محتوای پژوهشی منتشر کنید
وبلاگ نویس ها و مقاله نویس ها ،
عاشق اطلاعات هستند.
و اگر بتوانید آنها را با یک آمار ، نظرسنجی یا مطالعه جذب کنید ، می توانید از آن ها لینک دریافت کنید.
به عنوان مثال ما در سال 2019 ، 5 قطعه محتوای پژوهشی منتشر کردیم.
و این 5 قطعه محتوا ، باعث دستیابی به 2243 بک لینک ، 17199 اشتراک و 202345 هزار بازدیدکننده شد.
نکته منفی در محتوای پژوهشی این است که نیاز به تلاش بیشتری نسبت به پیاده سازی یک پست لیست یا مطالعه موردی دارد.
اما وقتی درست انجام شود ، تلاش اضافی می تواند منجر به نتیجه موثرتر نیز شود و با درست پیش رفتن کارها دیگر نیازی هم به کار و تلاش بیشتر نباشد.
محتوای بصری ایجاد کنید ( مخصوصاً تصاویر مفهومی)
محتوای بصری نیز همانند ویدیو ، به سرعت در حال رشد می باشد.
در حقیقت ، یک بررسی جدید نشان داد که 87.5 درصد از بازاریابان در بیشتر اقدامات و تلاش های خود برای بازاریابی محتوا از محتوای بصری استفاده می کنند.
و به لطف سایت های رسانه اجتماعی مانند Pinterest و Instagram ، محتوای بصری در سال 2020 هم شاهد رشد خواهد بود.
چگونه می توانید از این روند به نفع خود استفاده کنید؟
محتوای تصویری بیشتری ایجاد کنید … ” به خصوص تصاویر و ویژوال های مفهومی (Concept Visual) “
بر اساس تجربه ها ، ویژوال های بصری می توانند درست همانند ایفوگرافیک ها عملکرد خوبی داشته باشند.
( طرح های بصری مفهومی ، تصاویری هستند که دیگر سایت ها می توانند به راحتی آنها را در محتوای خود قرار دهند. زمانی که این کار را انجام می دهند ، تحت قالب بک لینک به سایت شما برمی گردد. )
به عنوان مثال ، در اینجا یک تصویر ساده وجود دارد که در در یکی از راهنماهای سایت backlinko گنجانده شده است:
و از آنجا که این تصویر مفهوم پیچیده ای را توضیح می دهد ، مردم دوست دارند که آن را در محتوای خود قرار دهند:
در حقیقت ، این محتوای بصری مفهومی به تنهایی بیشتر از 20 بک لینک برای سایت backlinko ایجاد کرده است.
ترغیب کنید که در انجمن ها و کامنت گذاری ها شرکت کنند
آیا نظرات وبلاگ به رتبه بندی شما کمک می کند ؟
به نظر می رسد ، پاسخ این سوال “بله” است.
در حقیقت گوگل اظهار داشت انجمن موجود در سایت ( نظرات وبلاگ) می تواند به رتبه بندی شما کمک زیادی بکند.
سال پیش ، گری ایلیس کارمند گوگل اعلام کرد که
” نظرات مربوط به مطالب ، عملکرد بهتری نسبت به اشتراک اجتماعی در دریافت سیگنال تعاملی برای سئو دارند.”
به عبارت دیگر ، گوگل می خواهد ببیند که آیا شما یک اجتماع فعالی در سایت خود دارید یا نه. حتی ممکن است که آنها در سال آینده ، به این سیگنال رتبه بندی توجه بیشتری بکنند.
به عنوان مهمان بک لینک پادکستی ایجاد کنید
پادکست ها یکی از روش های محبوب برای ایجاد لینک می باشند.
این همانند پست گذاری مهمان است. فقط کار خود را انجام دهید و آنچه می دانید را به اشتراک بگذارید که در نهایت یک بک لینک شیرین به دست می آورید:
محبوبیت پادکست در حال رشد است. در حقیقت ، 90 میلیون آمریکایی هر ماه حداقل به یک پادکست گوش می دهند (این رقم در مقایسه با سال گذشته 26٪ افزایش پیدا کرده است).
این به معنای این است که احتمالاً در سال آینده موقعیت های بیشتری برای شما وجود دارد که بتوانید از پادکست ها لینک دریافت کنید.
صفحات زامبی را تعمیر کنید
این یکی از تکنیک های معدودی است که احتمالاً همیشه کاربرد دارد.
هر سایتی دارای صفحه هایی می باشد که هیچگونه ارزش و اعتباری برای آن سایت ندارند . که اصطلاحاً به آنها صفحات زامبی گفته می شود.
به صورت واضح تر:
باید گفت که اگر تعداد صفحه های زامبی سایت انگشت شمار باشد ، مسئله زیاد جدی نمی باشد.
اما وقتی صدها صفحه زامبی دارید ، چه می شود؟
این می تواند سئوی کل سایت شما را پایین بیاورد.
به عنوان مثال ، Joe Robinson خواننده سایت Backlinko است که آژانس بازاریابی دیجیتال ، Kazu را اداره می کند.
Joe متوجه شد که یکی از مشتریانش 76 مقاله کم حجم و بی کیفیت در سایت خود دارد:
بنابراین ، او برخی از این مقاله ها را در راهنمایی های عمیق خود ادغام کرد…
و بقیه ی آنها را حذف کرد یا برای اهداف دیگر استفاده کرد.
بعد چه اتفاقی افتاد؟
میزان ترافیک ارگانیک او به مدت 30 روز ، 16.23 درصد افزایش یافت:
و زمانی که گوگل صفحات زامبی را از ایندکس خود حذف کرد ، این افزایش ترافیک ادامه یافت.
تنها برای Joe این اتفاق نیفتاد.
مشتری Alan Boyd یک شرکت توریستی خارج ازPalm Beach فلوریدا است.
و او به سرعت متوجه شد که این سایت دارای 50 صفحه زامبی می باشد:
بنابراین ، او مطالب این 50 صفحه را به 4 قسمت طبقه بندی کرد:
و این تاکتیک به تنهایی ، ترافیک جستجو را به اندازه 36.9 درصد افزایش داد.
یک مثال دیگر:
bart ، شرکت طراحی وب سایت Readz را مدیریت می کند.
در گذشته ، بارت فقط به خاطر اینکه وظیفه خود را به جا بیاورد ، به انتشار محتوا می پرداخت.
و سایت خود را از تعداد زیادی پست بی کیفیت پر کرد:
سپس ، در اوایل سال جاری 45 پست وبلاگ بی کیفیت را حذف کرد.
در ابتدا ، ترافیک سایت او افت کرد.
اما با شروع این الگوریتم ، ترافیک ارگانیک او به سرعت ، 32 درصد افزایش یافت:
موفق باشید