ووهان گزارش جدید COVID-19 مورد – برای اولین بار در بیش از یک ماه

بزرگنمایی این تصویر ووهان گزارش موارد جدید COVID-19 بعد از رفتن بیش از یک ماه بدون عفونت های جدید در

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

ووهان گزارش موارد جدید COVID-19 بعد از رفتن بیش از یک ماه بدون عفونت های جدید در بیماری همه گیر جهانی کانون. در اینجا یک زن می پوشد چهره سپر در روز دوشنبه به عنوان او راه می رود در امتداد یک خیابان در ووهان در چین هوبئی مرکزی استان. Stringer/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Stringer/خبرگزاری گتی ایماژ

ووهان گزارش کوچک جدید خوشه COVID-19 موارد بیش از یک ماه پس از مستند محدودیت ها کاسته شد و در شهرستان بود که کانون شیوع کروناویروس. ووهان در حال حاضر حداقل شش جدید COVID-19 موارد اول به تایید در هوبئی استان در حداقل 35 روز.

"89 ساله ووهان مرد آزمایش مثبت برای COVID-19 این هفته" NPR امیلی فنگ گزارش از پکن و اضافه کرد که همسر مرد و چند نفر دیگر زندگی می کردند که در همان جامعه مسکونی نیز آزمایش مثبت – اگر چه آنها تا به حال نمایش داده شده هیچ علائم بالینی این بیماری است.

"ظهور چنین سخت به تشخیص موارد بدون علامت است و احساس خطر مقامات بهداشت عمومی در چین, که, یافت, تماس, ردیابی و تلاش های تست" فنگ می گوید.

محلی حزب کمونیست رسمی بود به سرعت اخراج بیش از این موارد جدید در ووهان با مقامات متهم ژانگ Yuxin از "مدیریت ضعیف بیش از بسته شدن و کنترل Sanmin مسکونی جامعه" با توجه به دولتی روزانه مردم.

هوبئی استان تحمل دو ماه مستند که کاسته در اواخر ماه مارس; شهر ووهان آمده از بسیاری از محدودیت ها در اوایل ماه آوریل. آخرین نشانه از بازگشت به حالت عادی در آمد در هفته گذشته زمانی که برخی از دانش آموزان دبیرستانی بازگشت به کلاس در هوبئی.

اما به عنوان اجتماعی و محدودیت های کسب و کار در حال کاسته شود در چین و کشورهای دیگر مقامات بهداشت با احتیاط از موج دوم عفونت بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از COVID-19.

در حالی که چین به دولت مرکزی اجازه سفر به رزومه بین استان ها به عنوان بخشی از یک بازگشت به زندگی قبل از همه گیر جهانی این کشور هنوز در حال مواجه با جدید نقاط داغ.

پس از بیش از ده مورد جدید گزارش شده در طول تعطیلات آخر هفته در شهر Shulan در شمال شرق استان جیلین برخی از 600,000 ساکنان به طور موثر به قرار زیر مستند سفارشات با توجه به خروجی رسانه ها Caixan.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب