عینک آفتابی صاایران برای بهترین های بازار

با راهنمای مفید ما در انتخاب سایه ها از محافظت از peepers خود محافظت کنید. rows_of_sunglasses ماریانا لانگم

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399


با راهنمای مفید ما در انتخاب سایه ها از محافظت از peepers خود محافظت کنید.
rows_of_sunglasses
ماریانا لانگمیر
ماریانا لانگمیر
کیت براون
کیت براون
آخرین بروزرسانی: 11 ژوئن 2019
بسیاری از ما می دانیم که ضد آفتاب و کلاه برای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش در خارج از منزل چقدر مهم هستند ، اما یک جفت عینک آفتابی مناسب نیز به همان اندازه مهم است. و هنگام خرید سنی های جدید ، کمبود گزینه ای وجود ندارد.

می توانید بر روی سایه های گران قیمت طراح چسبان بزنید ، یک جفت از فروشگاه مورد علاقه خود بگیرید ، یا به دنبال برخی از ارزان فروشی ها در شیمیدان محلی یا ایستگاه خدمات خود باشید. اما عینک آفتابی یک محصول بهداشتی پیشگیرانه است و همه آنها به یک اندازه ایجاد نشده اند.

عینک آفتابی صاایران

این راهنما به شما توصیه می کند که هنگام خرید عینک آفتابی به دنبال چه چیزی باشید. هیچ بررسی فعلی درباره این محصول وجود ندارد.

عینک آفتابی محافظت کننده حیاتی است
قرار گرفتن در معرض مکرر در معرض اشعه ماوراء بنفش می تواند تعدادی از مشکلات جدی (و به طور جدی چشمی) چشم ایجاد کند ، از جمله آب مروارید ، پاتریژیوم (رشد بیش از حد بافت از سفیدی چشم روی قرنیه) ، کراتوپاتی خورشیدی (ابری قرنیه) ، سرطان ملتحمه و سرطان پوست پلک ها.

و همان محافظت از چشم کودکان در برابر آفتاب با عینک آفتابی بسیار مهم است (به محض اینکه بتوانید آنها را متقاعد کنید که آنها را روشن نگه دارید)؛ قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش در دوران کودکی به مشکلات پوستی بعد از زندگی مربوط می شود و احتمالاً برای چشم ها یکسان است.

استانداردهای عینک آفتابی و دسته های لنز
فریم های طراح می توانند تا 200 دلار به بالا هزینه کنند ، اما نیازی نیست که یک هفته حقوق را برای یک جفت سایه صرف کنید که چشم شما را از تابش خیره کننده و از همه مهمتر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. از ژوئیه سال 2019 ، تمام عینک آفتابی فروخته شده در استرالیا باید مطابق استاندارد استرالیا / نیوزیلند AS / NZS 1067.1: 2016 تست و برچسب گذاری شود.

استاندارد اجباری شامل عینک آفتابی بدون نسخه است که در یک قاب دیدنی ، آفتاب ضد آفتاب و سایبان های یک تکه ، عینک آفتابی از نوع کلیپ و لغزش ، عینک آفتابی کودکان ، عینک آفتابی کودکان ، عینک مد و عینک آفتابی با نور نصب شده است.

نحوه خرید بهترین عینک آفتابی

هنگام خرید عینک آفتابی ، به دنبال یک دسته لنزهای حداقل 2 یا ترجیحا 3 باشید. در زیر AS / NZS 1067.1: 2016 ، عینک آفتابی و عینک های مد به عنوان یکی از موارد زیر طبقه بندی می شوند:

دسته بندی لنز 0: عینک های مد این عینک آفتابی نیستند ، زیرا توانایی بسیار کمی در کاهش تابش نور خورشید دارند. آنها حفاظت محدود یا بدون اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهند.
دسته لنز 1: عینک مد مانند لنزهای دسته 0 ، این عینک آفتابی نیستند. با این حال ، آنها محدود کننده کاهش تابش نور خورشید و برخی از محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند. عینک های مد با لنزهای دسته 1 برای رانندگی در شب مناسب نیستند.
لنز دسته 2: عینک آفتابی این عینک آفتابی سطح متوسطی از کاهش تابش خورشید و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را فراهم می کند.
دسته 3 لنز: عینک آفتابی این عینک آفتابی سطح بالایی از کاهش تابش نور خورشید و سطح خوبی از محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را فراهم می کند.
دسته لنز 4: عینک آفتابی این عینک آفتابی مخصوص مواد هستند که سطح بسیار بالایی از کاهش تابش نور خورشید و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را فراهم می کنند. هرگز هنگام رانندگی آنها را نپوشید.
هنگام خرید عینک آفتابی ، به دنبال یک دسته لنز حداقل 2 یا ترجیحاً 3 باشید

علاوه بر طبقه بندی های پنج طبقه بندی فوق ، استاندارد اجباری همچنین عدسی های فتوکرومیک را نیز تحت عنوان لنزهای متغیر رنگ شناخته می کند که بسته به خاصیت انتقال آنها (یعنی توانایی آنها در کاهش تابش نور خورشید و میزان اشعه ماوراء بنفش) ممکن است برای رانندگی در شب مناسب نباشد. حفاظت).

درباره خرید عینک آفتابی چه چیزی را باید بدانیم
عینک آفتابی دور آن را ببندید
این سبک ممکن است همیشه شیک ترین نیست ، اما آنها ایمن ترین هستند زیرا محافظت اشعه ماوراء بنفش بیشتری را در لبه های صورت ایجاد می کنند (و هر چند وقت یک بار به سبک خود باز می گردند - شما از این روند جلوتر خواهید بود!) .

با یک رنگ تیره فریب نخورید
لنزهای تاریک لزوما محافظت اشعه ماوراء بنفش را ارائه نمی دهند.

قطبش
لنزهای قطبی معمولاً قیمتی بالاتری دارند و به کاهش درخشش کمک می کنند. اما آنها ضروری نیستند ، مگر اینکه وقت زیادی را در بیرون از منزل در شرایط پر تابش ، مانند آب ، صرف کنید.

هزینه
عینک آفتابی در بسیاری از نقاط قیمتی قرار دارد ، از تغییر جیب تا صدها دلار. فرقی نمی کند که شما خرج کنید - اگر مطابق با استاندارد باشد و دارای یک دسته لنز از 2 یا 3 باشد ، آنها کار را انجام می دهند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن