یازدهم دفاع چین COVID-19 اقدامات پشت 'بی طرفی' بررسی همه گیر پاسخ

بزرگنمایی این تصویر "چین پشتیبانی از این ایده از یک بررسی جامع از واکنش جهانی به COVID-19 پس از آن ر

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

"چین پشتیبانی از این ایده از یک بررسی جامع از واکنش جهانی به COVID-19 پس از آن را تحت کنترل در آورده است می گوید:" رئیس جمهور چین دیده می شود در اینجا با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در تابستان گذشته. کوین لمرقو/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کوین لمرقو/ایسنا

رئیس جمهور چین شی جینپینگ در دفاع از کشور خود در پاسخ به COVID-19 همه گیر و گفت این عمل آشکارا و مسئولانه در به اشتراک گذاری اطلاعات با جامعه بین المللی است. صحبت کردن در یک سازمان بهداشت جهانی در کنفرانس از طریق لینک ویدئو یازدهم گفت که اگر چین موفق به توسعه یک واکسن آن را به اشتراک گذاری آن را به طور گسترده ای.

"همه همراه ما عمل کرده با باز بودن و شفافیت و مسئولیت" Xi گفت. "ما ارائه اطلاعات به چه کسانی و مربوط به کشورهای در یک مد به موقع."

یازدهم گفت: چین منتشر توالی ژنوم ویروس "در اولین زمان ممکن" و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و در تلاش برای کنترل و درمان این بیماری است.

در طول حدود 10 دقیقه سخنرانی به مجمع بهداشت جهانی یازدهم نیز در آغوش این ایده از یک بررسی رسمی از پاسخ به همه گیر – اگر چه او را در شرایط گسترده و با شرط ضمن عقد است که باید آن را رهبری میکنند و پس از همه گیر شده است.

YouTube

به دنبال اظهارات رئیس جمهور تهمت های مکرر انتقاد از هر دو کشور چین و چه کسی – سخنان که به عنوان افزایش تعداد موارد گزارش شده و مرگ و میر در ایالات متحده رشد هر کشور دیگری در جهان است.

مغلوب ساختن پیشی جستن را متهم کرد که از محروم جامعه علمی از اطلاعات ضروری و گفت: شکست خورده برای به دست آوردن ویروس در نمونه ها از چین است. ماه گذشته دکتر مایک رایان مدیر اجرایی که بهداشت و درمان اضطراری برنامه اظهار داشت: "این ویروس شناسایی شد در ژانویه 7th. این [ژنتیکی] توالی های به اشتراک گذاشته شده در 12th با جهان است."

تهمت نیز گفته است که بیش از حد احترام به چین گفت: این کشور کند بود برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد چگونه به آن را حذف می کند و به دنبال به حداقل رساندن اوایل تصاویر از یک بیماری همه گیر است که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 300 ، 000 نفر در سراسر جهان. هر دو که و چین را تکذیب کرده اند کسانی که ادعا می کند.

آمریکا بزرگترین کمک کننده به این که اتحاد متوقف شد بودجه آن در انتظار بررسی است. ایالات متحده و استرالیا و تعدادی از کشورهای دیگر به نام برای رسیدگی به ریشه ها و پاسخ اولیه به این بیماری همه گیر; طرح های پیشنهادی برای انجام آن بررسی خواهد شد و به احتمال زیاد برای یک رای در مجمع بهداشت جهانی جلسات.

یازدهم نیست به طور خاص با مراجعه به هر یک از مغلوب ساختن پیشی جستن انتقادات در روز دوشنبه. اما او گفت این بیماری همه گیر در معرض "نقاط ضعف و کمبودهای" در جهانی نظام سلامت و بررسی می تواند به بهبود چگونه جهان در پاسخ به یک آینده همه گیر.

"چین پشتیبانی از این ایده از یک بررسی جامع از واکنش جهانی به COVID-19 پس از آن را تحت کنترل در آورده است" Xi گفت و گفت که یک تحقیق باید مقایسه تجارب کشورهای و آدرس هر گونه مشکلات.

چه کسی باید رهبری, بررسی, چینی, رهبر, گفت:, و اضافه کرد که آن را باید "بر اساس علم و حرفه ای" و "انجام شده در یک هدف و بی طرفانه شیوه است."

یازدهم همچنین گفت که اگر چین موفق به توسعه یک واکسن آن اعلام خواهد شد "جهانی عمومی خوب است."

"این خواهد بود که چین در کمک به حصول اطمینان از واکسن دسترسی و قیمت در کشورهای در حال توسعه" Xi گفت.

با مراجعه به این واکسن به عنوان یک "جهانی خوب" چینی رهبر تکرار زبان در یک قطعنامه مطرح شده توسط ده ها تن از کشورها در اروپا و آفریقا و جاهای دیگر — اما نه با حمایت ایالات متحده — که بداند گسترده ایمن سازی در برابر COVID-19 به عنوان یک جامعه جهانی خوب برای پایان دادن به این بیماری همه گیر.

این قطعنامه خواستار کشورهای متعهد به این ایده از یک "مردم واکسن" — بیان کرد که هر گونه درمان برای coronavirus که ویران کرده و خانواده ها و جوامع و اقتصاد در سراسر جهان باید اعلام ثبت اختراع-رایگان و توزیع گسترده و نسبتا.

"مسئله بزرگ این است که ایالات متحده تا کنون است و نه در هیئت مدیره است که" قطعنامه NPR Jason Beaubien گزارش. "کاخ سفید در حال هل دادن آنچه که آنها خواستار عملیات سرعت در پیچ و تاب است که به صراحت می گوید که این یک پروژه منهتن به منظور توسعه یک COVID واکسن برای مردم آمریکا."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب