بهترین مارک لوسیون بدن زنانه

هنگامی که صحبت از تناسب اندام و سلامتی می شود ، بیشتر بچه ها درباره پوست نرم فکر نمی کنند ، اما پوست شما بزر

توسط MINERALNEWS در 24 فروردین 1399


هنگامی که صحبت از تناسب اندام و سلامتی می شود ، بیشتر بچه ها درباره پوست نرم فکر نمی کنند ، اما پوست شما بزرگترین عضو بدن شما است . مهمتر از همه ، این بخشی جدایی ناپذیر از راه خلاص شدن بدن از سموم سمی که شما می خورید یا تولید می کنید - مانند اوره ، که یک نمک است.

همچنین ، به دلیل اینکه در بیرون است ، در معرض عناصر ، خاک و آلودگی قرار دارد. پوست شما هر روز ضرب و شتم جدی می گیرد. خشک ، خنک ، خشن است و در بعضی موارد حتی با سرد شدن هوا حتی ممکن است تقسیم شود. پوست ضعیف ، در واقع می تواند دریچه‌ای برای بیماری باشد ، درست مثل سینوسهای خیلی خشک. از پوست خود به عنوان بهترین میدان نیرو برای محافظت در برابر جهان نامرئی میکروب ها و میکروب ها استفاده کنید.

بنابراین ، چرا ما از این ارگان شگفت انگیز مراقبت بهتری نمی کنیم؟

به نظر می رسد نوعی مجتمع مردانگی یقه آبی وجود دارد که مردان واقعی عرق می کنند ، کثیف می شوند و حتی وقتی تمیز هستند ، خشن هستند. بخش بزرگی از آن تصویر مزخرف نر غربی است که در دهه 1930 پرورش داده شد ، اما زمان آن رسیده است که از این طایفه رها شویم.

از اکثر خانمها سؤال کنید و آنها به شما خواهند گفت که اگرچه ممکن است معامله گر نباشد ، بچه هایی که می خواهند نزدیک بو و احساس خوبی باشند و از بدن خود مراقبت می کنند. در زیر لیستی با دستی از 13 بهترین لوسیون برتر برای آقایان وجود دارد تا پوست شما را نرم ، سالم و در شرایط عالی نگه دارد.

بهترین مارک لوسیون بدن زنانه

  1. لوسیون هیدراته کننده لوازم ضروری مردانه GOLD BOND ULTIMATE GOLD BOND

لوسیون ضروری روزمره مردان باند طلا ، لوسیون 14.5 اونس مردانه برای بدن و دستان

از اینجا خریداری کنید

اگر به دنبال بالای ابزار خط در بطری هستید ، تلاش شما به پایان رسیده است. Gold Bond برای مردان ، لوسیون هایی به معنای واقعی کلمه از دست ، صورت و پاهای خود که به سرعت جذب می شوند ، سبک وزن می کند و باقی مانده روغنی در پشت خود باقی نمی گذارد. بعلاوه ، آن را با یک عطر و بوی سبک و تازه تزئین می کند که با چی شما روبرو نمی شود.

با هفت مرطوب کننده باورنکردنی ، Ultimate Gold مانع رطوبت مؤثر در برابر عناصر خشک کننده برای 24 ساعت کامل می شود. حتی وقتی روزانه حوله را پرتاب می کنید ، حتی در خواب نیز به کار خود ادامه می دهد ، مرطوب کننده است ، این یکی از مواقعی است که بدن شما بیشترین رطوبت را از دست می دهد.

x13 بهترین لوسیون بدن برای مردان - پوست خود را مرطوب کنید

  1. لوسیون 3 در 1 LUBRIDERM برای مردان

لوسیون غیرمترقبه 3 در 1 مردانه Lubriderm غنی شده با آلوئه تسکین دهنده برای بدن و صورت ، مرطوب کننده اصلاح کننده بدون چربی پس از اصلاح ، بدون عطر ، 16 fl. اوز

اینجا را خریداری کنید

در اینجا لوسیون دیگری عالی وجود دارد که پوست شما را در تمام طول روز نرم و مرطوب نگه می دارد. Lubriderm یک نام برای محصولات مراقبت از پوست با کیفیت بالا و مقرون به صرفه دارد که مطابق انتظارات شما عمل می کند. با استفاده از فرمول غنی شده آلوئه ، این لوسیون مواد معدنی مهمی از جمله روی و مس را مستقیماً به پوست شما منتقل می کند و به مرور باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و نرمی می شود.

از آنجا که به طور خاص تهیه شده است تا سریع جذب شود ، باعث ایجاد یک لوسیون بعد از اصلاح و همچنین درمان های روزانه می شود.

  1. لوسیون مردانه فرمول کره کاکائو پالمر

لوسیون مرطوب کننده بدن و صورت مردانه فرمول کاکائو Palmer's ، 13.5 اونس (بسته 2)

خرید آن را اینجا

کره کاکائو مدتهاست که در مراقبت از پوست به دلیل خاصیت مرطوب کننده و درمانی فوق العاده ای از آن استفاده می شود. راز سطح بالای استرول های گیاهی ، چربی های سالم و مواد مغذی موجود در کره است که یک محصول طبیعی فرایند دوتینگ پودر کاکائو است. پالمر به طور تخصصی این مرطوب کننده نرم کننده و طبیعی را با ویتامین E و سایر امولسیون کننده ها ترکیب کرده است تا یک لوسیون فوق العاده قدرتمند برای آقایان ایجاد کند.

همچنین به خصوص برای ایجاد مزایای درمانی این مواد طبیعی بدون احساس چرب یا لکه دار که گاهی می تواند همراه با لوسیون های مرطوب کننده تر باشد ، متعادل است.

  1. لوسیون بدن جک بلک مرطوب

جک بلک - لوسیون بدن مرطوب کننده ، 16 فلز اوز

از این طریق خرید کنید

که آیا برای انجام کارهای روزمره از بین رفته باشید یا اینکه فقط یک نوع چهره و گردن هستید ، نگه داشتن پوست شما مطبوع و عاری از گرد و غبار و پوست مرده برای اصلاح بسیار مهم است. رطوبت خنک لوسیون متوسط ​​شما نیست. در عوض ، حاوی ریز ذرات است که ضمن تمیز کردن پوست ، خاک و مواد زائد را شستشو می دهد و به باز کردن منافذ برای تمیز کردن و تمیز کردن نزدیک تر کمک می کند.

به خصوص در ماه های زمستان ، هنگامی که پوست در خشک ترین و لطیف ترین پوست خود قرار دارد ، برای صحیح شرایط و تمیز کردن قبل از تراشیدن بسیار مهم است. با این کار از تحریک و موهای زائد جلوگیری می شود. چه کسی زمان برای آن ها دارد؟

5- لوسیون پوست خشک کننده و تغذیه کننده حداکثر NIVEA برای آقایان

Nivea برای آقایان حداکثر هیدراتاسیون 3 در 1 مرطوب کننده بدن ، صورت و دست ها ، 13.5 Fl Oz

اینجا بخرید

بخش بزرگی از اینکه چرا زمستان آنقدر سخت روی پوست شما است این است که آن را از توانایی حفظ رطوبت سلب می کند. Nivea یک راه حل برای این موضوع فصلی و یک راه عالی برای حفظ تعادل بهینه از رطوبت در پوست شما در تمام طول سال ارائه می دهد.

لوسیون تغذیه کننده Maximum Hydration آنها به گونه ای طراحی شده است که رطوبت روزانه را با یک فرمول غیر چرب و سریع جذب می کند که پس از اولین استفاده ، به ترمیم بافت پوست آسیب دیده پوست می رود. بعلاوه ، فاقد تمرکز است ، بنابراین می توانید در هر ساعت از روز ، آن را در صورت نیاز روی دست یا بدن اعمال کنید.

  1. اولتراسایت لوسیون بدن پیشرفته MENSCIENCE

لوسیون بدن پیشرفته MenScience Androceuticals، 8 اونس.

اینجا خرید کنید

اکثر بچه ها تمایل دارند که از لوسیون ها خودداری کنند زیرا یک باقی مانده روغنی یا چسبنده روی سطح باقی می گذارند. نه این لوسیون ، عزیزم. این طراحی به خصوص برای جذب سریع و سبک طراحی شده است ، بنابراین شما نمی توانید مانند رول توری در تمام طول روز احساس راحتی کنید.

با این وجود ، تیم MenScience یک لوسیون فرموله کرده است که به شما کمک می کند سد سالم پوستی را در برابر محیط بیرون حفظ کنید. هنگامی که پوست خود را مرطوب و سالم می کنید ، سالم می مانند و به زودی علائم کمتری از پیری را به زودی نشان نمی دهید.

  1. آنتونی لجستیک برای لوسیون دست و بدن آقایان گلیسیرین
    این لوسیون برای بچه هایی که بدون بو بودن به چیزی تسکین دهنده نیاز دارند ، فوق العاده است. این ماده یک دسته از مواد مغذی و روغنهای اساسی برای هر دو دست و بدن را فراهم می کند و به شما کمک می کند تا از منحنی پیری بمانید ، در حالی که در بخش بویایی کوره ها را کاهش می دهد.

لوسیون هایی مانند این یکی برای کمک به ایجاد یک رژیم سالم پوستی هستند که می توانید با آن چسبیده باشید ، زیرا آنها در همه جا آسان هستند و باقی مانده های لثه باقی نمی مانند. پوست سالم یک ماده طولانی مدت برای نگهداری است ، بنابراین حفظ خاصیت ارتجاعی و نرمی مهم است.

  1. همه لوسیون برای هر مرد سرو و مرکبات

لوسیون برای هر مرد ، سرو و مرکبات ، 32 Fl Oz (1 تعداد)

اینجا را خریداری کنید

اگر به دنبال لوسیون هستید که به راحتی رایحه ای دارید اما می توانید در پس زمینه یا ادکلن بایستید ، این لوسیون را توسط همه امتحان کنید. این کاملاً عاری از پارابن ، پلی استات و سایر مواد شیمیایی خشن است که می تواند به پوست شما آسیب برساند و بدن شما را آلوده کند.

همچنین روی حیوانات آزمایش نمی شود ، بنابراین می توانید مقادیر خود را برطرف کنید در حالی که پوست را خشک می کنید. با داشتن روغنهای اساسی مرکبات و سرو همراه با این گیاه مرهم آرامش بخش ، عدالت اجتماعی هرگز بوی خوبی نداده است و شما هم ندارید.

  1. لوسیون بدن مردانه KYOKU FOR MEN
    کیووکو در هر بطری یک لوسیون فرمول منحصر به فرد با سلامت پوست و تعادل کامل بدن به ارمغان می آورد. استفاده از روغنهای اساسی که به منظور ترویج گردش خون عالی و کمک به پوست شما در حفظ سلامت طبیعی خود کمک می کند ، هر مرد می تواند راه پوست سالم و افزایش قدرت را دنبال کند.

آلکالوئیدهای گیاهی تولید کلاژن و بوش سرخ آفریقای جنوبی باعث تحریک پوست می شوند ، در حالی که یک ترکیب مردانه با دقت ادویه و ادویه های شرقی باعث تقویت روحیه و سطح انرژی شما می شود.

  1. لوسیون بدن و مقاومت بدن اضافی وازلین برای آقایان

لوسیون بدن مرطوب کننده بدن وازلین ، قدرت فوق العاده ، 10 فلز اوز

اینجا را خریداری کنید

مردمی در وازلین ، شرکتی که یک نام قابل اعتماد در مراقبت از پوست برای نسل ها بوده است ، لوسیون بدن و لوسیون بدن وازلین فوق العاده قدرت. نه تنها به سرعت محافظت 24 ساعته و بدون مانده چربی به سرعت جذب می شود ، بلکه به مواد مغذی حیاتی نیز کمک می کند تا به بهبودی از نظر خشکی پوست کمک کنند.

هنگامی که زمستان عوارض خود را روی پوستهای حساس یا آن چیزی که بطور معمول در معرض باد ، سرما و آفتاب است قرار می دهد ، برای راه حل کارآمد به وازلین مراجعه کنید. این فرموله شده است که بدون عطر محافظت می کند ، بنابراین می توانید آن را هر زمان که لازم باشد بکار ببرید.

  1. مرطوب کننده بدن BILLY JEALOUSY SAKE BOMB

Billy Jealousy Signature Sake Bomb Every Day مرطوب کننده بدن برای مردان ، 16 اوز.

در اینجا

بخرید و با استفاده از این مرطوب کننده دلپذیر که فقط برای آقایان طراحی شده است از مد فیوژن یادداشت کنید. بیلی حسودی آخرین مدل های شیک و مرطوب کننده را با Sake Bomb به شما ارائه می دهد. این ماده به ویژه برای تازه کردن و جوانسازی پوست خسته با استرهای جوجوبا که سلولهای مرده پوست و روغنهای نعناع را از بین می برد ، برای تحریک و وضعیت کل بدن شما طراحی شده است.

مریم مریم گلی را برای شما با رطوبت جدید تطهیر و تیز می کند و شما را برای هر روز که راه خود را پرتاب کند احساس آمادگی می کند.

  1. لوازم آرایشی پوست CLINIQUE برای مردان لوسیون M
    برای کسانی از شما که توسعه روال را دوست دارند ، Clinique'a M Lotion را اضافه کنید ، یک فرمول ویژه مخصوص آقایان. سبک وزن است و باقی مانده روغنی را بر روی صورت یا گردن شما نمی گذارد. آنچه انجام خواهد داد این است که به پوست شما درخشش تازه و سالم می بخشد. به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از کارهای روزمره پوست شما ، M Lotion ابزاری قدرتمند برای حفظ رطوبت طبیعی پوست و ارائه علائم پیری به شما ارائه می دهد.

چیزهایی که اغلب بر روی صورت و گردن شما صورت می گیرد - مانند کشش ، چروک و شل شدن پوست اطراف خط فک و زیر چانه چیزهای گذشته است. بنابراین ، از محصولاتی که از قدرت و درخشندگی طبیعی پوست محافظت و تقویت می کنند ، از شهرت عالی Clinique استفاده کنید.

  1. باکستر کالیفرنیا دست و بدن را مرطوب می کند
    باکستر از کالیفرنیا این لوسیون بسیار سبک و زیبا را به شما ارائه می دهد که بدون مرطوب کردن یک مانده چربی ، مرطوب کننده است. باكستر براساس كره شيا ، ماده اي كه مدتي طولاني از آن مرطوب كننده برتر و بدون باقيمانده سنگين است ، روغن هاي اساسي را از گل هاي آفتابگردان ، گلرنگ ها و کف دست ها اضافه مي كند.

فرمول آنها یک راه حل واقعاً برتر و از نظر گیاه شناسی برای پوست های خشک به ارمغان می آورد. این لوسیون دست و بدن پاسخ مناسبی برای نیازهای مرطوب کننده شما است. همچنین بدون عطر و به اندازه کافی سبک است تا هر زمان که بخواهید مورد استفاده قرار گیرد.

گزارش این آگهی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن