جوانان در بازداشت باید منتشر شود به کاهش coronavirus خطر طرفداران می گویند

او 16 ساله بود گریه مادرش گفت: هنگامی که به صبح روز شنبه از لس آنجلس اطفال سالن. بازديد خانواده بودند که به حا

توسط MINERALNEWS در 28 اسفند 1398

او 16 ساله بود گریه مادرش گفت: هنگامی که به صبح روز شنبه از لس آنجلس اطفال سالن. بازديد خانواده بودند که به حالت تعلیق به علت coronavirus او گفت: او در 10 دقیقه مکالمه.

برای بیش از نه ماه لینا که تنها با ارائه نام میانی او برای محافظت از حریم خصوصی فرزند خود سفر کرده بود پسر خود را عملا در هر آخر هفته. او دچار افسردگی و جلسات خود را به یک نقطه روشن در غیر این صورت زمان دشوار است.

"او احتمالا نمی خواهید برای شاد بودن بقیه هم او را در وجود دارد," او گفت:. "است که لطمه می زند و من به عنوان یک پدر و مادر است. که لطمه می زند قلب من است."

به عنوان coronavirus موارد در ادامه به افزایش و دولت-دستور محدودیت فلج زندگی روزانه در سراسر کشور نوجوانان عدالت طرفداران آنها اصرار به مقامات برای حفاظت از روانی و فیزیکی ایمنی در کالیفرنیا هزاران نفر از بازداشت جوانان است.

تبلیغات

در روزهای اخیر وکیل مدافع باید خار از طریق خود caseloads به دنبال تسریع در انتشار نوجوانان در بازداشت است. آنها نقطه به ویروس " توانایی به سرعت گسترش در مناطق متراکم و خطر است که تعلیق خانواده بازدیدکننده داشته است می تواند خطرناکی منزوی کردن کودکان و حتی بیشتر.

"بودن در این امکانات برای این بچه ها واقعا stressfu l و تنها زمانی که آنها احساس کرده اند هر نوع اجازه پایین گارد خود بود زمانی که آنها بازدید با دوستان و خانواده خود را" گفت: Ji Seon آهنگ رئیس جمهور از اقیانوس آرام نوجوان مدافع, مرکز یک سازمان فراهم می کند که هدایت به اطفال وکلای دفاع در کالیفرنیا است. "به نظر می رسد مانند بسیار سخت معکوس اندازه گیری و فقط یک واقعا غم انگیز ترین چیزی که برای مشتریان ما است."

در نامه دوشنبه به دولت و مقامات محلی آهنگ گروه خواهان آزادی فوری همه جوانان برگزار می شود در شهرستان امکانات که به اعدام محکوم نشده است از اتهام خود را و همه جوانان که به اعدام محکوم شده است و در حال برگزار ویژگی های نقض آزادی مشروط. آن را نیز به نام برای دولت در بخش نوجوانان عدالت امکانات برای آزادی جوانی که نمی خواهد مطرح فیزیکی ایمنی خطر برای جامعه است.

در میان یک سری از توصیه نامه ای گفت که همه دستگیر سازمان باید حرکت به استناد و انتشار برخی جوانان به جای رزرو آنها و به طور بالقوه معرفی به این ویروس به اطفال بازداشتگاه.

تبلیغات

خواسته است به عنوان عدالت کیفری مقامات در تلاش برای تعادل امنیت عمومی با نگرانی های بهداشتی. در روز دوشنبه L. A. شهرستان کلانتر اعلام کرد که آزاد کردن زندانیان خود از زندان و قطع چگونه بسیاری از مردم آن کتاب را بازداشت و به حفاظت از آن قرار دارد در محله های نزدیک.

بازداشت عملیات مانند L. A. شهرستان مشروط وزارت و دولت تقسیم نوجوانان عدالت را به حالت تعلیق در خانواده بازدیدکننده داشته است و تا هنوز نه اعلام کرده است تایید موارد coronavirus در امکانات خود را.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom دفتر بازگشت نیست درخواست برای اظهار نظر در مورد تماس به نسخه نوجوانان. در بیانیه ای در روز سه شنبه L. A. شهرستان مشروط وزارت گفته است که در حال حاضر غربالگری همه جوانان مراجعه کننده به امکانات برای خطر عفونت در زمان پذيرش خواهد بود و همکاری با وکلای مدافع به طوری که کودکان هستند ارسال به اطفال تان هال برای اولین بار نقض آزادی مشروط -- یک تصمیم گیری است که در نهایت در اختیار دادگاه است.

"این گروه در حال همکاری با دادگاه و حقوقی همکاران در روش با خیال راحت به کاهش اطفال جمعیت مستقر در مشروط شدن امکانات از طریق استراتژی های مانند برگزاری اولین بار نقض حقوق بشر در تعلیق" در بیانیه ای گفت:.

شهرستان مقامات گفته اند که این ممنوعیت در بازديد کاربردی برای آخر هفته ویژه و خدمات پس از دادگاه بازديد از خانواده یا گروه های اجتماعی اما که آن را نمی خواهد متوقف-دستور دادگاه و یا قانونی مورد نیاز بازدید از محل مصرف.

"بخش ارزش ملاقات به عنوان یک بخش ضروری از خانواده الحاق," مقامات نوشت: در انتشار اخبار. "جوانان در اطفال امکانات را تمدید تلفن امتیازات برای حفظ تماس با خانواده و عزیزان و همه برنامه نویسی داخلی در این تاسیسات ادامه خواهد داد. در این بخش بررسی خواهد سنجی از گزینه های دیگر برای خانواده ها برای برقراری ارتباط با جوانان خود را مانند ویدئو کنفرانس از جامعه های مختلف مکان است."

این گروه همچنین گفت که در نظر گرفتن مراحل را برای به حداقل رساندن خطر ابتلا به کروناویروس با ارسال نشانه های اضافی حصول اطمینان از دستشویی و چهارم کارکنان تمیز و به خوبی مواجه نگردند و در آوردن بیشتر کارکنان به طور منظم تمیز و ضد عفونی کردن زمینه های مشترک.

اما طرفداران و کارشناسان بهداشت می گویند که به اندازه کافی رفتن نیست. این ویروس در آنها استدلال می کنند بسیاری از فرصت های ورود به بازداشتگاه به عنوان کارکنان می آیند و هر روز.

تبلیغات

"وجود دارد هیچ چیز به ما فکر می کنم که یک COVID-19 نمی تواند گسترش از طریق شلوغ نوجوان مرکز به عنوان به سرعت به عنوان آن می تواند گسترش از طریق یک کشتی کروز گفت:" آن Spaulding استاد اپیدمیولوژی و پزشکی در دانشگاه اموری. "افراد بسیار نزدیک به یکدیگر است. اجتماعی فاصله سخت تر است در شلوغ تسهیلات است."

نامه اقیانوس آرام نوجوان مدافع مرکز خواسته است که جوانان در بازداشت و در انتظار مسکونی قرار بود بلافاصله پس از انتشار به یکی از اعضای خانواده و مسکونی گروه خانه و یا دیگر noncustodial تنظیم. برای جوانان که همچنان در بازداشت به مرکز خواست که شهرستان و دولت توسعه امکانات کامل و آماده سازی طرح که آدرس بهداشت و نگرانی های ایمنی و همچنین نیازهای عاطفی جوانان که جدا از خانواده خود را.

این موضوع تبدیل به یک موضوع فوری برای مدافعان در شهرستانهای مختلف. جین نیومن, دستیار L. A. شهرستان مدافع که نظارت اطفال عملیات گفت که وکلای شده اند بررسی خود را caseloads اول برای مشتریان که پزشکی شکننده اند بدون خشونت جرم شده اند و یا بازداشت نقض فنی و ممکن است واجد شرایط برای انتشار است. او گفت که تیم او در ادامه به شناسایی موارد در حالی که دادگاه به حالت تعلیق درآمد برای چند روز با توجه به این ویروس و امیدوار است که وجود خواهد داشت راه های اضطراری جلسات برای جوانان است.

برخی از وکلای مدافع در حال ارائه حرکات است که استناد به این بیماری همه گیر به عنوان زمینه ای برای انتشار. تاریخ و زمان آخرین جمعه, سامانتا باکینگهام مدیر Loyola Law School را Juvenile Justice درمانگاه ثبت یک حرکت است که اشاره به تعداد موارد شناخته شده این ویروس را در کالیفرنیا و لوس آنجلس و استدلال کرد که او 15 ساله مشتری خواهد بود در معرض خطر بیشتری از ابتلا به این ویروس و افشای دیگران اگر او نگه داشته بودند داخل یک بازداشتگاه.

"نگرانی از این است که آنها در حال رفتن برای قفل کردن بچه ها در سلول های خود را به منظور قرنطینه آنها و رفتن به حادثه" گفت: باکینگهام که مشتری منتشر شد که در آن روز.

نگرانی یکسان در سراسر کشور. در نامه ای به تاریخ مارس 13, سان فرانسیسکو, مدافع منو Raju خواسته که شهر و شهرستان رئیس نوجوانان افسر عفو مشروط ارزیابی همه بازداشت جوانان برای آزادی, آسمان, حکم و قرار دادن یک مهلت قانونی برای خشونت پرهیزی در موارد نقض. او گفت که او با تمرکز بر دنبال انتشار جوانان که به خصوص جوان رنج می برند از بیماریها مانند آسم یا ضعف سيستم ايمنی.

در Santa Clara County, Nisreen یونس یک نوجوان نظارت وکیل در دفتر مدافع گفت که همکاران او مشغول به کار بود با موفقیت با مشروط شدن بخش و دفتر دادستان منطقه برای انتشار در بازداشت جوانی که مطرح نیست یک خطر ایمنی.

"با توجه به این که مدارس را تعطیل و بسیاری از خانواده ها در حال حاضر خانه های عمومی مدافعان این استدلال که بسیاری از جوانان ما در حال حاضر باید نظارت دائم در خانه/جامعه," او نوشت: در بیانیه ای.

تبلیغات

اگر نوجوانان به باقی می ماند زندانی آنها را بیشتر نیاز دارید دسترسی به جهان خارج طرفداران می گویند. کیم مک گیل یک سازمان با عدالت جوانان ائتلاف گفت: مسئولان شهرستان باید با ارائه جوانی با دسترسی به, نامحدود, تلفن رایگان, تماس Akype FaceTime و نهفته به طوری که آنها باقی می ماند می تواند در تماس با خانواده خود را.

در حال حاضر پدر و مادر تنها می تواند صبر کنید. کیمبرلی که کاهش یافته است به افشای نام خانوادگی او را به محافظت از حریم خصوصی او 15 ساله پسر گفت: مسئولان در L. A. شهرستان بازداشتگاه جایی که او ساکن به او فقط یک زن و شوهر از دقیقه به تماس خود را بیش از آخر هفته به او بگویید آنها متوقف خانواده بازدیدکننده داشته است.

هفتگی بازدیدکننده داشته است او گفت: باید اجازه او را برای به روز رسانی پسرش در مورد او و اجازه دهید او را می دانم که او تنها نیست. او گفت که او بدست کمی اطلاعات به طور مستقیم از شهرستان است و نگران سلامت خود را.

"من می دانم که آنها در حال انجام بازدید از, اما من نمی دانم چه چیز دیگری آنها در حال انجام," او گفت:. "آنها مطمئن شوید که هر کس در حال شستن دست های خود را غالبا ؟ آنها به درستی غربالگری آنها در علائم خود را? من هیچ نظری ندارم."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن