بزرگسالان جوانتر به طور فزاینده ای تست مثبت برای Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر به عنوان فعالیت های عادی مانند ناهار خوری, رزومه کاری شده است وجود دارد افزایش د

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

به عنوان فعالیت های عادی مانند ناهار خوری, رزومه کاری شده است وجود دارد افزایش در مواردی مردم در 20s و 30s در جیب در سراسر کشور است. برخی از کارشناسان می گویند این به دلیل کمبود اجتماعی فاصله و ماسک پوشیدن. بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

به عنوان بسیاری از کشور فشار رو به جلو با بازگشایی رو به رشد تعداد شهرها و ایالات متحده در حال پیدا کردن که شیوع کروناویروس در حال حاضر یک جای پا در یک تکه از مردم با مردم در 20s و 30s حسابداری برای سهم بیشتری از جدید کروناویروس عفونت.

جمعیتی تغییر پدید آمده در مناطق با جمعیت های مختلف و رویکردهای سیاسی به این بیماری همه گیر از واشنگتن و کالیفرنیا به فلوریدا و تگزاس. کارولینای شمالی کارولینای جنوبی, آریزونا, ویسکانسین, کلرادو و همچنین تمام گزارش خوشه که نسبت بیشتری از افراد جوان تر از آنها را قبلا دیده است.

کارشناسان بهداشت عمومی گفت: این روند می تواند توضیح داده شده در راه های مختلفی. بیشتر مردم در حال گرفتن coronavirus آزمون. معیارهای که می شود به عنوان به خوبی به عنوان ظرفیت برای آزمون آنها را گسترش داده اند از زمان شروع این بیماری همه گیر. در اوایل به طور کلی تنها مردم با علائم و یا که به طور جدی بیمار می تواند آزمایش در همه.

اما برخی از کارشناسان بهداشت عمومی گفت: افزایش است زیرا برخی از بزرگسالان جوان ممکن است درک آنها کمتر در معرض خطر از پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ و بیشتر احتمال دارد به سرمایه گذاری بازگشت به جامعه به عنوان آن را بازگشایی — که می تواند به معنای رفتن به رستوران و یا گردهمایی های اجتماعی و یا بازگشت به محل کار.

در ایالت واشنگتن شیوع در یک مرکز پرستاری نشانه های این بیماری همه گیر را از ورود در ایالات متحده است. در حال حاضر نزدیک به نیمی از جدید کروناویروس موارد در منطقه سیاتل در حال نشان دادن تا در آن در 20s و 30s با توجه به تحلیل های اخیر دولت داده است.

"این باعث ایجاد یک مخزن بیماری در حال حرکت در اطراف در جمعیت, نهفته, اگر شما خواهد گفت:" جودیت Malmgren متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه واشنگتن و نویسنده این مطالعه که تجزیه و تحلیل واشنگتن مارس و آوریل عصر اطلاعات. "این می تواند سنبله به غیر قابل کنترل سطح در بیشتر از بزرگسالان در معرض بسیار به سرعت."

آنچه که برای اولین بار Malmgren توجه این بود که بستری شدن در بیمارستان در واشنگتن در حال سقوط بودند اما موارد جدید به آینه نیست که کاهش می دهد. حتی بیشتر افراد مسن را مورد آزمایش قرار گرفتند و ميزان عفونت در بزرگسالان جوان ادامه داد: به صعود.

"کلید برای کنترل این ویروس پس از آن در حال اجرا شایع این است که نگاه افرادی که فعال ترین و بیشترین تماس با" او گفت:.

در حالی که همیشه وجود دارد خطر تبدیل شدن به طور جدی بیمار شانس کسی که زیر 40 پایان در بیمارستان بسیار کم است. در واقع میزان بستری برای افرادی که تست مثبت برای coronavirus در 20s خود را تحت 4 درصد با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. برای کسانی که بیش از 60 نرخ راه رفتن تا به بیش از 20٪. این نرخ مرگ و میر برای افرادی که در 20s و 30s بدون شرایط بهداشتی اساسی در مورد 0.1%.

تنظیم بهداشت عمومی پاسخ

برای سلامت عمومی کارگران شتاب از عفونت در بزرگسالان جوان نیاز به یک رویکرد متفاوت نسبت به اوایل این بیماری همه گیر که این استراتژی تا حد زیادی به غرفه گسترش این ویروس در جمعیت مسن و کسانی که بیشتر در معرض این بیماری است.

Malmgren گفت: سلامت عمومی پاسخ در حال حاضر باید متناسب با یک جمعیتی جوان. "آنها هنوز در خواندن رسانه های چاپی. شما باید در رسانه های اجتماعی. شما نیاز به استفاده از جملات کوتاه. شما نیاز به استفاده از بسیار مستقیم, پیام," او گفت:.

در حالت ایده آل, تست نیز موجود است که در آن افراد جوان در حال حاضر جمع آوری نه تنها در دفاتر پزشکان و یا درایو-از طریق تست سایت های, او گفت:.

داستان مشابه در کالیفرنیا. افراد زیر 35 شرکت را تا حدود 44 درصد از عفونت های جدید در دولت که در مقایسه با 29 درصد در ماه گذشته با توجه به تجزیه و تحلیل داده دولت با بیماری های عفونی اپیدمیولوژی جورج Lemp.

این چشم انداز مثبت در موارد مشهود است در هر دو کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان است.

"این بسیار قابل توجه وجود دارد که چنین قوی تغییر" گفت: Lemp مدیر سابق دانشگاه کالیفرنیا HIV/AIDS برنامه های تحقیقاتی. "برخی از که می تواند با توجه به تست خود و هدف قرار دادن افراد جوان است. و آن را نیز به احتمال زیاد با توجه به تغییر در رفتار به عنوان افراد جوان شروع به حرکت به دور از اجتماعی فاصله و سازگار ماسک استفاده کنید."

دولت های محلی و ادارات بهداشت گزارش عصر تفکیک coronavirus عفونت و COVID-19 نفر در راه های مختلفی. بسیاری از همین حالا انتشار اطلاعات در مورد سن با دیگر روزانه معیارهای مانند بستری شدن در بیمارستان. ابتدا در ماه اوت تمام آزمایشگاه های تست برای coronavirus مورد نیاز خواهد بود به گزارش استاندارد اطلاعاتی مانند سن و نژاد برای هر مورد جدید به دولت فدرال است.

"اگر شما این نوع از روند رخ داده در دولت به عنوان بزرگ به عنوان کالیفرنیا آن را احتمالا بسیار قوی منادی این است که در واقع اتفاق می افتد در سراسر کشور بیش از حد" Lemp گفت.

خواستار millennials

به طور فزاینده دولت و رهبران محلی در حال اشاره به روند.

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت به تازگی به نام جوان, بزرگسالان برای افزایش موارد جدید با استناد به گزارش های بسته بندی شده از میله و مردم عدم انجام اجتماعی فاصله.

در Brownsville, Texas, دکتر جوزف مک کورمیک متخصص اپیدمیولوژی با UT بهداشت دانشکده بهداشت عمومی گفت: عفونت های جدید در افراد زیر 35 شات به طور چشمگیری حسابداری برای بیش از نیمی از موارد اخیر در منطقه است.

"ما شاهد تجدید حیات و انتقال و آن را در حال رانده شده توسط افراد جوان تر," او گفت:. او گفت که افراد مسن تر هنوز هم بخش عمده ای از بستری شدن در بیمارستان.

سواحل شلوغ و میله های زندان در نزدیکی شهر رفت و آمد مکرر است "بسیار روشن شواهد" چرا بزرگسالان جوانتر هستند بیمار شدن در جامعه McCormick گفت. "این نسبتا جدید است و من فکر می کنم به این دلیل است که بخشی از جمعیت تصمیم, 'OK, من آزاد هستم,' در حالی که مسن تر است, تفکر, 'کشیدن یک دقیقه صبر کنید من هنوز هم در معرض خطر است.' "

مقامات در یک county Texas حتی لینک سنبله در موارد به افراد جوان شناور در رودخانه است.

در آغاز ماه ژوئن حدود 15% از گرجستان اخبار موارد 18 - 29 ساله. چند هفته بعد که به تعداد افزایش به 27 درصد است.

"وقتی که من از رفتن من تماس افراد جوان که لازم نیست یک ماسک و از آنها بپرسید که چرا. آنها ذهن خود را پدر بزرگ یا مادر بزرگ خود را بیمار می شود?" مک کورمیک گفت.

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis نیز با اشاره به این که شیوع حملات جوان. مردم تحت 37 را تشکیل می دهند و حدود نیمی از دولتی که جدیدتر موارد, او گفت:.

در ویدئویی آنلاین آدرس St. Petersburg شهردار ریک Kriseman بدحجابی وای (نسل است که در حال حاضر حدود سنین 23 تا اواخر 30s) برای نقش خود را در گسترش این ویروس گفت: "زمان آن است که نسل شما شروع به گرفتن این مطلب جدی است."

ولش کن یک شهرستان کمیسر در شهرستان Pinellas (خانه سنت پترزبورگ) در کمپاین های آگاهی عامه کارگردانی در بزرگسالان جوان پس هر کسی زیر این شهرستان کانال یوتیوب او اعتراف کرد.

"یک ایده این است که برای رسیدن به محلی چهره های ورزشی مانند Tampa Bay Buccaneers, رعد و برق, اشعه, و آنها را به بحث در مورد چرا از آن مهم است برای پوشیدن یک ماسک و چرا آن را سرد" ولش گفت. "من دوست دارم برای دیدن تام بردی در ماسک."

در حالی که برخی از کشورها anecdotally دیده بزرگسالان جوان ترک همه گیر احتیاطی یک نظرسنجی اخیر از مردم در نیویورک و لس آنجلس در بر داشت مردم در 20s و 30s بطور گسترده حمایت اجتماعی فاصله و اقدامات دیگر مانند پوشیدن ماسک.

در اواسط ماه مارس کاخ سفید coronavirus هماهنگ کننده دکتر دبورا Birx به نام وای هسته "گروهی که متوقف خواهد شد این ویروس." Dr. Anthony Fauci حتی به نظر می رسد در یک محبوب پادکست به درخواست تجدید نظر به نسل جوان برای کمک به. "شما یک فرد منفعل در این" Fauci گفت. "شما بخش مهمی از فعال برنامه ریزی برای مهار این بیماری همه گیر."

برای رسیدن به این جوان استخدام trendsetters

دکتر انسی ال-صدر استاد در دانشگاه کلمبیا را به پستچی دانشکده بهداشت عمومی گفت: این هنوز روشن نیست که تا چه حد افراد جوان در حال رانندگی جامعه انتقال ویروس اما آن را یک کلید متریک است که بهداشت عمومی سازمان باید زیر است.

"این یک فرصت از دست رفته" او گفت:. "من فکر می کنم افراد جوان می تواند به طور بالقوه بسیار بسیار ارزشمند نقش اگر ما می توانیم انرژی خود را و توجه است."

ال-صدر گفت: بهترین استراتژی این است که به کمک طلب کردن "اعتماد سخنگویان" که می تواند کمک به بسیج یک جمعیت جوان از طریق چنین چیزهایی به عنوان رسانه های اجتماعی به جای تکیه بر همان پیام است که در آینده از مقامات بهداشت عمومی برای ماه می باشد.

"چگونه ما پیدا کردن آن دسته از افراد که افراد جوان امروز می خواهم به تقلید ؟ از پیشگامان است که آنها را به گوش دادن به و به دنبال" او گفت:.

چه به طور فزاینده ای روشن است که افراد جوان می تواند کلیدی برای مهار جامعه انتقال ویروس است.

یک مطالعه از ژاپن به این نتیجه رسیدند که کسانی که در 20s و 30s نقش مهمی در گسترش این ویروس در غیر مراقبت های بهداشتی تنظیمات از جمله رستوران ها, میله, موسیقی مربوط به حوادث و محل های کار است.

"ما نیاز به تغییر کل ما فکر COVID-19 در طول این مرحله از بیماری همه گیر" گفت: دکتر توماس Tsai, یک استاد در دانشگاه هاروارد T. H. Chan دانشکده بهداشت عمومی. "این دشوار است حاوی ویروس و جسمی چون شما افراد جوان که ممکن است قبل از علامت یا خفیف علامتی, که در حال رفتن در مورد زندگی عادی خود و reengaging با جامعه است."

به جای بازگشت به یک مستند Tsai و گفت: مهم این است که به آزمون به طور گسترده ای در دسترس با استفاده از تماس با ردیابی برای پیدا کردن خوشه ها از این بیماری و فشار مردم به پوشیدن پوشش صورت.

"مسلما این است که حتی بیشتر مهم است در حال حاضر چون ما دیگر با انگیزه به دنبال بهداشت عمومی ارشاد با تصاویری از مردم پوشش در خارج از بیمارستان در نیویورک," او گفت:. "آن نیاز به یک رویکرد شخصی تر."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن