بهینه سازی موتور جستجو - پنج روش برای افزایش خود را بهینه سازی موتور جستجو

[ad_1] هنگامی که شما یک وب سایت یکی از چیزهایی که شما باید اگر شما در حال رفتن برای زنده ماندن در ترافیک است

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399
[ad_1]

هنگامی که شما یک وب سایت یکی از چیزهایی که شما باید اگر شما در حال رفتن برای زنده ماندن در ترافیک است و بهترین نوع ترافیک است که شما می توانید طبیعی ترافیک. دو دلیل برای این هستند که شما را هدف قرار ترافیک به سایت شما و ترافیک نبود برای پرداخت می شود. ممکن است دشوار اما, برای دیدن وب سایت شما در بالای نتایج جستجو با کلمات کلیدی شما. در اینجا پنج راهنمایی موتور های جستجو بهینه سازی راهنمایی شما می توانید استفاده کنید به منظور جلب ترافیک به وب سایت خود را با افزایش رتبه بندی.

متا تگ ها

هنگامی که شما در حال نوشتن در تگ های متا خود را (خود را در تگ عنوان و تگ توضیحات) شما نیاز به قرار دادن کلمات کلیدی در آنها معمولا در نزدیکی آغاز و بیش از یک بار. مطمئن شوید که شما با استفاده از این کلمات کلیدی از آنجا که موتورهای جستجو را با استفاده از برجستگی آن چگالی و وزن به تعیین که در آن سایت رتبه بندی خواهد شد.

- کلید واژه ها برجسته است چگونه اولیه شما با استفاده از کلمه کلیدی خود را.
- چگالی کلمه کلیدی نسبت است که در آن کلمه کلیدی استفاده می شود در میان کلمات دیگر
- کلید واژه ها وزن است که چگونه بسیاری از زمان شما با استفاده از یک کلمه کلیدی و یا عبارت در صفحه است.

هنگامی که شما در حال صحبت کردن در مورد بهینه سازی موتور جستجو, مطمئن شوید که شما لازم نیست کلید واژه ها مسائل و جلوگیری از استفاده از کلماتی مانند "یا" و "" و "و".

باید لینک های ناوبری در سمت راست یا پایین سمت چپ هرگز از صفحه

آیا می دانید که موتورهای جستجو خوانده شده وب سایت خود را از بالا سمت چپ به پایین سمت راست ؟ هنگامی که شما در حال صحبت کردن در مورد SEO موتورهای جستجو به طور کلی ترجیح می دهد برای اولین بار 100 کلمه در یک صفحه بنابراین شما نمی خواهید آنها را به جاوا اسکریپت یا لینک های ناوبری. مطمئن شوید که کلمات کلیدی خود را در تگ عنوان به عنوان به خوبی.

آیا تگ Alt در تصاویر خود را

هنگامی که شما در حال انجام بهینه سازی وب سایت به یاد داشته باشید که عنکبوت موتور جستجو قادر به خواندن تصاویر و عکس. عنکبوت تنها می دانم آنچه شما تصویر/تصویر است که با خواندن آن تگ alt. شامل کلمات کلیدی در خط اچ تی ام ال, بنابراین شما می توانید وب سایت خود را بهبود کلمه وزن و چگالی.

محل کلمات کلیدی در پایین صفحه

هنگامی که شما در حال صحبت کردن در مورد SEO و بهینه سازی وب سایت شما نیاز به یاد داشته باشید که عنکبوت نگاهی به کلمات در آغاز و پایان متن و اولویت بیشتر به آنها. هنگامی که شما در حال انجام مقاله نوشتن کلمات کلیدی باید استفاده برجسته در این مناطق است. محل نمی جاوا اسکریپت یا لینک های ناوبری در پایین صفحه اگر شما می خواهید رتبه بندی موتور جستجو بالا. یکی دیگر از روش بهینه سازی موتور جستجو است که به جای کلمات کلیدی پس از تاریخ کپی رایت از صفحه خود را.

متون لنگر

چه لنگر لینک ؟ آن را واقعی لینک کردن متن در یک وب سایت; این چیزی است که یک بازدید کننده کلیک بر روی آنها را به این صفحه می خواهند. داشتن بسیاری از لینک ها که مربوط به وب سایت شما می تواند تاثیر زیادی بر روی SEO شما رتبه بندی. مطمئن شوید که متن لنگر شامل کلمات کلیدی/عبارات.

شما ممکن است فکر می کنم که جستجوگرها موثر است دشوار برای رسیدن به. با این پنج نکته شما می توانید به راحتی تاثیر خود را در رتبه بندی موتور جستجو.

[ad_2]
آخرین مطالب