افزایش میزان مطالعه کتاب انگلیسی

به گزارش گاردین ، ​​یک مطالعه جدید نشان می دهد انگلیسی ها از زمان شروع قرنطینه دو برابر بیشتر وقت خود را به خو

توسط MINERALNEWS در 28 شهریور 1399
به گزارش گاردین ، ​​یک مطالعه جدید نشان می دهد انگلیسی ها از زمان شروع قرنطینه دو برابر بیشتر وقت خود را به خواندن کتاب انگلیسی اختصاص داده اند ، اما خوانندگان به جای داستان های ضد ایده آل ، به کتاب های جنایی و کارآگاهی روی می آورند. یک مطالعه نیلزن کتاب نشان داد که از زمان وضع مقررات سختگیرانه بوریس جانسون ، 41٪ از مردم کتاب انگلیسی بیشتری می خوانند. طبق نمونه آماری 1000 بزرگسال از 29 آوریل تا 1 مه ، زمان مطالعه از 3.5 ساعت به شش ساعت در هفته افزایش یافته است ، فقط 10٪ از بزرگسالان می گویند که کمتر مطالعه می کنند.

کتاب انگلیسی کودکان

خوانندگان همچنین گزارش می دهند که کتاب انگلیسی کودکان سلیقه آنها از زمان شیوع تاج سلطنت تغییر کرده و آنها بیشتر به کارآگاهان و داستان های جنایی علاقه مند شده اند. نیلزن گفت در حال حاضر علاقه کمی به کتاب انگلیسی کودکان ضد ایده آل وجود دارد. بیش از نیمی از پاسخ دهندگان (52٪) اظهار داشتند که بیشتر بخوانند زیرا اوقات فراغت بیشتری دارند ، 51٪ می گویند که می خواهند با کتاب انگلیسی کودکان سرگرم شوند و 35٪ می گویند که این کتاب انگلیسی راهی برای برون رفت از بحران است.

کتاب انگلیسی در سفر

لوئیز داووتی که در لیست رمان جنایی "سکوی هفت" در لیست طولانی رمان های "Thiston-Old Pukler of the Year" قرار دارد ، از افزایش علاقه خوانندگان رمان جنایی تعجب نمی کند و می گوید فکر کردن اشتباه است که مردم کتاب انگلیسی در سفر در موقعیت های دشوار به دنبال داستان های دلگرم کننده یا دلگرم کننده هستند. . وی گفت: "مردم می خواهند جذب شوند." این بدان معنی است که کتاب انگلیسی در سفر آنها هر کتابی را که داستان آنها را به خود جلب کرده و توجه آنها را جلب می کند دنبال می کنند. داستان های پلیسی و جنایی این ویژگی ها را دارند ، حتی اگر این کار را از طریق داستان هایی انجام دهند که در آن افراد کارهای بسیار شیطانی یا تلخی انجام می دهند. با وجود این تمایلات نهفته خطرناک ، اینها ژانرهایی هستند که در آنها معماها حل می شوند. اتفاقات تلخ در کتاب انگلیسی در سفر رخ می دهد ، اما در پایان یک دلیل یا توضیح برای آن وجود دارد. در "سکو شماره 7" من نمی توانستم روح راوی را از بدن مرده او جدا کنم ، اما در پایان کتاب انگلیسی این احساس شدید وجود دارد که مرحوم هرگز ما را ترک نخواهد کرد. اگر آنها را دوست داشته باشیم ، کتاب انگلیسی در سفر در قلب ما زندگی می کنند. "کتابهای غم انگیز و تلخ متناقض است ، اما در پایان الهام بخش ترین آنهاست."

کتاب آموزش زبان انگلیسی pdf

هنگامی که پیتر می در سال 2005 عنوان "قرنطینه" را نوشت ، ناشران فکر کردند که کتاب آموزش زبان انگلیسی pdf سناریوی بسته شدن لندن به دلیل آنفولانزای مرغی تصور شده و از انتشار آن خودداری کردند. اما با شیوع تاج ، این کتاب انگلیسی سرانجام یک ماه پیش منتشر شد و می پیشرفت خود را به کسانی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری بودند اختصاص داد. وی گفت: "من فکر می کنم کتاب آموزش زبان انگلیسی pdf تاریخ جنایی بازگشت به ارزش هایی است که کتاب آموزش زبان انگلیسی pdf ما گاهی احساس می کنیم از دست داده ایم." جایی که نیروهای خوب (تقریباً همیشه) بر نیروهای شیطانی پیروز می شوند. "این امر به ویژه هنگامی درست است که می بینیم دنیای ما و هر آنچه می دانیم وارونه است."

دانلود کتاب انگلیسی

به نظر می رسد دانلود کتاب انگلیسیخوانندگان با خواندن داستان او ، که بسیار شبیه به دنیای امروز است ، احساس راحتی می کنند. می گفت: "وقتی این کتاب انگلیسی را نوشتم ، تصور می شد که دانلود کتاب انگلیسی خوانندگان نمی توانند با جهانی که مردم در آن برای رویارویی با یک بیماری همه گیر آماده می شوند همدلی کنند." "متاسفانه ، این در حال حاضر به یک سناریوی آشنا تبدیل شده است و مردم دانلود کتاب انگلیسی به طور عجیبی به آن نزدیک می شوند." علی رغم افزایش قابل توجه زمان مطالعه ، این مطالعه نشان داد که خرید کتاب انگلیسی بسیار مشابه نیست. 25٪ از مردم می گویند بیشتر از قبل كتاب خریده اند و 18٪ كمتر از قبل كتاب خریده اند و بیشتر مردم دانلود کتاب انگلیسی دلیل این كاهش را ناتوانی در مراجعه به كتابفروشی های فیزیكی می دانند. واتراستونز گفت که فروش قرنطینه آن مطابق با بررسی Nielsen Book Review بوده و داستان های جنایی از پرفروش ترین کتاب ها بوده اند. "بهترین ها" ساخته کندیس کارتی ویلیامز ، "جایی که خرچنگ ها می خوانند" از دلیا اونز ، "خانه هلندی" ساخته پچ و "دختر ، زن ، دیگران" ساخته برناردین اواریستو از جمله پرفروش ترین های وی بودند. لینک منبع
آخرین مطالب