Yellowstone, Grand Teton, Great Smoky Mountains نزدیک بیش از Coronavirus نگرانی

بزرگنمایی این تصویر پارک ملی یلوستون را Lamar دره در نزدیکی ماموت Wyo., در روز سه شنبه. خدمات پارک ه

توسط MINERALNEWS در 6 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

پارک ملی یلوستون را Lamar دره در نزدیکی ماموت Wyo., در روز سه شنبه. خدمات پارک های ملی اعلام کرد که یلوستون و Grand Teton National Parks خواهد بود تا اطلاع ثانوی بسته و بدون دسترسی بازدید کنندگان مجاز خواهد بود یا پارک. Matthew Brown/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Matthew Brown/AP

کسانی که مشتاق به عقب نشینی به بیابان میان بیماری همه گیر کوروناویروس تحویل داده شد ناامید کننده اخبار روز سه شنبه: عمده سه پارک های ملی در حال حاضر بسته به بازدید کنندگان است.

Yellowstone, Grand Teton و کوه های بزرگ اسموکی بسته اند دروازه های خود را به مردم است.

مقامات پارک گفت: مچاله شده از بازدید کنندگان در حال حرکت از طریق مسیرهای پیاده روی بود شروع به اجرا گرفتار اجتماعی فاصله.

حدود 30000 نفر بازدید هر روز هفته گذشته افزایش و از همان زمان در سال گذشته خبر داد.

به عنوان یک نتیجه, کوه های بزرگ اسموکی بسته خواهد شد تا آوریل 6.

"بازدید کنندگان از سراسر کشور رفتند به این منطقه با توجه به رخصتی بهار, وحشی و آب و هوای گرم شرایط" پارک مقامات گفت. "این هفته دو پارک اجازه می دهد تا بسته شدن پارک برای حمایت از تلاش های محلی برای جلوگیری از گسترش COVID-19."

تمام مسیرهای پیاده روی و جاده ها و دیگر دسترسی به پارک خواهد شد تحت تاثیر بسته شدن. مقامات گفت: دامنه پارک وی و خار خواهد شد نمی شود.

به همین ترتیب Yellowstone, و Grand Teton در حال بسته شدن "تا اطلاع ثانوی."

"ما متعهد به ادامه همکاری نزدیک با دولت ما و شرکای محلی ما به عنوان پیشرفت از طریق این بسته دوره و آماده هستند تا در زمان مناسب به بازگشایی به سرعت و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است" گفت: Yellowstone سرپرست مخفی Sholly و Grand Teton اقدام سرپرست Gopaul Noojibail.

پارک گفته مقامات مختلف دیجیتال ارائه شده از جمله تورهای مجازی از پارک هنوز در دسترس است در پارک ملی خدمات وب سایت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب