جوان رپ پاپ دود کشته در هالیوود هیلز خانه توسط افراد مسلح نقاب دار, پلیس می گویند

پاپ دود افزایش نیویورک رپر بود به ضرب گلوله در یک خانه در تپه های هالیوود در اوایل روز شنبه, منابع اجرای قانون

توسط MINERALNEWS در 30 بهمن 1398

پاپ دود افزایش نیویورک رپر بود به ضرب گلوله در یک خانه در تپه های هالیوود در اوایل روز شنبه, منابع اجرای قانون را تایید کرد.

افسران در پاسخ کسی که پس از تماس از سواحل شرق گزارش داده است که چند مظنون وارد شده بود خود را در لس آنجلس در مدت کوتاهی قبل از ساعت 5 فرد گزارش شده است که حداقل یک مظنون شد و با پوشیدن یک ماسک سیاه و مسلح بود با یک تفنگ دستی گفت: پلیس لس آنجلس سروان. استیو Lurie.

وقتی ماموران وارد در $2.5 میلیون خانه در سال 2000 بلوک هرکول درایو آنها دریافتند 20 ساله خواننده رپ که نام قانونی بشار Barakah جکسون با زخم گلوله.

او گرفته شده بود به یک بیمارستان که در آن او مرده. افسران بازداشت چند نفر در داخل خانه اما آنها بعد از آن منتشر شد. دو تا شش مظنون به فرار از صحنه و تا به حال پیدا نشده است لوری گفت.

تبلیغات

عکس ها و ویدئوها در پاپ دود را Instagram داستان نشان داد او در L. A. گرفتن کوتاه کردن مو در روز سه شنبه و نما با استخر بی نهایت در حیاط خلوت تپه های هالیوود خانه جایی که او اقامت داشت. بعد از آن شب او ارسال شده یک عکس از لس آنجلس افق از آنچه در ظاهر به خانه حیاط خلوت.

رپ مرگ آمد روز پس از دوم mixtape, "دیدار با خواستگاری 2," فرود در شماره 7 در بیلبورد 200 بالا لیست.

دستیابی به موفقیت خود mixtape, "دیدار با وو" منتشر شده در سال گذشته به 280 میلیون جریانهای جهانی است. این مشخصات بالا cameos توسط Nicki Minaj and human rights, با توجه به انتشار اخبار از رپر برچسب Republic Records.

پاپ دود را عمیق, gravelly صدای در "خوش آمدید به حزب" برک آوت خود را تنها در تابستان گذشته به سرعت او را به دست آورده یک نقطه به عنوان یکی از امیدوار کننده ترین خواننده های رپ از بروکلین رشد مته رپ صحنه.

تبلیغات

پاپ دود برنامه ریزی شده بود به کشتی سوار در دیدار با خواستگاری تور ماه آینده با اولیه نشان می دهد در تاریخ 2 مارس در واشنگتن ،



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب