قانون 7: تحقیق و مصاحبه
یک کتاب علمی معمولی 250 صفحه ای شامل 75000 کلمه است. اگر موافقت می کنید اولین پیش نویس را در 18 ماه تحویل بگیرید ، به طور متوسط در حدود 1000 کلمه در هفته انجام می شود. با این حال ، در پشت این کلمات کوه تحقیق و مصاحبه نهفته است. بسته به تمرکز کتاب ، شاید لازم باشد از بایگانی ، روزنامه و زندگی نامه کاوش کنید یا حتی شبیه سازی ها را اجرا کرده و داده ها را تحلیل کنید. هنگام تحقیق در مورد یک موضوع ، ارزش آن را دارد که منبع اصلی را در صورت امکان ردیابی کنید. درست همانطور که واقعیت ها در مقالات آکادمیک می تواند در طول چندین نقل قول گمراه شود [ 10 ] ، نقل قول ها و داستان های مشهور ممکن است آخرالزمانی به نظر برسد [ 11 ].
این کمک می کند تا با افرادی که در حوزه موضوع کتاب شما درگیر هستند مصاحبه کنید. شغل شما ممکن است در اینجا به نفع شما باشد: محققان می توانند خوشحال تر از یک روزنامه نگار با همکار دانشگاهی صحبت کنند. با این وجود ، پیروی از رویه روزنامه نگاری خوب هنوز هم مهم است. مصاحبه ها باید در ضبط باشد و شما باید مکالمات خود را ضبط کنید تا از نقل قول های دقیق اطمینان حاصل شود [ 12 ]. تحقیق ، مصاحبه و نوشتن تلاش زیادی می کند که باید در برابر کار دانشگاهی متعادل باشد. مدیریت زمان خوب ضروری است: عصرها ، آخر هفته ها و تعطیلات برای کتاب را اختصاص دهید. در تجربه من ، یک روز خوب برای نوشتن حدود 500 تا 1000 کلمه اضافه می کند.
http://tinyurl.com/u8deyfd
https://rebrand.ly/mm032a2
https://bit.ly/3c8uSI6
https://xip.li/pdo3CE
https://is.gd/pfJ8uy
https://v.gd/Spq0Rh
https://v.ht/z24Q
https://plink.ir/rODwN
https://u.nu/fqkj8
یک کتاب علمی معمولی 250 صفحه ای شامل 75000 کلمه است. اگر موافقت می کنید اولین پیش نویس را در 18 ماه تحویل بگیرید ، به طور متوسط در حدود 1000 کلمه در هفته انجام می شود. با این حال ، در پشت این کلمات کوه تحقیق و مصاحبه نهفته است. بسته به تمرکز کتاب ، شاید لازم باشد از بایگانی ، روزنامه و زندگی نامه کاوش کنید یا حتی شبیه سازی ها را اجرا کرده و داده ها را تحلیل کنید. هنگام تحقیق در مورد یک موضوع ، ارزش آن را دارد که منبع اصلی را در صورت امکان ردیابی کنید. درست همانطور که واقعیت ها در مقالات آکادمیک می تواند در طول چندین نقل قول گمراه شود [ 10 ] ، نقل قول ها و داستان های مشهور ممکن است آخرالزمانی به نظر برسد [ 11 ].
این کمک می کند تا با افرادی که در حوزه موضوع کتاب شما درگیر هستند مصاحبه کنید. شغل شما ممکن است در اینجا به نفع شما باشد: محققان می توانند خوشحال تر از یک روزنامه نگار با همکار دانشگاهی صحبت کنند. با این وجود ، پیروی از رویه روزنامه نگاری خوب هنوز هم مهم است. مصاحبه ها باید در ضبط باشد و شما باید مکالمات خود را ضبط کنید تا از نقل قول های دقیق اطمینان حاصل شود [ 12 ]. تحقیق ، مصاحبه و نوشتن تلاش زیادی می کند که باید در برابر کار دانشگاهی متعادل باشد. مدیریت زمان خوب ضروری است: عصرها ، آخر هفته ها و تعطیلات برای کتاب را اختصاص دهید. در تجربه من ، یک روز خوب برای نوشتن حدود 500 تا 1000 کلمه اضافه می کند.
http://tinyurl.com/u8deyfd
https://rebrand.ly/mm032a2
https://bit.ly/3c8uSI6
https://xip.li/pdo3CE
https://is.gd/pfJ8uy
https://v.gd/Spq0Rh
https://v.ht/z24Q
https://plink.ir/rODwN
https://u.nu/fqkj8
https://clck.ru/Mvnoo
http://ulvis.net/QRLU
https://cutt.ly/0tCJDIH
https://shrtco.de/N5M3d
http://tny.im/FDee
منبع : https://t2m.io/AubxX0z7="https://clck.ru/Mvnoo">https://clck.ru/Mvnoo
http://ulvis.net/QRLU
https://cutt.ly/0tCJDIH
https://shrtco.de/N5M3d
http://tny.im/FDee
منبع : https://t2m.io/AubxX0z7
پزشکی و سلامت | دانلود رایگان کتاب
مقالات مشابه
- چگونه 'هنر از دست رفته' تنفس می تواند تاثیر خواب و انعطاف پذیری
- مرد کشته شده در افسر-درگیر تیراندازی در ساحل طولانی
- آخرین Coronavirus
- یک پزشک در برابر خطاهای پزشکی و نقص در سیستم است که ایجاد اشتباهات
- جو بایدن کمپین در خط در کارولینای جنوبی
- دموکرات ها طرح اصلاح کنوانسیون در میان Coronavirus نگرانی
- گوام مردم ناراضی مسکن آمریکا ملوانان از Coronavirus-آمار ناو هواپیمابر
- دموکرات ها می خواهند John Wayne به نام مجسمه گرفته شده فرودگاه
- ما خیریه بازسازی عملیات پس از اینکه مرکز تنها منابع قرارداد
- بالا 10 نکات بازاریابی اینترنتی برای مبتدیان