آیتالله سیستانی خواستار آزادی حامله زندانیان در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا درخواست فدرال و دولت اصلاحات به مقام های رایگان حامله زندانیان در پاسخ به کروناو

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا درخواست فدرال و دولت اصلاحات به مقام های رایگان حامله زندانیان در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر. این درخواست پس از یک داکوتای جنوبی, زن درگذشت این ویروس در زندان فدرال در تگزاس در روز سه شنبه تنها چند هفته پس از تولد.

همه گیر باعث شده است تا اصلاحات مقامات در بسیاری از حوزه های قضایی سراسر کشور به آزادی برخی از زندانیان را از نگرانی در مورد شرایط به سر می برند و قرار گرفتن در معرض ویروس پشت میله های زندان.

در حال حاضر آیتالله سیستانی درخواست فرمانداران و رئیس جمهور تهمت به همه حامله زندانیان با کمتر از یک سال و چپ در جملات خود را.

طرفداران نقطه به نقطه مورد Andrea دایره خرس, 30, از داکوتای جنوبی که از COVID-19 روز سه شنبه در زندان فدرال. دایره خرس خدمت شد و در 26 ماه حکم در فورت ورث تگزاس, برای مبارزه با مواد مخدر محکومیت. او می خواهم تحویل یک کودک توسط سزارین چند هفته پیش با توجه به گزارش.

در بیانیه آیتالله سیستانی را سینتیا Roseberry به نام دایره خرس مرگ "شگفت انگیز زنگ خطری است که نشان می دهد هزینه های واقعی از ایالات متحده وسواس با جرم حبس در طول COVID-19 بیماری همه گیر."

ACLU تخمین می زند که برخی از 200,000 زندانیان در سراسر کشور می میرند جدید کروناویروس مگر اینکه اهل بیت منتشر شده در حال افزایش یافت.

همچنین در این هفته در نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو دستور آزادی حامله زندانیان با جرمهای اعتقادات و کمتر از شش ماه از چپ به خدمت می کنند.

اداره فدرال زندانها گفته است که به دقت نظارت بر وضعیت و اقدامات در نظر گرفته شده برای بهبود ایمنی از جمله تعلیق بازدید فدرال زندانها و غربالگری زندانیان برای علائم.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن