ما خواهد بود در دیدار با جامعه مدنی و حقوق رهبران و همچنین ادارات پلیس."

دن آبرامز میزبان در حال حاضر لغو شده نشان عهد کرده بود نشان می دهد بازگشت. با این حال یکشنبه شب او به نظر می رسد به آن اذعان نمی خواهد و توییتی او "فراتر از نا امید کرد."

در روز سه شنبه, the Austin American-Statesman گزارش تصویری از Ambler ثبت شده توسط زنده PD دوربین خدمه نابود شده بود. اين روزنامه در تماس با نمایندگان نشان می دهد و گزارش فیلم "دیگر نمی تواند بیش از تبدیل به آستین محققان."

وحی در مورد تخریب این ویدئو پس از دولتمرد و Austin, وابسته به ABC KVUE روز دوشنبه گزارش فولر عکس از حوادث که منجر به مارس 2019 مرگ Ambler.

اخبار سازمان نیز به دست آمده بدن فیلم دوربین از یک اداره پلیس آستین افسر نشان Ambler لحظات پایانی.

این وقایع به نور آمده به عنوان ایالات متحده آمریکا است که مقابله با دهه نژادپرستی نظاممند و مزمن بدرفتاری از جوامع اقلیت توسط پلیس. مرگ فلوید که کشته شد در ماه گذشته توسط یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس که به زانو در گردن او برای حدود 9 دقیقه است موجب تظاهرات در آمریکا و در سطح بین المللی.

گذشته از مرگ آنها دستگیر شده در تصویری دیگر وجود دارد شباهت ها در راه مردان درگذشت.

Austin American-Statesman YouTube

این bodycam فیلم نشان می دهد که مانند فلوید Ambler التماس برای رحمت و گفت Williamson County Sheriff نمایندگان او نمی تواند نفس بکشد. Ambler به ضرب گلوله کشته شد بارها و بارها با یک تفنگ بی حس کردن به عنوان اجرای قانون کار می کرد به او را مهار. Ambler همچنین به آنها گفت که او دچار نارسایی احتقانی قلب.

"او گریه" Save me "قبل از نمایندگان مستقر نهایی شوک" به دولتمردان گزارش شده است.

این روزنامه گزارش داد که Ambler بود که 40 در زمان مرگ او کشیده شد بیش از Williamson County Sheriff نمایندگان پس از شکست او به تار SUV خود را به چراغهای جلو به ترافیک می دوزند.

نمایندگان تعقیب Ambler برای 20 دقیقه این روزنامه گزارش داد و Ambler در نهایت سقوط وسیله نقلیه خود را در شمال Austin.

KVUE گزارش کلانتر, اقدام به "سپر اطلاعات از آزادی پس از دریافت اولین درخواست در ماه فوریه است." همچنین گفت: Ambler مرگ رد شد یک قتل.

مقامات منتخب در Williamson County, از جمله سه نفر از چهار نفر از اعضای County کمیسیون دادگاه و دولت تشکر. جیمز Lex D-Round Rock, در حال حاضر تماس در کلانتر رابرت Chody به استعفا NPR عضو ایستگاه کوت در آستین گزارش شده است.

"گروه خود را کشته #JavierAmbler فیلم برداری آن را به صورت یک واقعیت تلویزیون نشان می دهد و سپس آن را پوشش داده تا برای 15 ماه" Lex توییتی چهارشنبه. "من خواستار استعفای خود را به خاطر من مترقی است. من خواستار استعفای خود را از آنجا که من یک انسان است."

NPR اریک Deggans کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب