یمن و شورشیان سرکوب به عنوان COVID-19 و شایعات گسترش

قاهره - در تاریکی بدن مشکوک قربانیان coronavirus در حال انجام در سکوت یک پس از دیگری به خاک سپرده شود در چندین

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399

قاهره - در تاریکی بدن مشکوک قربانیان coronavirus در حال انجام در سکوت یک پس از دیگری به خاک سپرده شود در چندین گورستان در شمال یمن. چراغ قوه led به عنوان عزاداران راه خود را از طریق سایه.

اجساد در حال شستشو با مواد ضد عفونی کننده پیچیده در لایه های پلاستیکی و سفید کتانی قبل از اینکه گذاشته و به استراحت در دو متر چاله های عمیق. وجود دارد هیچ کس در اطراف به جز تعداد انگشت شماری از بستگان در ماسک و دستکش و لباسهای سفید. اجتماعات بزرگ مجاز نیست. گوشی امکان پذیر نیست.

قبر سنج و سپاه پاسداران در گورستان هستند هشدار داد به صحبت در مورد علل مرگ و میر. اگر خواسته آنها گفت: می گویند که مرده هستند "ناشناس بدن از جنگ" با توجه به چندین ساکنان و یک گورکن. خانواده ها واقعا هرگز گفت: اگر بستگان خود را از درگذشت coronavirus که اعتقاد بر این است که مقصر است. نتایج آزمون هرگز منتشر شد. این روز مراسم تشییع جنازه آمده به عنوان رسانه های اجتماعی در حال آب گرفتگی با تسلیت و عکس مرده.

Coronavirus در حال گسترش در سراسر یمن یک شهرستان است که ویران پنج سال از جنگ داخلی. جنگ بین ایران-حمایت شورشیان حوثی که کنترل پایتخت یمن و خیلی از کشور های شمالی و ایالات متحده مورد حمایت عربستان سعودی رهبری ائتلاف مبارزه از طرف سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت است.

جنگ در حال حاضر به کشته شدن بیش از 100 ، 000 نفر و میلیون ها نفر آواره. سال از بمباران هوایی و شدید مبارزه با زمین را نابود کرده است هزاران نفر از ساختمان های ترک نیمی از یمن امکانات بهداشتی ناکارآمد است. حدود 18 درصد از این کشور 333 مناطق بدون پزشک است. آب و فاضلاب سیستم های سقوط کرده اند. بسیاری از خانواده ها به خصوص در میان میلیون ها نفر آواره جنگ به سختی می تواند به پرداخت هزینه یک وعده غذایی در روز است.

این COVID-19 همه گیر شده است به اضافه مرگبار تلفات جنگ در یمن فلج کننده سلامت سیستم در حال حاضر در قتلگاه با کمی ظرفیت آزمون کسانی که مشکوک به داشتن ویروس. این کشور دارای بیش از 500 هواکش و 700 تخت ICU در سراسر کشور. وجود اکسیژن سیلندر در هر ماه برای هر 2.5 میلیون نفر است.

این وضعیت تشدید در این کشور تحت کنترل شمال که در آن شورشیان را سرکوب اطلاعات در مورد این ویروس به شدت مجازات کسانی که صحبت کردن در اجرا کمی کاهش اقدامات و ترویج توطئه و ادعا می کند توسط حوثی ها وزیر بهداشت که خود را دانشمندان در حال کار بر روی توسعه یک درمان برای COVID-19 برای ارائه به جهان است.

رسما شورشیان می گویند که تنها چهار مورد از coronavirus تشخیص داده شده اند در مناطق آنها کنترل اما باید در برابر ساخت تعداد موارد مثبت و مرگ و میر ،

"ما نمی نشر اعداد به جامعه به دلیل چنین تبلیغات سنگین و وحشتناک تلفات در افراد سلامت روانی" گفت: Youssef al-پسنديده سخنگوی حوثی وزارت بهداشت در پاسخ به سوالات توسط آسوشیتد پرس.

نظرات خود را می آیند تا دو ماه پس از حوثی ها وزیر بهداشت Taha al-Motawakel رنگ یک تصویر تلخ این کشور و آمادگی برای مقابله با این ویروس و گفت که در برخی از نقطه حوثی مقامات را مجبور به مقابله با 1 میلیون نفر نیاز به بستری شدن در بیمارستان در یک ماه دو دوره است. او گفت: جلسه پارلمان که در یک نقطه پزشکان را مجبور به انتخاب بین آنها را نجات و آنها را به اجازه می میرند.

این است که "میدان جنگ, پزشکی," او گفت:.

سازمان بهداشت جهانی معتقد است که قابل توجهی وجود دارد undercount از مجموع تعداد افراد متاثر از شیوع کروناویروس که مقامات می گویند بیشتر می تواند مانع از تلاش برای به دست آوردن تجهیزات پزشکی مورد نیاز شامل ویروس.

ریچارد برنان که منطقه ای اضطراری مدیر گفت: AP که او معتقد است که COVID-19 مرگ و میر در صدها و موارد مورد در هزار بر اساس آنچه که او شنیده است از تعداد زیادی از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در یمن.

محلی مقامات بهداشت کارگران کمک ساکنان و فعالان اجتماعی که همه صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به بحث در مورد این بیماری همه گیر, می گویند اوضاع در این کشور جنگ زده است که بدتر شدن سریع. محلی اتحادیه های کارگری که خود را حفظ مرگ خود برگه از coronavirus گزارش که 46 پزشکی, کارکنان, 28 قضات و 13 وکلا درگذشت در یک دوره سه هفته ای بین اواسط ماه مه و اوایل ماه ژوئن و بالاتر از حوثی رسمی شمارش.

فقدان اطلاعات در مورد تعداد واقعی افراد آلوده به کروناویروس در تکریت-مناطق تحت کنترل باعث شده است تا گمانه زنی ها در مورد ماهیت بیماری و شورشی در پاسخ به برخورد با عفونت و مرگ و میر تنها اضافه شده به سردرگمی است.

یکی کثیرالانتشار شایعه پیشنهاد حوثی ها باید دستور پزشکان به کشتن مشکوک COVID-19 بيمار با "رحمت تزریق."

این شایعه که داده شد اعتبار به دلیل ظاهرا سند محرمانه گفته امضا شده توسط وزیر بهداشت به دست آورد آنقدر که کشش جزر و در زمان غیر معمول مرحله از صدور رسمی انکار تماس با شایعه "نهفته است با هدف گسترش ترس است." حوثیها خود را نیز گسترش شایعات است که این ویروس گسترش یافته بود توسط خارجی ها.

برخی از بیمارستان ها مانند Jibla بیمارستان در استان های شمالی از اب یکی از بدترین آمار مناطق شده است به نام "تزریق بيمارستان" به دلیل بالا بودن تعداد مرگ و میر اتفاق می افتد وجود دارد ساکنان محلی و فعالان گفت.

این شایعات باعث وحشت گسترده و ساکنان می گویند که آنها کمتر احتمال دارد به اطلاع مقامات بهداشت در مورد موارد مشکوک از COVID-19 .

"مردم نمی رفتن به بیمارستان برای ترس از رحمت تزریق" گفت: یکی از فعالین محلی با اشاره به Jibla بیمارستان. "ما نمی توانیم حقیقت را از مغالطه اما من می دانم بسیاری از مردم که جان خود را در راه مرموز در داخل این بیمارستان است."

یک نماینده مجلس در صنعا گفت: AP است که مردم می ترسند به گزارش coronavirus موارد ترس از اقدامات تلافی جویانه از حوثی مقامات.

"مشکوک موارد بیماری مانند جنایتکاران جنگی," او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این نماینده مجلس و از فعالین محلی از اب استان گفت که این کشور رفته اند از طریق طول های بزرگ حاوی اطلاعات در مورد گسترش COVID-19 در تحت کنترل شورشیان منطقه است.

در Jibla بیمارستان که تبدیل شده به یک COVID-19 انزوا تسهیلات شورشیان منصوب امنیتی ناظر برای کنترل جریان اطلاعات در داخل و خارج از بیمارستان.

"او در اتهام به این معنی که سر از بیمارستان خود ناتوان است در این مقام. همه کارکنان در بیمارستان از او" فعال گفت.

در یک تماس تلفنی با اکسس, Abdullah al-Matari سر از بیمارستان کاهش یافته است به نظر. او با اشاره سوالات وزارت مقامات بالا.

اعلام کرد: شبه نظامیان کار به عنوان پرسنل امنیتی در بیمارستان نیز جستجو بازدید کنندگان برای گوشی ها و جلوگیری از آنها را از حمل دستگاه های داخل قرنطینه بخش.

حوثی اطلاعات خاموشی فراتر از بيمارستان. هنگامی که یک محلی فعال شده یک عکس از یک آمبولانس در رسانه های اجتماعی از دو پزشکی کارگران در دنده محافظ شستن خودرو در یک برکه یکی از مردان گفت: آنها گفت: آنها فقط به پایان رسید انتقال هشت جسد را به گورستان نام Jarraf.

هنگامی که تصویر رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی که صحبت در مورد بازجویی قرار گرفت و به حالت تعلیق از شغل خود فعال گفت. AP نمی تواند به طور مستقل تایید حساب خود را.

در گورستان چند در صنعا, یمن پایتخت تدفین رخ می دهد تقریبا روزانه با توجه به ساکنان محلی و پزشکان.

مرگ و میر ناشی از مشکوک coronavirus موارد باید رسید به نقطه ای که در پایان ماه مه حوثی اوقاف وزارت است که در اتهام از گورستان آویزان بر روی ثبت نام در یکی از صنعا بزرگترین گورستان است که به عنوان خوانده شده: "Khazima گورستان پر است."

ساکنان می گویند, آن را سخت برای پیدا کردن یک طرح دفن برای کمتر از یک چهارم میلیون ریال یا 500 دلار — پنج برابر حقوق یک کارمند دولت. تدفین در حال گسترش در سراسر یمن گورستان طوری که برای جذب هر گونه توجه به اعداد اعلام کرد:.

مخفیانه فیلمبرداری تدفین در گوشی های هوشمند در مخالفت با حوثی سفارشات تبدیل به یک عمل قهرمانی یکی از ساکنان محلی گفت: در مصاحبه ها و گفت: تازه ویدئوها به یمنی تنها درست نگاه اجمالی از تاثیر واقعی از COVID-19 در منطقه است.

شیوع این بیماری در این کشور برگزار می شود خاک در حال وقوع است در میان نهفته تنش میان شورشیان و ملل سازمان که در حال اجرا کوتاه از بودجه برای برنامه های کمک.

هفته گذشته سازمان ملل اعلام کرد که حدود یک میلیارد دلار از آنچه سازمان می گویند که نیاز به آدرس یمن نیازهای انسانی و وخامت سیستم مراقبت های بهداشتی را بدتر ساخته شده توسط coronavirus.

"وضعیت فاجعه بار است" گفت: یکی از کمک های بشردوستانه بین المللی آژانس مشغول به کار شد. "در حال حاضر COVID-19 شیوع تعلیق بودجه تنش بین اهدا کنندگان و مقامات ما کمتر پول بیشتر نیاز دارد. این وحشتناک است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن